Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, όπως λένε. Η παραγωγική μέρα πάλι, φαίνεται από τα πρώτα 15 λεπτά.
Οι καλύτεροι για να μας δώσουν οδηγίες είναι οι επιτυχημένοι συνάνθρωποί μας που ξέρουν πως να δημιουργούν και να επιτυγχάνουν.
Βασική προϋπόθεση είναι να ξέρεις από τα πρώτα 15 λεπτά της ημέρας τι θα κάνεις.
Οι επιτυχημένοι άνθρωποι καταρχήν δεν αργούν. Επιλέγουν να είναι τουλάχιστον 15 λεπτά πριν από το ωράριό τους στην εργασία τους και ο λόγος είναι απλός: Η έλλειψη του άγχους δημιουργεί ιδανικές συνθήκες για να προετοιμαστείτε για μία δημιουργική μέρα.
Το γραφείο τους είναι αυτό που λέμε «επαγγελματικό». Τι σημαίνει αυτό; Είναι απόλυτα τακτικό, το κάθε πράγμα βρίσκεται στη θέση του γιατί ο χρόνος είναι χρήμα και σίγουρα αυτοί δεν έχουν σκοπό να χάσουν τίποτα από τα δύο ψάχνοντας τον έναν φάκελο ή τον άλλον. Η οργάνωση είναι το παν.
Η επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως. Έτσι και οι δημιουργικοί άνθρωποι πριν ξεκινήσουν με τα τρέχοντα της ημέρας, επιλέγουν να κάνουν μία επανάληψη των όσων έκαναν την προηγούμενη ημέρα. Τι έχει τελειώσει, τι εκκρεμεί, τι μπορεί να περιμένει.
Ανασκόπηση της λίστας και προθεσμίες. Ναι, οι παραγωγικοί άνθρωποι έχουν τη γνωστή «to-do list». Με τον τρόπο αυτό ξεκινούν τη μέρα τους με ένα στρατηγικό πλάνο, σχεδιάζοντας τις επόμενες κινήσεις τους. Υπενθυμίζουν στους εαυτούς τους τα σημαντικά της ημέρας, τις προθεσμίες άρα και τις προτεραιότητές τους. Και δρουν αναλόγως.
Η σωστή εργασιακή «αναλογία» είναι όχι περισσότερες από 3 δουλειές τη μέρα. Τι σημαίνει αυτό; Όσες δουλειές και αν έχετε κάθε μέρα, το να υπερφορτώσετε το πρόγραμμά σας, θα οδηγήσει σε ένα μικρό Βατερλώ. Αντίθετα, αν επικεντρωθείτε σε 3 βασικές δουλειές, τότε σίγουρα θα είστε αποδοτικοί.
Ελέγχουν τα mail τους μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. Αν θεωρείτε ότι πρέπει να τσεκάρετε τα mail σας κάθε τρεις και λίγο, μάλλον ψάχνετε δικαιολογίες για να μη δουλέψετε. Οι παραγωγικοί επαγγελματίες ελέγχουν τα mail τους το πρώτο 15άλεπτο της ημέρας. Αν περιμένουν κάποιο σημαντικό mail, σκανάρουν τα εισερχόμενά τους και προγραμματίζουν τις απαντήσεις που χρειάζεται να στείλουν. Σημαντική πτυχή: δε διαβάζουν τα mail τους με χρονολογική σειρά αλλά με σειρά σπουδαιότητας.
Το κινητό στο αθόρυβο. Και η παραμικρή ενόχληση μπορεί να αποβεί «μοιραία» για μια παραγωγική μέρα. Το κινητό είναι σημαντικό εργαλείο του κάθε επαγγελματία αλλά μπορεί εύκολα να αποσπάσει την προσοχή σας και να χάσετε το χρόνο σας.
Αν ξέρεις ότι έχεις όλη μέρα να κάθεσαι σε ένα γραφείο μπροστά από έναν υπολογιστή, ξέρεις ότι αυτό αυτόματα σημαίνει μυικός πόνος. Άρα, μία πολύ καλή κίνηση που προτείνουν οι επαγγελματίες είναι ένα ελαφρύ τέντωμα στο ξεκίνημα της ημέρας.
Επίσης, οι ειδικοί αναφέρουν ότι ένα 5άλεπτο (το πολύ) διάλειμμα κάθε μία-δύο ώρες είναι ό,τι χρειάζεται το σώμα και ο εγκέφαλος για να ξεκουραστούν και να ανακτήσουν δυνάμεις για μία απαιτητική μέρα.
Πρώτα οι δικές τους ανάγκες και μετά οι υπόλοιποι. Όσο και αν θέλετε να βοηθήσετε έναν συνάδελφό σας, δε μπορείτε να αφήνετε τις δικές σας δουλειές να εκκρεμούν. Υπερήρωες στα γραφεία δεν υπάρχουν άρα, σε περίπτωση που κάποιος συνάδελφος ζητήσει τη βοήθειά σας, προτού εσείς να έχετε τελειώσει, αρνηθείτε ευγενικά και πείτε του ότι θα τον βοηθήσετε όταν τελειώσετε με τις δικές σας εκκρεμότητες.
Οι καλύτεροι για να μας δώσουν οδηγίες είναι οι επιτυχημένοι συνάνθρωποί μας που ξέρουν πως να δημιουργούν και να επιτυγχάνουν.
Βασική προϋπόθεση είναι να ξέρεις από τα πρώτα 15 λεπτά της ημέρας τι θα κάνεις.
Οι επιτυχημένοι άνθρωποι καταρχήν δεν αργούν. Επιλέγουν να είναι τουλάχιστον 15 λεπτά πριν από το ωράριό τους στην εργασία τους και ο λόγος είναι απλός: Η έλλειψη του άγχους δημιουργεί ιδανικές συνθήκες για να προετοιμαστείτε για μία δημιουργική μέρα.
Το γραφείο τους είναι αυτό που λέμε «επαγγελματικό». Τι σημαίνει αυτό; Είναι απόλυτα τακτικό, το κάθε πράγμα βρίσκεται στη θέση του γιατί ο χρόνος είναι χρήμα και σίγουρα αυτοί δεν έχουν σκοπό να χάσουν τίποτα από τα δύο ψάχνοντας τον έναν φάκελο ή τον άλλον. Η οργάνωση είναι το παν.
Η επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως. Έτσι και οι δημιουργικοί άνθρωποι πριν ξεκινήσουν με τα τρέχοντα της ημέρας, επιλέγουν να κάνουν μία επανάληψη των όσων έκαναν την προηγούμενη ημέρα. Τι έχει τελειώσει, τι εκκρεμεί, τι μπορεί να περιμένει.
Ανασκόπηση της λίστας και προθεσμίες. Ναι, οι παραγωγικοί άνθρωποι έχουν τη γνωστή «to-do list». Με τον τρόπο αυτό ξεκινούν τη μέρα τους με ένα στρατηγικό πλάνο, σχεδιάζοντας τις επόμενες κινήσεις τους. Υπενθυμίζουν στους εαυτούς τους τα σημαντικά της ημέρας, τις προθεσμίες άρα και τις προτεραιότητές τους. Και δρουν αναλόγως.
Η σωστή εργασιακή «αναλογία» είναι όχι περισσότερες από 3 δουλειές τη μέρα. Τι σημαίνει αυτό; Όσες δουλειές και αν έχετε κάθε μέρα, το να υπερφορτώσετε το πρόγραμμά σας, θα οδηγήσει σε ένα μικρό Βατερλώ. Αντίθετα, αν επικεντρωθείτε σε 3 βασικές δουλειές, τότε σίγουρα θα είστε αποδοτικοί.
Ελέγχουν τα mail τους μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. Αν θεωρείτε ότι πρέπει να τσεκάρετε τα mail σας κάθε τρεις και λίγο, μάλλον ψάχνετε δικαιολογίες για να μη δουλέψετε. Οι παραγωγικοί επαγγελματίες ελέγχουν τα mail τους το πρώτο 15άλεπτο της ημέρας. Αν περιμένουν κάποιο σημαντικό mail, σκανάρουν τα εισερχόμενά τους και προγραμματίζουν τις απαντήσεις που χρειάζεται να στείλουν. Σημαντική πτυχή: δε διαβάζουν τα mail τους με χρονολογική σειρά αλλά με σειρά σπουδαιότητας.
Αν ξέρεις ότι έχεις όλη μέρα να κάθεσαι σε ένα γραφείο μπροστά από έναν υπολογιστή, ξέρεις ότι αυτό αυτόματα σημαίνει μυικός πόνος. Άρα, μία πολύ καλή κίνηση που προτείνουν οι επαγγελματίες είναι ένα ελαφρύ τέντωμα στο ξεκίνημα της ημέρας.
Επίσης, οι ειδικοί αναφέρουν ότι ένα 5άλεπτο (το πολύ) διάλειμμα κάθε μία-δύο ώρες είναι ό,τι χρειάζεται το σώμα και ο εγκέφαλος για να ξεκουραστούν και να ανακτήσουν δυνάμεις για μία απαιτητική μέρα.
Πρώτα οι δικές τους ανάγκες και μετά οι υπόλοιποι. Όσο και αν θέλετε να βοηθήσετε έναν συνάδελφό σας, δε μπορείτε να αφήνετε τις δικές σας δουλειές να εκκρεμούν. Υπερήρωες στα γραφεία δεν υπάρχουν άρα, σε περίπτωση που κάποιος συνάδελφος ζητήσει τη βοήθειά σας, προτού εσείς να έχετε τελειώσει, αρνηθείτε ευγενικά και πείτε του ότι θα τον βοηθήσετε όταν τελειώσετε με τις δικές σας εκκρεμότητες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου