Ως Γρεβενιώτες πρέπει να γνωρίζουμε ότι από τα βάθη των ιστορικών χρόνων με την Ήπειρο μας συνδέουν πολλά.
Σε παραγωγικό , αναπτυξιακό, ανθρωπιστικό και πολιτιστικό επίπεδο η ίδια μας η σύγχρονη ζωή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτή των Ηπειρωτών. Είναι η Πίνδος ο φυσικός γεωγραφικός χώρος που έδωσε και δίνει την δυνατότητα της συμβίωσης και της κοινής αναπτυξιακής πορείας σε αγροδιατροφικό τουριστικό και όχι μόνο επίπεδο. Είναι η Εγνατία Οδός ο δρόμος που έδωσε την δυνατότητα της επιτάχυνσης των παραπάνω και θα είναι η Ε65 η οδός που θα σφραγίσει και θα μεγιστοποιήσει τελικά αυτήν την κοινή πορεία. Όλοι μας λειτουργούμε , και έτσι πρέπει , ώστε τα πεύκα του Μετσόβου να καμαρώνουν τα βουνά των Γρεβενών και τα βουνά των Γρεβενών να χαίρονται και να θαυμάζουν τα πεύκα του Μετσόβου.
Αναφορικά με την Ε65 ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης σημείωσε: « το συντομότερο δυνατό πρέπει να γίνει ο δρόμος αυτός, που θα ενώσει την Ήπειρο , την Θεσσαλία και την Δυτική Μακεδονία, που βεβαίως θα βοηθήσει τα Γρεβενά. Χρονικά σε ένα άνετο και ασφαλές ταξίδι ένα πεντάλεπτο πριν ή μετά δεν παίζει κανένα ρόλο. Πρέπει πάση θυσία να γίνει ο δρόμος αυτός που τόσο καθυστέρησε για την ανάπτυξη της Ηπείρου , της Δυτικής Μακεδονίας και της Θεσσαλίας.»
Αναφορικά με το χιονοδρομικό στη Βασιλίτσα αναφέρθηκε πως πρέπει να γίνει χρήση της δυνατότητας σύμπραξης του δημοσίου με ιδιώτες , και με ευρωπαϊκά πρότυπα , με γρήγορους ρυθμούς να δρομολογηθεί η περαιτέρω ανάπτυξη του χιονοδρομικού κέντρου.
Εγώ να σημειώσω ότι η Ε65 πράγματι καθυστέρησε πολύ. Αποτελεί εθνική ανάγκη και σίγουρα τοπική προτεραιότητα η επίσπευση των διεργασιών προκειμένου να φθάσουμε στην κατασκευή της. Θεωρώ δεδομένο το σημείο ένωσής της με την Εγνατία οδό την περιοχή κοντά στο Κηπουρειό Γρεβενών , όπως στους χάρτες των μελετών φαίνεται σήμερα. Απαραίτητες επίσης θεωρώ και τις διεργασίες για την οδική σύνδεση του νοτίου τμήματος του νομού Γρεβενών ( της Δεσκάτης) με την Ε65, οι οποίες θα πρέπει αν δεν προηγηθούν να κινηθούν παράλληλα και η κατασκευή του δρόμου αυτού να γίνει πραγματικότητα.
Σε παραγωγικό , αναπτυξιακό, ανθρωπιστικό και πολιτιστικό επίπεδο η ίδια μας η σύγχρονη ζωή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτή των Ηπειρωτών. Είναι η Πίνδος ο φυσικός γεωγραφικός χώρος που έδωσε και δίνει την δυνατότητα της συμβίωσης και της κοινής αναπτυξιακής πορείας σε αγροδιατροφικό τουριστικό και όχι μόνο επίπεδο. Είναι η Εγνατία Οδός ο δρόμος που έδωσε την δυνατότητα της επιτάχυνσης των παραπάνω και θα είναι η Ε65 η οδός που θα σφραγίσει και θα μεγιστοποιήσει τελικά αυτήν την κοινή πορεία. Όλοι μας λειτουργούμε , και έτσι πρέπει , ώστε τα πεύκα του Μετσόβου να καμαρώνουν τα βουνά των Γρεβενών και τα βουνά των Γρεβενών να χαίρονται και να θαυμάζουν τα πεύκα του Μετσόβου.
Αναφορικά με την Ε65 ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης σημείωσε: « το συντομότερο δυνατό πρέπει να γίνει ο δρόμος αυτός, που θα ενώσει την Ήπειρο , την Θεσσαλία και την Δυτική Μακεδονία, που βεβαίως θα βοηθήσει τα Γρεβενά. Χρονικά σε ένα άνετο και ασφαλές ταξίδι ένα πεντάλεπτο πριν ή μετά δεν παίζει κανένα ρόλο. Πρέπει πάση θυσία να γίνει ο δρόμος αυτός που τόσο καθυστέρησε για την ανάπτυξη της Ηπείρου , της Δυτικής Μακεδονίας και της Θεσσαλίας.»
Αναφορικά με το χιονοδρομικό στη Βασιλίτσα αναφέρθηκε πως πρέπει να γίνει χρήση της δυνατότητας σύμπραξης του δημοσίου με ιδιώτες , και με ευρωπαϊκά πρότυπα , με γρήγορους ρυθμούς να δρομολογηθεί η περαιτέρω ανάπτυξη του χιονοδρομικού κέντρου.
Εγώ να σημειώσω ότι η Ε65 πράγματι καθυστέρησε πολύ. Αποτελεί εθνική ανάγκη και σίγουρα τοπική προτεραιότητα η επίσπευση των διεργασιών προκειμένου να φθάσουμε στην κατασκευή της. Θεωρώ δεδομένο το σημείο ένωσής της με την Εγνατία οδό την περιοχή κοντά στο Κηπουρειό Γρεβενών , όπως στους χάρτες των μελετών φαίνεται σήμερα. Απαραίτητες επίσης θεωρώ και τις διεργασίες για την οδική σύνδεση του νοτίου τμήματος του νομού Γρεβενών ( της Δεσκάτης) με την Ε65, οι οποίες θα πρέπει αν δεν προηγηθούν να κινηθούν παράλληλα και η κατασκευή του δρόμου αυτού να γίνει πραγματικότητα.
Γραφείο Περιφερειακού Συμβούλου
Λάμπρου Χατζηζήση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου