Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2020

Η Διοίκηση του ΟΣΕΘ συναντά τους επικεφαλής των Δομών Προσωρινής Υποδοχής Μεταναστών

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννης Τόσκας

Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε σήμερα στα γραφεία του ΟΣΕΘ με τους Διοικητές των τεσσάρων (4) Δομών
Προσωρινής Υποδοχής και Φιλοξενίας Μεταναστών στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης. Ειδικότερα, στη συνάντηση παρευρέθηκαν οι κ.κ. Γ. Τσαούσης (Διοικητής Δομής Βαγιοχωρίου), Α. Ζαχαρίου (Διοικητής Δομής Λουτρών Βαγιοχωρίου), Α. Δημόπουλος (Διοικητής Δομής Λαγκαδικίων) και Α. Μπασιούκας (Διοικητής Δομής Διαβατών).

Συζητήθηκαν θέματα σχετικά με την ενίσχυση και βελτίωση της μετακίνησης των εργαζομένων αλλά και των φιλοξενουμένων των Δομών με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Εξετάσθηκαν προτάσεις προσθήκης δρομολογίων και γραμμών. Για παράδειγμα, η γραμμή Νο 55 ενισχύθηκε με πέντε (5) διπλά δρομολόγια ημερησίως για την εξυπηρέτηση της Δομής μετά από συνεργασία του ΟΣΕΘ με τον Δήμο Δέλτα, τον ΟΑΣΘ και την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ. Για το νέο αυτό πρόγραμμα ο Διοικητής της Δομής Διαβατών εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ανταπόκριση όλων των εμπλεκόμενων φορέων για τη βελτίωση της
γραμμής Νο 55. Ωστόσο, αναφέρθηκαν φαινόμενα παραβατικής συμπεριφοράς για τα οποία καταβάλλεται σταθερή και συντονισμένη προσπάθεια από όλους να εξαλειφθούν. Οι  νέοι διοικητές των Δομών δεσμεύθηκαν να προβούν στις απαιτούμενες ενέργειες (ενημέρωση των μεταναστών σχετικά με τις συμπεριφορές και υποχρεώσεις τους στα μέσα μαζικής μεταφοράς) ώστε να διασφαλίζεται η ασφαλής κι άνετη μετακίνησή τους.

Ο ΟΣΕΘ, προτίθεται, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, να ενισχύσει την εξυπηρέτηση των Δομών με τα μέσα μαζικής μεταφοράς με προσθήκη συνδέσεων και να προβεί σε ενημέρωση του προσωπικού των μέσων μαζικής μεταφοράς ώστε να επιδεικνύουν σωστή συμπεριφορά γενικότερα. «Για τη βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ του ΟΣΕΘ και του πληθυσμού των Δομών, που σήμερα ανέρχεται σε 3.000-3.500 άτομα περίπου, ο ΟΣΕΘ προγραμματίζει τη δημιουργία ειδικού «help desk», για την άμεση ηλεκτρονική επικοινωνία και διεκπεραίωση αιτημάτων που σχετίζονται με τις μετακινήσεις των εργαζομένων και των φιλοξενουμένων στις Δομές, όπως δήλωσαν από κοινού ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ κ. Ι. Καλογερούδης και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Γιάννης Τόσκας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου