ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

Ευτέρπη Διανέλλου: Η σωτηρία της ψυχής (είναι πολύ μεγάλο πράγμα)...


Θα ξεκινήσω με ένα απόφθεγμα του Σωκράτη αλλά θα σας το πω με δικά μου λόγια..

Ρωτήσανε λοιπόν αυτόν τον Ελληνα φιλόσοφο διεθνούς φήμης σήμερα, πως θεωρεί έναν άξιο άνθρωπο και με ποιά κριτήρια κατα την γνώμη του!
Απαντάει λοιπον με μεγάλη σοφία:
Αξιο άνθρωπο θεωρώ όχι εκείνον που έχει πολλα πτυχία η είναι πολύ πλούσιος αλλά εκείνον που καταφέρνει στην ζωή του να αντιμετωπίζει την κάθε δυσκολία της ζωής του με θάρρος και να στεκεται όρθιος!
Πόσες φορές δεν έχουμε δει ανθρώπους να δίνουν τέρμα στην ζωή τους πολύ σπουδαγμένους η ακόμη και δυσεκατομυριούχους..
Οσον αφορα την αληθινή φιλία πάλι που την ψάχνουμε με το σταγονόμετρο..κι αν μας τύχει 9 στα 10 ..όλα τα καλά και κάπου στο τέλος της κουβέντας μας ανακαλύπτουμε πως ένα αγκάθι μας το πέταξαν..
Ακου να σου πω.  Εχω κι εγω ένα αγκάθι για σένα πάντοτε αλλά ξέρεις τι λέω;
Να μην στο ξαναστείλω και ξέρεις γιατί ..;;
Να μην σου μεταδώσω πόνο...
Επίσης ξέρω πολύ καλά πως μπορω να φύγω απο σένα κι αν φύγω που να πάω;
Η αυτο το σύνδρομο της άδειας φωλιάς..τι οδηνηρο που είναι για κάθε γονέα..που το βιώνει..
Αλλο παιδί μας στο εξωτερικό, άλλο σε άλλη πόλη..
Ουφ..και πάλι να δίνω κουράγιο στον εαυτό μου, αλλά να παρασέρνω και σένα μαζί μου...
ΕΕ λέω και ένα μεγάλο ευχαριστω και μια ευγνωμοσύνη !
Για τι πράγμα;
Να λέω να πάρω το ποδήλατό μου για μια βόλτα στο δάσος, στα πουλιά τα αμέτρητα που ερωτοτροπούν ..αυτή την εποχή..η να ποτίσω τα λουλούδια της αυλής μου..η ακόμη να ανέβω σε ένα πολύ ψηλό βουνό κι απο κει να φωτογραφίσω όλο αυτό το μακρινό τοπίο που με μαγεύει..κόντρα στον πεσιμισμό της εποχής μας!
Ελπίζω αγαπητοί μου συμπολίτες να σας φάνηκα χρήσιμη!

Ευτέρπη Διανέλλου
(προπτυχιακή) μηχανικός περιβάλλοντος
συγγραφέας παιδικών βιβλίων

1 σχόλιο: