Aνοιξη 2020. Το τηλέφωνο στα γραφεία των Aρχών της Μυκόνου δεν σταματά να χτυπά. Μια ευγενική κυρία
ρωτάει στα αγγλικά πότε θα ανοίξει το αεροδρόμιο του νησιού. Μέχρι εκείνη τη στιγμή κανείς δεν μπορεί να της απαντήσει με ακρίβεια. Συνεχίζει, διευκρινίζοντας: «Η κυρία Νιάρχου ζητά πληροφορίες γιατί επιθυμεί να έρθει στο νησί με ιδιωτική πτήση».
Η Ευγενία Νιάρχου δεν είναι η μοναδική λάτρης της Μυκόνου που έχει νοσταλγήσει τον λαμπερό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα και την ανεμελιά του νησιού. Παρά το πάγωμα στις διεθνείς πτήσεις, γραφεία concierge, πεντάστερα ξενοδοχεία και εταιρείες lear jets που δραστηριοποιούνται εκεί δέχονται δεκάδες τηλεφωνήματα και email που θέλουν λεπτομέρειες για τον τρόπο λειτουργίας τους τούς επόμενους μήνες.
Αν και κανείς ακόμη δεν μπορεί να προβλέψει πώς θα εξελιχθεί το καλοκαίρι, κάποιοι αποδεικνύονται πιο αισιόδοξοι και σαφώς πιο τολμηροί. Πριν από μόλις λίγες μέρες η «άτακτη» Πάρις Χίλτον έκλεισε μια βίλα για 15 ημέρες στο αγαπημένο της κυκλαδίτικο νησί. Η διάσημη κληρονόμος έχει ξαναεπισκεφθεί τη Μύκονο στο παρελθόν και, όπως φαίνεται, τη θεωρεί ασφαλή προορισμό για τις διακοπές της.
Το ολοένα αυξανόμενο ενδιαφέρον και κυρίως οι μειωμένες ακυρώσεις για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο από όσους είχαν προβεί σε κρατήσεις κάνουν την επιχειρηματική κοινότητα της Μυκόνου να αναθαρρεί. Οι κρατήσεις, τουλάχιστον προς το παρόν, δεν είναι πολλές, και στο μεγαλύτερο ποσοστό τους πραγματοποιούνται από κοινό υψηλής οικονομικής επιφάνειας.
Απαλλαγμένη από την κοσμοσυρροή ετερόκλητων επισκεπτών, ίσως φέτος η Μύκονος ανακτήσει τη χαμένη αίγλη μιας εποχής που φαινόταν να έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Εκείνης κατά την οποία στα σοκάκια της έκαναν βόλτες ο Ωνάσης και η Τζάκι Κένεντι, η πριγκίπισσα Σοράγια, η Ελένη Βλάχου και ο Ζάχος Χατζηφωτίου.
Η Μαρίνα Αγραφιώτη και ο Αντώνης Μαχαιρίδης, ιδιοκτήτες της Blue Collection, μιας από τις καλύτερες εταιρείες concierge που στο πελατολόγιό τους έχουν από μέλη βασιλικών οικογενειών αραβικών κρατών μέχρι Αμερικανούς και Ευρωπαίους μεγαλοεπιχειρηματίες, δίνουν το στίγμα της φετινής σεζόν: «Η εταιρεία μας, που ειδικεύεται στο real estate και την ανάπτυξη του villa rental, από το ξεκίνημά της έδωσε έμφαση στην exclusive διαμονή, οπότε δεν αλλάζει κάτι. Ιδιωτικότητα και tailor-made εμπειρίες κατά τη διάρκεια των διακοπών είναι πλέον παροχές απαραίτητες λόγω COVID-19. Αυτό μας ζητάνε και φέτος οι πελάτες μας.
Η μοναδική διαφορά που εντοπίζουμε είναι το ότι επιθυμούν μεγαλύτερη διάρκεια διαμονής. Η επιλογή τους αντανακλά την εμπιστοσύνη στον προορισμό Ελλάδα. Ολοι γνωρίζουν πλέον ότι είναι μια χώρα που ακολούθησε με πειθαρχία τους κανόνες του ΕΟΔΥ, με αποτέλεσμα να μην έχει μεγάλο αριθμό κρουσμάτων και θυμάτων από τον COVID-19.
Φέτος θα είναι όλα ιδιωτικά. Αυτό θεωρούμε, μάλιστα, πως θα μας κάνει να αποκτήσουμε ως χώρα και μεγαλύτερο μερίδιο στον παγκόσμιο χάρτη της αγοράς των exclusive holidays. Πριβέ πτήσεις, πριβέ βίλες, πριβέ παραλίες, πριβέσκάφη, πριβέ σπα. Φέτος μας ζητάνε καινούρια πράγματα και είμαστε έτοιμοι να τα προσφέρουμε. Οπως ιππασία στον Φωκό, νύχτες με σαξόφωνο στις βίλες και πικ-νικ σε άγνωστες παραλίες. Επώνυμος πελάτης μας μάλιστα θα έχει μαζί και τον προσωπικό του γιατρό ώστε να νιώθουν πιο ασφαλής ο ίδιος και οι καλεσμένοι του».
Το «παρών» σχεδιάζουν να δώσουν και οι Ντιν και Νταν του σχεδιαστικού διδύμου των Dsquared. Αναγκαστικά θα χρειαστεί βεβαίως να αντικαταστήσουν τις πολυπληθείς εξαλλοσύνες στην Ψαρού με δείπνα και ολιγομελή πάρτυ γύρω από την πισίνα της νοικιασμένης βίλας τους.
Ετοιμη για το Νησί των Ανέμων δηλώνει και η Αλεσάντρα Αμπρόζιο. Ηταν πέρυσι το καλοκαίρι όταν ο άλλοτε «Αγγελος» της Victoria’s Secret με την εξωτική ομορφιά είχε γράψει στο Instagram ένα αινιγματικό «Ξύπνησα στην Ελλάδα», ποστάροντας φωτογραφία με τα καταγάλανα νερά της Μυκόνου, χωρίς να αποκαλύπτει, ωστόσο, το πού ακριβώς βρισκόταν.
Στις βόλτες της στο νησί τη συνόδευαν οι φίλες της Αντριάνα Λίμα και Ανα Μπεατρίς Μπάρος. «Η Μύκονος έχει υπέροχες παραλίες, καταπληκτικά εστιατόρια και μια ενέργεια μοναδική. Είναι από τα ωραιότερα μέρη του κόσμου», μας είχε εκμυστηρευτεί παλαιότερα.
Την άποψή της συμμερίζεται και ο fashion designer Νιλ Μπάρετ, ο οποίος την επέλεξε για τις φετινές του διακοπές. Αφού μεγαλούργησε στον οίκο Gucci, πλέον διαθέτει το δικό του brand. O Μπάρετ αγαπά το νησί και το διάσημο «Jackie O’ Beach Club» στην μπουτίκ του οποίου πωλούνται και ρούχα του.
Για τη Μύκονο ετοιμάζονται να ταξιδέψουν με prive πτήση επίσης οι billionaires Στέφεν και Ντέμπορα Χανγκ, μεγαλοεπιχειρηματίες από το Χονγκ Κονγκ που δραστηριοποιούνται στα καζίνο, έστω και αν χρειαστεί να περάσουν ένα διάστημα καραντίνας σε πολυτελή βίλα.
Μύκονο ψηφίζει και η Αλίνα Καλτσίδου, κόρη του Φιλάρετου Καλτσίδη, του μεγαλύτερου παραγωγού τσιμέντου στη Ρωσία, ο οποίος το 2013 ήταν ο πλουσιότερος Ελληνας στον κόσμο με περιουσία που ξεπερνούσε τα 6,7 δισ. δολάρια. Αν και τα δεδομένα άλλαξαν, η οικογένεια Καλτσίδη παραμένει στη λίστα Forbes.
Στο νησί θα φτάσει από το πολύπαθο Χονγκ Κονγκ και η Κορίνα Μιχαΐλα Λαρπέν. Η σχεδιάστρια κοσμημάτων και συλλέκτρια τέχνης διαθέτει επίσης ένα υπέροχο σπίτι, όπου σκοπεύει να φιλοξενήσει και λιγοστούς εκλεκτούς φίλους ανάμεσα στους οποίους και η στυλίστρια της Μπιγιόνσε, Ζερίνα Ακερς.
Η Μύκονος εντάσσεται στα καλοκαιρινά πλάνα και της Αριάνα Ροκφέλερ, μέλους της οικογένειας των Αμερικανών μεγιστάνων. Η Αριάνα, μια γυναίκα δυναμική με έντονη φιλανθρωπική δράση, γνώρισε τη Μύκονο το περασμένο καλοκαίρι, τη λάτρεψε και εκτός απροόπτου θα την επισκεφτεί και φέτος για τις καλοκαιρινές της διακοπές.
Τέλος, τα σχέδιά του για διακοπές στη Μύκονο αποκάλυψε και ο Χιου Τζάκμαν, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά μέσω του μάνατζέρ του με τον οποίο επικοινώνησε το «Gala»: «Είναι πλέον γνωστό ότι έχω ελληνικό αίμα. Οπως έχω ξαναπεί, ο προπάππους μου -Μπέλας στο επώνυμο- ήταν Ελληνας με καταγωγή από την Ιο. Θα ήθελα να επισκεφθώ την Ελλάδα και φέτος. Στη Μύκονο έκανα μοναδικές διακοπές».
Οι επιχειρηματίες δηλώνουν έτοιμοι
Οι γνωστές καλοκαιρινές εικόνες με τον κόσμο να συνωστίζεται στα Ματογιάννια και τους λουόμενους να κάνουν σλάλομ ανάμεσα στις ξαπλώστες για να φτάσουν στην παραλία μάλλον αποτελούν παρελθόν, τουλάχιστον για φέτος. Οι περισσότεροι A-list επισκέπτες πρόκειται να καταφτάσουν από το εξωτερικό με ιδιωτικές πτήσεις και τα πεντάστερα ξενοδοχεία της Μυκόνου -ανάμεσά τους το «Santa Marina», το «Cavo Tagoo», το «Kensho»- ανοίγουν ακολουθώντας κατά γράμμα τα πρωτόκολλα που θα εξασφαλίσουν στους πελάτες τους μια άνετη, ευχάριστη και ασφαλή διαμονή.
Το ηλεκτρονικό check-in, το πρωινό στα δωμάτια ή στα εστιατόρια με αποστάσεις ασφαλείας και η συνεργασία με την ιδιωτική κλινική του νησιού δημιουργούν μια επιπλέον αίσθηση ασφάλειας.
Ακόμη και στη θρυλική Ψαρού, όπου τα πάρτυ με τις σαμπάνιες στο «Nammos» ήταν στην ημερήσια διάταξη, θα τηρηθούν τα προβλεπόμενα. Θα υπάρχει απόσταση δύο μέτρων μεταξύ των τραπεζιών, ενώ οι σερβιτόροι θα φορούν μάσκες και θα ανοίγουν τις σαμπάνιες φορώντας γάντια.
Τα, επίσης, δημοφιλή sunset parties στο club «Scorpios» θα αλλάξουν μορφή. Οπως μας πληροφόρησε ο υπεύθυνος του χώρου Γιώργος Μπαβέλης, τα τραπέζια στο εστιατόριο θα αραιώσουν και θα ακολουθηθούν στο ακέραιο όλες οι συστάσεις των αρμόδιων φορέων. Επιπλέον, θα γίνονται κρατήσεις προκειμένου να είναι ελεγμένος ο αριθμός των ατόμων που θα εισέρχονται στον χώρο.
Η διασκέδαση θα διατηρήσει την ποιότητά της, υιοθετώντας ωστόσο έναν πιο boho και χαλαρό χαρακτήρα, όπως αυτός που επικρατούσε στη διασκέδαση τις δεκαετίες του ’70 και του ’80. Εξάλλου, πέρυσι ο Αμερικανός δισεκατομμυριούχος Ρόναλντ Μπερκλ, βασικός μέτοχος του περίφημου «Soho Roc house», επένδυσε στο γνωστό beach restaurant της Μυκόνου των Τόμας Χέιν και Μάριο Χέρτελ, με πρόθεση να δημιουργήσουν το απόλυτο καταφύγιο των jet setters και celebrities. Ισως το φετινό επιβεβλημένο exclusivity να εξυπηρετεί αυτό τον σκοπό αποτελεσματικότερα από οτιδήποτε άλλο.
Αντιθέτως, το εστιατόριο «Zuma», που θα βρίσκεται στον χώρο του «Cavo Tagoo», αποτελεί μία από τις σημαντικότερες γαστρονομικές αφίξεις στο νησί που σίγουρα θα προσελκύσει πολλούς. Ωστόσο δεν θα είναι η μόνη διεθνής παρουσία στη Μύκονο φέτος, καθώς το «Coya», ένα από τα πιο δημοφιλή στέκια του Λονδίνου, θα ανοίξει εκεί όπου στεγαζόταν το «Hakassan».
Παράλληλα, η οικογένεια Βαρβέρη ανανέωσε το boutique hotel «The Wild Hotel by Interni» και φυσικά θα επιβάλει αποστάσεις ασφαλείας μεταξύ των τραπεζιών στο πάντα fully-booked εστιατόριο «Interni» στη Χώρα. Το ίδιο ισχύει για το εστιατόριο και την παραλία του «Jackie Ο’», όπως και για το «Nammos Village» που θα ανοίξει σύντομα, τον Ιούνιο.
Παρά την απρόσμενη κρίση που επήλθε λόγω κορωνοϊού, υπάρχουν και νέα projects που δεν αναστέλλονται, όπως το «Boheme Mykonos», ένα κομψό ξενοδοχείο με 27 σουίτες και απαράμιλλη θέα στο Αιγαίο, μόλις 150 μέτρα από το κέντρο της κοσμοπολίτικης Χώρας της Μυκόνου.
Πρώτο Θέμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου