ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Eυτέρπη Διανέλλου: Για την γιορτή της μητέρας


Χρόνια πολλά μανούλα, μαμά, μητέρα όλου του κόσμου!
Μοναδική η αγάπη σου για όλα τα παιδιά του κόσμου!

Η γιορτή της μητέρας είναι κινητή γιορτή και φέτος γιορτάζεται στις 10 Μαίου δηλαδή την ερχόμενη Κυριακή!
Οταν ήμουν νεαρό κορίτσι την έχασα..
Αυτό που θυμάμαι απο κείνην που μου λείπει πολύ ,είναι το χνούδι στα μάγουλά της, το πανέμορφο προφίλ της και τα αριστοκρατικα της πράσινα μάτια,που με κοιτάζανε πάντα με στοργή πολύ!
Μην κρυώσεις ..
Πιες όλο το γάλα σου!
Στα γενέθλιά μου πάντα μου αγόραζε βραχιόλι η φόρεμα κάτι πάντως να είμαι όμορφη!
Αλλά κι εγω στην γιορτή της μητέρας κάθε χρόνο την θυμόμουνα με ένα μπουκέτο λουλούδια αλλα και στην πεθερά μου πήγαινα μια γλάστρα με βασιλικό η μια γλάστρα με κυκλάμινα!
Ολες οι νύφες να την σκέπτονται την πεθερά μια μέρα τον χρόνο περιμένει κι αυτή η φουκαριάρα ολόκληρο παλικάρι της έδωσε να μην το αναγνωρίζουν;
Ετσι για τους τύπους που λένε...
Χρόνια πολλά πεθερούλα να πουν ..
Κι αυτές θα το αναγνωρίσουν να είναι σίγουρες χαμένες δεν θα βγούν ..
Χρόνια πολλά λοιπον σε όλες τις μαννούλες του κόσμου,σας χαρίζω ένα μπουκέτο αγριολούλουδα (άφθονα τον μήνα Μάιο)η παπαρούνες η αναμώνες ..η κίνηση μετραει ..
και δεχτείτε το μήπως και δεν σας θυμηθούν τα δικά σας παιδιά και στεναχωρηθείτε...
Στο άκουσμα της λέξης μάνας το στόμα μου γέμισε μέλι!
Καμαρώστε τις μανούλες σας τώρα που τις έχετε....
Ολες οι μανάδες συγχωρούν..

Eυτέρπη Διανέλλου
(προπτυχιακή)Μηχανικός περιβάλλοντος
συγγραφέας παιδικών βιβλίων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου