Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

ΠΑΝ.Σ.Ε.Κ.Τ.Ε.: ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ



Αγαπητέ Συνάδελφε – καταστηματάρχη - επιχειρηματία - πολίτη,


Είναι γνωστό σε όλους μας ότι μετά την οικονομική κατάρρευση και την ανέχεια και φτώχεια που δημιούργησε η κρίση στα νοικοκυριά και επιχειρήσεις ΒΙΩΝΟΥΜΕ όλοι το ΔΡΑΜΑ ΤΩΝ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΥ με το τηλέφωνο ή το έγγραφό τους, μας έχουν δημιουργήσει άγχος – ψυχολογικά προβλήματα – αναστάτωση στο οικογενειακό περιβάλλον και ανασφάλεια στις επιχειρήσεις μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας και τι πρέπει να πράττουμε στις περιπτώσεις αυτές. Ο νόμος 3758/2009 αναφέρεται στις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις τραπεζών. Οι αρχές που ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ:

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ:
  1. Οι τηλεφωνικές κλήσεις από τις εταιρείες είναι μία ανά δύο μέρες. Σε αυτές όμως συμπεριλαμβάνεται και η κλήση στην οποία δεν απαντά ο πελάτης (Νόμος 3758/2009).
  2. Υποχρεούνται να επικοινωνούν με τον οφειλέτη από 9 το πρωί εώς 8 το βράδυ και μόνο τις εργάσιμες μέρες.
  3. Να αναφέρουν τα πλήρη στοιχεία τους. ΔΗΛΑΔΗ ονοματεπώνυμο υπαλλήλου – ιδιοκτήτη – αριθμό μητρώου της εταιρείας-σκοπός επικοινωνίας.
  4. Υποχρεούνται να τηρούν ηλεκτρονικό αρχείο που να καταγράφονται όλα τα στοιχεία της επικοινωνίας με τον οφειλέτη.
  5. Υποχρεούνται να παρέχουν στον οφειλέτη ΠΛΗΡΗ στοιχεία για το ύψος και προέλευση της ληξιπρόθεσμης οφειλής του.
  6. Να συμπεριφέρονται με σεβασμό και με ευγένεια.
  7. Σε αυτούς που ενημερώνουν να είναι ειλικρινείς και διαφανείς.
  8. Να σέβονται την προσωπικότητα στον οφειλέτη.
  9. Σεβασμός της ιδιωτικής ζωής και της υγείας του οφειλέτη.
  10. Να μην ξεχνούν το απαραβίαστο της οικονομικής ζωής και ελευθερίας του οφειλέτη.


ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
  • Παραπλανητικές και αθέμιτες συμπεριφορές και πληροφορίες.
  • Για την ενημέρωση απαγορεύεται οποιαδήποτε χρέωση.
  • Απαγορεύεται η άσκηση σωματικής βίας ή ψυχολογική πίεση.
  • Απαγορεύεται οποιαδήποτε επίδειξη προκλητικής συμπεριφοράς εναντίον του οφειλέτη των οικείων του.
  • Απαγορεύεται η δυσφήμιση του οφειλέτη στο οικονομικό του ή εργασιακό του περιβάλλον.
  • Απαγορεύεται η οποιαδήποτε εκμετάλλευση αδυναμίας του οφειλέτη.
  • Απαγορεύεται οποιαδήποτε λήψη μη νόμιμου μέτρου.
  • Απαγορεύεται παραπλανητική και ψευδή στοιχεία προς τον οφειλέτη.
  • Απαγορεύεται οποιαδήποτε ενόχληση του οφειλέτη στην εργασία του στον ιδιωτικό του χώρο στο Νοσοκομείο.
  • Απαγορεύεται παραπλάνηση του οφειλέτη με την παρουσίαση χρήσης εγγράφου που δημιουργούν την εντύπωση ότι είναι δικαστικό.
  • Απαγορεύεται να χρησιμοποιηθούν τα στοιχεία του οφειλέτη πέραν της ενημέρωσης.
Σε περίπτωση παραβίασης από τις ανωτέρω ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ των δικαιωμάτων του οφειλέτη ΑΜΕΣΑ να μιλήσει με τον δικηγόρο σας ή να αποφανθείτε στον εισαγγελέα της περιοχής σας ή στην Γραμματεία του καταναλωτή, Υπουργείο Εμπορίου ή ΣΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝ.Σ.Ε.Κ.Τ.Ε.

Το Νομικό μας τμήμα ήδη έχει κερδίσει απόφαση καταδικαστική με αποζημίωση υπέρ του πελάτη 6.500 ευρώ λόγω έντονης ενόχλησης και αγενής συμπεριφοράς προερχόμενα από τράπεζα.

          
Με εκτίμηση

Ο Πρόεδρος
Τσαπατσάρης Γρηγόριος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου