ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019

Εφυγε ο Δημήτριος Βανιώτης - Δείτε τι γράφει η κόρη του Κατερίνα..



Την Παρασκευή η κηδεία στο
Σπήλαιο Γρεβενών





ΑΕΤΟΣ2: Καλό παράδεισο Δημήτρη






Η κόρη του Κατερίνα γράφει:
Σήμερα λοιπόν αποχαιρετώ έναν από τους σπάνιους ανθρώπους αυτού του ήθους... αυτής της καλοσύνης και δοτικότητας... τον Πατέρα μου....
Οκτώ χρόνια έδωσες τον αγώνα σου ενάντια στον πόνο...αξιοπρεπώς, με μια αρρώστια που δεν έχει αξιοπρέπεια. 
Πρότυπο δύναμης για μένα μέχρι την τελευταία σου πνοή..
Είχες στόχο στη ζωή σου να μας μεγαλώσεις χωρίς να μας λείψει τίποτα ..και δεν μας έλειψε τίποτα μπαμπά μου.
Πόσα μου δίδαξες.. 
Τόσες ικανότητες και τόσες συμβουλές.. 
Όλα τα κρατάω μέσα μου πολύτιμα εφόδια..
Με έκανες δυνατή.
Να επιβιώνω στα πιο δύσκολα.
Σ’ ευχαριστώ που με έκανες καλύτερο άνθρωπο.. 
Σ’ ευχαριστώ που δεν με έκρινες ποτέ. 
Μόνο δύναμη μας έδινες και αγάπη απλόχερα σε μένα μα και στον γιό μου... 
Σ’ ευχαριστώ που ήσουν εσύ ο μπαμπάς μου, ήσουν ο Καλύτερος που θα μπορούσε να μου χαρίσει Ο Θεός. 
Θα είσαι πάντα εδώ για μένα γιατί κυλάει μέσα μου, το DNA σου..
Καλό παράδεισο. Καλό σου ταξίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου