Πολλοί έχουν προσπαθήσει για να δημιουργήσουν κάτι ευρηματικό με απώτερο σκοπό να γίνουν πλούσιοι.
Εν τέλει όμως οι περισσότεροι δεν τα καταφέρνουν.
Υπάρχουν ωστόσο περιπτώσεις ανθρώπων που η ευρηματικότητά τους δημιούργησε κάτι απλό αλλά συνάμα σημαντικό.
Αυτό ισχύει για την αγορά των παιχνιδιών αφού καθημερινά δημιουργούνται νέα, ολοένα και πιο περίπλοκα για τα παιδιά.
Όμως το... απλό είναι και το καλύτερο, γεγονός που αποδεικνύεται από τις δέκα περιπτώσεις παιχνιδιών που ακολουθούν και έκαναν τους δημιουργούς τους εκατομμυριούχους.
Χούλα Χουπ
Χούλα χουπ υπάρχουν στα σχολεία και στα σπίτιαα παιδιών, ενώ πλέον έχουν εισαχθεί και σε γυμναστήρια.
Το 1958 κυκλοφόρησε ευρέως για πρώτη φορά από τους Arthur K. Melin και Richard Knerr και μέχρι το 1960 είχαν πουληθεί 100 εκατομμύρια χούλα χουπ, κάνοντας τους δημιουργούς πλούσιους.
O τρελός περιπατητής τοίχου ή... χλαπάτσα
Ενθουσιασμένος από την... χλαπάτσα που περπατά στον τοίχο αγόρασε τα δικαιώματα για 100.000 δολάρια το 1980.
Αποφάσισε να το διαφημίσει σε όλο τον κόσμο και τρία χρόνια μετά είχαν πουληθεί πάνω από 240 εκατομμύρια τρελοί περιπατητές τοίχου και ο Hakuta είχε κερδίσει πάνω από 80 εκατομμύρια δολάρια.
Λούτρινα αρκουδάκια
Σωστά μαντέψατε, ο Warner έγινε δισεκατομμυριούχος επειδή σκέφτηκε πρώτος να δημιουργήσει λούτρινα αρκουδάκια με ζωηρά χρώματα.
Κατοικίδιο... πέτρα
Ήταν μία πέτρα μέσα σε ένα κουτί, ενώ είχε οδηγίες… εκπαίδευσής της.
Η Pet Rock έδωσε στον δημιουργό της, Gary Dahl έξι εκατομμύρια δολάρια.
Furby
Κυκλοφόρησε το 1998 από την Tiger και έγινε αμέσως το παιχνίδι που κάθε παιδί ήθελε να αποκτήσει σημειώνοντας τεράστια επιτυχία. Ενδεικτικό είναι ότι μέσα σε τρία χρόνια πουλήθηκαν 40 εκατομμύρια Furby τα οποία μιλούσαν 24 γλώσσες.
Ο Dave Hampton και ο Caleb Chung δημιούργησαν το Furby μέσα σε εννέα μήνες αλλά… δεν το ήθελε κανείς. Οι δημιουργοί κάλεσαν τον Richard C. Levy και του ζήτησαν να τους βοηθήσει για να πουληθεί το Furby. Eν τέλει τα κατάφερε και αγόρασε τα δικαιώματα ο Roger Shiffman της Tiger Electronics.
Η εταιρεία του Shiffman κέρδισε μέσα σε ένα χρόνο 500 εκατομμύρια δολάρια από την πώληση Furby.
H φρενίτιδα με τα Furby είχε φτάσει σε τέτοιο σημείο που η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών των ΗΠΑ το είχε απαγορεύσει στα γραφεία της αφού θεωρούσε πως είχε κινεζικό λογισμικό κατασκοπείας.
Λαστιχένια μπάλα
Το περιοδικό Time την ανακήρυξε ως το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών.
Και ενώ μεγάλωνε συνεχώς η ζήτηση για τις μπάλες, η Hasbro αγόρασε τα δικαιώματα από τον Stillinger το 1997 για 100 εκατομμύρια δολάρια.
Slinky, το παιχνίδι ελατήριο
Πολύχρωμο και ελαστικό, έπαιρνε διάφορες μορφές και συνήθως μπλεκόταν τόσο πολύ και τόσο εύκολα, που μετά από μερικούς μήνες ήταν αδύνατο να παίξει κανείς μαζί του.
Δημιουργός του είναι ο Richard James που πούλησε την ιδέα του για 250 εκατομμύρια δολάρια.
Magic 8-Ball
Η Magic 8-Ball κυκλοφόρησε το 1950 από τη Mattel και εξακολουθεί να κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο μέχρι σήμερα.
Top Trumps
Πρόκειται για κάρτες οι οποίες επικεντρώνονται σε κάποιο συγκεκριμένο θέμα (δεινόσαυροι, χαρακτήρες από σειρές), τις μοιράζονται οι παίκτες και μετά συγκρίνουν τα μεγέθη στα νούμερα που έχουν.
Οι Top Trumps κυκλοφορούν ακόμα και είναι δισεκατομμύρια σε όλο τον πλανήτη.
Αυτοκινητάκια
Τα δημιούργησε ο Elliot Handler και συνεργάστηκε με τη Mattel που του ζήτησε να συνδράμει προκειμένου να γίνει ευρέως γνωστό το παιχνίδι του.
Ο Handler δέχτηκε και αν κρίνει κανείς πως σε συνεργασία με τη σύζυγό του, δημιούργησαν την πρώτη κούκλα Μπάρμπι, κέρδισαν πάρα πολλά εκατομμύρια.
Οι κούκλες Μπάρμπι και τα hot wheels παραμένουν και σήμερα δημοφιλή στα παιδιά όλου του κόσμου.
reader.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου