ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020

Ανέκδοτο: Η..φωτογράφος





Οι νιόπαντροι ετοιμάζονται να ξαπλώσουν

ΑΥΤΟΣ -αγάπη μου, τώρα που παντρευτήκαμε, θέλω να σε δω γυμνή στο φως της  μέρας
Αυτή γδύνεται


ΑΥΤΟΣ -είσαι τόσο ωραία! να σού βγάλω μια φωτογραφία;
ΑΥΤΗ -γιατί;
ΑΥΤΟΣ -γιατί σε αγαπώ τόσο πολύ που θέλω να έχω την φωτογραφία σου πάνω
στην καρδιά μου για πάντα
Αυτή δέχεται.......
ΑΥΤΗ -αγάπη μου, μπορώ κι εγώ τώρα να σε δω γυμνό στο φως της μέρας ;
Αυτός εκτελεί
ΑΥΤΗ -να σού βγάλω μια φωτογραφία;
ΑΥΤΟΣ -γιατί;
ΑΥΤΗ -έχω πάρει μαθήματα φωτογραφίας και ξέρω από μεγεθύνσεις



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου