Εργαζόμενοι της επιχείρησης ενημερώνουν τους πελάτες ότι υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης όχι μόνο διαδικτυακά αλλά και τηλεφωνικά.
Συγκεκριμένα στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 που λειτουργεί από 7:00-21:00) δίνεται η δυνατότητα για πληρωμές από το τηλέφωνο καθημερινά 09:00-17:00 με τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αναγράφεται στον λογαριασμό και τον αριθμό της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, χωρίς πρόσθετους κωδικούς. Επίσης λειτουργεί η Υπηρεσία Επιστροφής Κλήσης για όσους είναι σε αναμονή πάνω από 3 λεπτά ενώ τηλεφωνικά γίνονται και διακανονισμοί και για ποσά άνω των Euro5.000, που μέχρι πρότινος πραγματοποιούνταν στα καταστήματα.
Επίσης μέσω της ιστοσελίδας www.dei.gr όλοι οι πελάτες μπορούν:
Να πληρώσουν ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, χωρίς καμία τραπεζική προμήθεια
Να εγγραφούν στον ηλεκτρονικό λογαριασμό e-bill κάνοντας χρήση και της έκπτωσης των Euro5/λογαριασμό, που ισχύει έως τα τέλη Ιουνίου
Να συνάψουν νέα συμβόλαια ή να κάνουν αλλαγή των στοιχείων του συμβολαίου τους μέσω της νέας υπηρεσίας e-contract της ΔΕΗ.
iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου