ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

Ανέκδοτο: ΤΡΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ..


Πηγαίνουν 3 γυναίκες στο παράδεισο. Στην πόρτα συναντούν τον Άγιο Πέτρο, ο οποίος ρωτάει την πρώτη από αυτές :

-Τέκνον μου ήσουνα πιστή στον άντρα σου;


-Άγιε Πέτρο μου καλύτερη γυναίκα από εμένα δεν υπήρχε, δεν τον απάτησα ποτέ!
-Μπράβο τέκνον μου! Ορίστε το κλειδί του παραδείσου.
Μετά απευθύνεται στη δεύτερη :
-Εσύ παιδί μου ήσουνα πιστή στον άντρα σου;
-Άγιε μου δεν ήμουνα τόσο καλή μαζί του, τον απάτησα δύο φορές όμως το μετάνιωσα!
-Εντάξει συγχωρείσαι, πάρε και εσύ το κλειδί του παραδείσου.
Στο τέλος λέει στη τρίτη:
-Εσύ τέκνον μου ήσουνα πιστή στον άντρα σου;
-Άγιε μου τον απατούσα συνέχεια. Ήμουν σωστή πόρνη!

-Δεν πειράζει παιδί μου. Πάρε το κλειδί του δωματίου μου...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου