ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 29 Ιουνίου 2021

Ανέκδοτο: Αλλάχ!!!

Ήταν στην κορυφη ενος ουρανοξυστη ενας βουδιστης ενας μουσουλμανος και ενας χριστιανος. 

Για να βρουν ποιανου η θρησκεια ηταν καλυτερη θα επεφταν ενας ενας κατω και οποιος ζουσε η θρησκεια του θα ηταν η καλυτερη. 
Πρωτα πηγαινει ο βουδιστης.
Πεφτει και αρχιζει να λεει <<βουδα, βουδα, βουδα, βουδα, βουδα, 40 οροφους βουδα, βουδα, βουδα, βουδα, 20 οροφους βουδα, βουδα, βουδα,βουδα, βουδα, βουδααααα>> και σκαει κατω σαν καρπουζι!!

Μετα πεφτει ο μουσουλμανος.Αρχιζει να λεει <<αλλαχ, αλλαχ, αλλαχ, αλλαχ, αλλαχ 40 οροφους αλλαχ, αλλαχ, αλλαχ, αλλαχ, αλλαχ 20 οροφους, αλλαχ, αλλαχ, αλλαχ, αλλαχ, αλλαχ, αλλαχ, αλλαχ, αλλαααααααχ>> και τον βλεπεις να προσγειωνεται ομαλα 20cm απο το εδαφος. 

Παει μετα και ο χριστιανος και αρχισε να λεει τωρα θα σκοτωθω, ο αλλος εζησε, δεν προκειται θα ζησω κ.λπ. πεφτει και αρχιζει να λεει <<θεε μου βοηθα με, θεε μου βοηθα με, θεε μου βοηθα με, 40 οροφους θεε μου βοηθα με,θεε μου βοηθα με, θεε μου βοηθα με, 20 οροφους θεε μου βοηθα με, θεε μου βοηθα με, θεε μου βοηθα με, 10 οροφους ...ΑΛΛΑΧ, ΑΛΛΑΧ, ΑΛΛΑΧ, ΑΛΛΑΧ, ΑΛΛΑΧ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου