ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 29 Φεβρουαρίου 2020

Ο άνθρωπος Κώστας Βουτσάς

Tου Κωνσταντίνου Καραμεσίνη


Ο Κώστας Βουτσάς έφυγε από κοντά μας. Εχουν γραφτεί και ειπωθεί και θα συνεχίζονται να
λέγονται πολλά γύρω από τη ζωή του μεγάλου ηθοποιού και ανθρώπου.

Πέμπτη βράδυ βρεθήκαμε στη Μητρόπολη Αθηνών στο χώρο του λαϊκού προσκυνήματος.

Ανθρωποι που αγάπησαν το μεγάλο ηθοποιό έρχονται να τον χαιρετήσουν, οι πόρτες όμως του Ναού είχαν κλείσει.

Κάποια στιγμή καταφτάνει ένας κύριος μ’ένα τριαντάφυλλο στο χέρι. Ηταν πολύ συγκινημένος.

Βλέποντας ότι έχει κλείσει η πόρτα με πλησιάζει και δακρυσμένος να μάθει πληροφορίες.

Μέσα από τη κουβέντα μας του έδωσα να καταλάβει πως είμαι γνωστός της οικογένειας του ηθοποιού.

Μου δίνει ένα γράμμα και μου προτείνει να το διαβάσω λέγοντάς μου ότι το γράμμα αυτό εκφράζει όλα τα παιδιά του Παπάφειου Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. Μου ζήτησε να το παραδώσω στην κόρη του επειδή ο ίδιος έπρεπε να επιστρέψει στον τόπο που διαμένει.

Το άνοιξα μπροστά του και το διάβασα. Συγκινήθηκα και χάρηκα πολύ, όπως θα φανεί στο γράμμα που δημοσιεύετε παρακάτω.

Ζήτησα από τον κύριο να δημοσιεύσω το γράμμα του και μου είπε πολύ ευχαρίστως.

Αισθάνομαι την ανάγκη να το μοιραστώ μαζί σας.

Αυτός είναι ο άνθρωπος Κώστας Βουτσάς όπως τον γνώρισα.



vimaorthodoxias.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου