Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 24 Απριλίου 2020

Κοροναϊός: Τι θα γίνει φέτος στις παραλίες με τις ξαπλώστρες


Τι θα γίνει φέτος με την ξαπλώστρα; Πόσο θα αλλάξουν τα πράγματα στις οργανωμένες παραλίες ως συνέπεια της
εισβολής του αόρατου εχθρού covid-19; Τι σκέφτονται οι διαχειριστές των πλαζ; Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι επσκέπτες τους;

Ο Μάνος Πατεράκης – συνιδρυτής της Plazz (www.plazz.com), μιας βραβευμένης πλατφόρμας κράτησης ξαπλώστρας καθώς και διαχείρισης παραλίας με πλέον ένα δίκτυο από 3.500 ξαπλώστρες σε όλη την Ελλάδα και πάνω από 50.000 χρήστες- είναι σε θέση να δώσει τις πρώτες βασικές πληροφορίες.

Πρόκειται στη ουσία για τα ευρήματα μιας έρευνας που «έτρεξε» η εταιρεία τους. Έτσι, μετά από επικοινωνία με εκπροσώπους 40 οργανωμένων παραλιών κυρίως στην Αττική αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα προέκυψε ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο: Mόλις το 24% των παραλιών που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν κάποιο σχεδιασμό για την αντιμετώπιση των έκτακτων συνθηκών.
Ο Μάνος Πατεράκης που είχε την ευθύνη για την έρευνα μας ενημερώνει σχετικά. «Σε μια από τις ερωτήσεις μας για τα μέτρα προστασίας που έχουν δρομολογηθεί οι κυριότερες απαντήσεις που λάβαμε ήταν οι εξής:
  1. Μία είσοδος, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός και να υπάρχει οργανωμένη προσέλευση.
  2. Καθαρισμός της ξαπλώστρας με ειδικό απολυμαντικό μετά από κάθε αναχώρηση επισκέπτη.
  3. Υποχρεωτική κράτηση ξαπλώστρας για ομαλή και συντονισμένη προσέλευση.
  4. Όσοι παρέχουν πετσέτα να είναι τοποθετημένη στην ξαπλώστρα μέσα σε ζελατίνα μετά τον καθαρισμό.
  5. Μεγαλύτερη απόσταση (ακριβώς πόσο, περιμένουν και τις επίσημες ανακοινώσεις) μεταξύ των ομπρελών».





Ο συνιδρυτής της Plazz είχε την ευκαιρία μέσα από αυτήν την έρευνα να συγκεντρώσει και τους προβληματισμούς των διαχειριστών των οργανωμένων παραλιών και μας ενημερώνει γι’ αυτούς.
«Οι προβληματισμοί τους έχουν να κάνουν με τα εξής στοιχεία/δεδομένα: «1.   Αν θα υπάρξει κάποια ελάφρυνση όσον αφορά την αποπληρωμή των αδειών της παραλίας, μιας και οι διαθεσιμότητα θα είναι αισθητά μειωμένη.
2.    Τα έξοδα προσωπικού και πιθανόν να προχωρήσουν σε μια λογική self-service
3.    Αν θα υπάρχουν πιο αυστηρά μέτρα όπως τοποθέτηση προστατευτικών κατασκευών.
4.    Περιμένουν να τους δώσουν άδεια για μεγαλύτερη εκμετάλλευση της παραλίας πέραν των ορίων της προβολής του μαγαζιού, όπου είναι εφικτό, από την στιγμή που θα μειωθεί ο αριθμός ομπρελών.
5.    Ταχύτερη και ξεκάθαρη αδειοδότηση με δεδομένο ότι εμπλέκονται για την ίδια παραλία πολλές Υπηρεσίες (Δήμος, Λιμενικό κα)».
Πάντως, μέρος των προβληματισμών των διαχειριστών των οργανωμένων παραλιών εκφράζεται και μέσα από την σχετική πρόταση που κατέθεσε το Επιμελητήριο Ευβοίας στις 23 Απριλίου 2020 στους αρμόδιους φορείς της Πολιτείας.  Η πρόταση μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα εξής:
•     H πρώτη σειρά να είναι δύο (2) μέτρα από τη γραμμή του αιγιαλού προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός μπροστά στο κύμα.
•     Η απόσταση μεταξύ των ομπρελών να είναι πέντε (5) μέτρα.

•     Δύο (2) άτομα ή μία τετραμελής οικογένεια σε κάθε ομπρέλα
•     Να τοποθετηθούν κάθετοι προς τη θάλασσα διάδρομοι πλάτους ενός (1) μέτρου οι οποίοι θα λειτουργούν ως διαχωριστικοί ανάμεσα στις ομπρέλες και κυκλοφορία των λουόμενων να γίνεται υποχρεωτικά πάνω στους διαδρόμους.
•     Ανάλογα με το μήκος και το πλάτος της παραλίας η κτηματική υπηρεσία ή ο Δήμος να παραχωρούν έως 2.000τμ στις επιχειρήσεις.
•     Η καθαριότητα του αιγιαλού να είναι αποκλειστική ευθύνη των επιχειρήσεων (να τοποθετηθούν κάδοι κατά μήκος των διαδρόμων)
•     Για το έτος 2020 λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και του χαμένου χρόνου της τουριστικής περιόδου το τίμημα για την παραχώρηση να ανέρχεται συμβολικά σε 1 ευρώ ανά τμ.
•     Να γίνει παραχώρηση του αιγιαλού και πέρα του ορίου της κάθε επιχείρησης.

Με λίγα λόγια, ένα διαφορετικό σκηνικό που απαιτεί από όλους συμπεριφορές με ενισχυμένο αίσθημα ευθύνης.
Στη βάση όλων αυτών των νέων δεδομένων η Plazz όπως μας ενημερώνει ο Μάνος Πατεράκης δεν έχει παρά να προσαρμοσθεί και να παρουσιάσει τις αλλαγές στην πλατφόρμα της.

«Τα νέα δεδομένα για την Plazz είναι τα εξής:

  1. Σε συνδυασμό με τους περιορισμούς κοινωνικής απόστασης (social distancing) και την ανάγκη του κόσμου να νιώθει πιο ασφαλής, σχεδιάσαμε από την αρχή τον χάρτη απεικόνισης του χώρου της παραλίας και της πισίνας ώστε να είναι διακριτές οι αποστάσεις μεταξύ των θέσεων των ομπρελών.
  2. Έχουμε προσθέσει τη δυνατότητα περιορισμού μαζικής προσέλευσης σε επιλεγμένες ώρες προς αποφυγήν συνωστισμού. Για παράδειγμα, να μπορεί Χ αριθμός ατόμων να κάνουν κράτηση στις 12:00.
  3. Έχουμε προσθέσει τη δυνατότητα αυτόματης εμφάνισης στην εφαρμογή τον καταλόγου φαγητού / ποτού (food menu) της επιχείρησης ώστε να αποφεύγεται κάθε επαφή με οποιονδήποτε τυπωμένο κατάλογο.
  4. Αναφορά σε κάθε επικοινωνία κράτησης των επίσημων οδηγιών που έχει ανακοινώσει ο ΕΟΔΥ και πρόκειται να ανακοινώσει τους επόμενους μήνες».

Πώς γεννήθηκε η ιδέα

H Plazz ιδρύθηκε το 2015 από δύο φίλους και συνεργάτες – τον Μάνο Πατεράκη και τον Λευτέρη Φαρμάκα- , δημιουργοί και ιδιοκτήτες του ανεξάρτητου digital agency REDIRECT. Η τελευταία είναι μια εταιρία η οποία έχει 14 χρόνια εμπειρία στο χώρο του Digital Marketing με βραβευμένες καμπάνιες επικοινωνίας και εφαρμογές.
 
Οι δύο τους δημιούργησαν μια πλατφόρμα όπου ο επισκέπτης έχει την δυνατότητα  μέσω υπολογιστή ή κινητού τηλεφώνου να επιλέξει την ημέρα επίσκεψης στην παραλία ή την πισίνα καθώς και την συγκεκριμένη ξαπλώστρα που επιθυμεί να κάνει κράτηση. Η πλατφόρμα όμως «δουλεύει» και για την επιχείρηση καθώς με αυτή  μπορεί εύκολα να διαχειριστεί τις κρατήσεις (beach management) καθώς και να δημιουργήσει ειδικά εκπτωτικά πακέτα για τις reserved ξαπλώστρες στην παραλία ή την πισίνα.
Αν επισκεφθεί κανείς το site τους θα βρει το πώς γεννήθηκε η ιδέα για την πλατφόρμα: «Η ιδέα γεννήθηκε το Σεπτέμβρη του 2014, επιστρέφοντας ο Μάνος από τις διακοπές του στα Χανιά. Είχε μία αξέχαστη εμπειρία ταλαιπωρίας, στην προσπάθεια του να επισκεφτεί και να απολαύσει την παραλία στα Φαλάσαρνα. Αφού είχε κάνει ταξίδι 45 λεπτών μέχρι την παραλία, όταν έφτασε εκεί, δεν βρήκε πουθενά να καθίσει. Όλες οι ξαπλώστρες ήταν πιασμένες. Με την επιστροφή του, στο γραφείο συζήτησε την ιστορία αυτή με τον Λευτέρη και αποφάσισαν να ξεκινήσουν και να δημιουργήσουν την Plazz».
in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου