VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

Ο Παναγιώτης Μητράκης, γράφει για τον μπαμπά του που έφυγε για πάντα: "Ελπίζω να βρεις κλαρίνα και βιολιά και να σέρνεις και εκεί τον χορό λεβέντικα"..

Σ'αγαπώ να προσέχεις εκεί πάνω..

Αστούς να λένε έλεγες μπαμπά μου ποτέ δεν σε ένοιαζε τι θα έλεγε ο καθένας

ένας εσύ και όλοι τους ποτέ δεν φοβήθηκες τίποτα ποτέ....Χθες τα ξημερώματα έφυγες από την ζωή μου ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω πως το έκανες εσύ αυτό που έλεγες και γελουσες και έβριζες όποιον το έκανε...με στεναχώρησες πολύ γιατί είχαμε σχέδια μαζί...τώρα με ποιον θα καβαλάω εγώ το τρακτέρ; με ποιον θα τα κάνω 3000 τα πρόβατα;
Εεε με ποιον;...δεν πειράζει πατέρα μουυ δεν σε κατηγορώ κουράστηκες πολύ βάσανα και καημούς πέρασες πολλούς ελπίζω τώρα που έφυγες να ησυχάσεις εκεί πάνω και να ηρεμήσεις και να ξεκουραστείς και όλα σου τα λάθη που χόρευες να σου συγχωρεθούν...ελπίζω να με κοιτάς από εκεί ψηλά που είσαι και να είσαι περήφανος για ότι και αν κάνω στην ζωή μου και μην ανησυχείς το έργο σου θα το συνεχίσω και θα σε περάσω...να είσαι γερός και λεβέντης και να μην φοβάσαι τίποτα εκεί πάνω λαχτάρισε τους όπως έκανες και εδώ κάτω...ελπίζω να βρεις κλαρίνα και βιολιά και να σέρνεις και εκεί τον χορό λεβεντικα...θα μου λείψεις πολύ όποτε έχω ντερτια θα κοιτάω ψηλά να σου μιλάω...ΑΝΤΙΟ μπαμπά και όλα εδώ θα μείνουν στάβλια πρόβατα και λεφτά οι πλούσιοι να τα κρατάνε και εμείς τα φτωχαδάκια να τα σκορπάμε όπως έλεγες και εσύ...
Σ'αγαπώ να προσέχεις εκεί πάνω😥😥😥❤️❤️

Παναγιώτης Μητράκης





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου