ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

ΣΧΕΣΕΙΣ: Απόψε θα σου πω ένα παραμύθι για μια αγάπη, έναν έρωτα και ένα φόβο...

Κλείσε τα μάτια σου.
Κοιμήσου. Κάθε νύχτα το ίδιο κάνω. Σε αφήνω να

κοιμηθείς.
Κλείνω πού και πού κι εγώ τα μάτια μου για να σε πείσω πως κοιμάμαι. Ηρεμώ


Κοιμήσου σου λέω.. είναι τόσα που θέλω να σου πω και σήμερα, κι όσο δεν κοιμάσαι δεν θα στα πω.

Ναι, άσε με εκεί να παίρνω την δόση μου από το σώμα σου με κάθε ανάσα.
Άσε με να σου χαϊδεύω το κεφάλι μέχρι να λυθεί το σώμα σου, σημάδι πως πια έχεις αποκοιμηθεί.

Είσαι εδώ.
Πόσο παράξενο αυτό το «εδώ». Πόσο δικό μας.
Τώρα θα σου μιλήσω για εκείνα που την μέρα προσπερνάμε.
Τώρα θα σου πω για εκείνα που σιωπώ, όχι γιατί δεν θέλω να στα πω αλλά γιατί τα βάζουμε εκεί που πάνε τα «αυτονόητα».

Ναι, για να είμαστε εδώ, είναι αυτονόητη η αγάπη.
Αυτονόητος κι ο έρωτας, αυτονόητο το πάθος, αυτονόητος κι ο πόθος.
Κι οι φόβοι, οι φοβίες, οι άμυνες, οι ανησυχίες;
Αυτονόητα κι αυτά.

Αυτονόητα και λογικά λέει ε;





Όχι. Τίποτα δεν είναι ούτε λογικό, ούτε αυτονόητο, έτσι τα βαφτίσαμε για να κρυφτούμε από τις λέξεις. Μην τυχόν και φωνάξουμε λίγο πιο δυνατά τα αισθήματά μας κι ενοχλήσουμε τους από καιρό αποχαυνωμένους αυτού του κόσμου.

Θέλω να σε ξυπνήσω. Ναι, απόψε δεν θέλω να σου ψιθυρίσω μυστικά το πόσο σε θέλω κάθε στιγμή.
Δεν θέλω να καταλάβεις από τα συμφραζόμενα και τα δεδομένα πως σε ζητάω.
Δεν θέλω να είμαι η χαλαρή και άνετη, που ξέρεις τι νιώθει κι αρκεί που ξέρεις.
Θέλω να με ακούσεις να στο λέω.
Να το νιώσεις σε κάθε κύτταρό σου.

Ξύπνα.
Απόψε δεν θα σου πω πόσο ερωτευμένη είμαι στα σιγανά.
Απόψε θα με ακούσεις. Δεν θα ψάξω το «κι εγώ» σε ένα νεύμα σου, θα το δω στα μάτια σου.
Απόψε θα ακούσεις και τις συγγνώμες μου για κάθε φορά που σου έκανα την καθημερινότητά σου πιο δύσκολη. Για κάθε φορά που η διδυμίσια μου τρέλα χτύπαγε και τα σάρωνε όλα.

Ναι, εκείνες τις στιγμές δεν μπορώ να ακούσω τίποτα, δίκιο είχες.
Εκείνες τις στιγμές.
Ξέρεις όμως τι είναι εκείνες οι στιγμές;
Φόβος.

Ναι, φόβος.
Φόβος μην σε χάσω. Φόβος μην σε κάποια έκρηξη γίνουμε πιο πολλά κομμάτια απ’ όσα μπορούμε να ξαναγίνουμε ένα.
Φόβος μην τυχόν τις στιγμές που σε σπάω, δεν ξαναγυρίσεις μέσα μου.
Μην χάσεις το δρόμο σου πάνω στην τρέλα της στιγμής και δεν γυρίσεις..

Ξέρω πως δεν έχω τίποτα εύκολο. Γωνίες από παντού, πουθενά μια καμπύλη.
Τίποτα απλό, τίποτα βατό.
Τίποτα. Η «μοίρα» μου από παντού σου έγραφε «μην πλησιάζεις» κι εσύ εκεί.
Να δένεις τον κόμπο.
Μην με ακούς όταν φωνάζω. Φόβος είναι.

Μόνο όταν κάτι έχεις να χάσεις φοβάσαι.
Μόνο όταν κάτι αγαπάς χωρίς όρους κι όρια φοβάσαι.
Μόνο όταν η ανάσα σου εξαρτάται από την ανάσα του άλλου φοβάσαι.

Άνοιξε τα μάτια σου.
Απόψε θα σου πω ένα παραμύθι για έναν έρωτα, μια αγάπη κι έναν φόβο.
Απόψε θα σου πω για εμάς, εκείνα που ποτέ δεν είπαμε.

Εσύ, εγώ και τα κομμάτια μας που δέθηκαν πια με τους πιο δυνατούς κόμπους που υπάρχουν.
Τις ψυχές μας.

Γράφει : η  Σοφία Παπαηλιάδου




Loveletters.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου