Όλο και περισσότεροι καταναλωτές έχουν υιοθετήσει
την τακτική να ψωνίζουν κάτι, να το φοράνε μία- δύο φορές και να το επιστρέφουν, παίρνοντας πίσω τα χρήματα τους.
Η τακτική, η οποία ξεκίνησε από τα πολυκαταστήματα της Νέας Υόρκης φαίνεται να έχει προκαλέσει μεγάλη ζημιά σε αλυσίδες καταστημάτων σε Ευρώπη και Αμερική.
«Επιστρέφω τα μισά που αγοράζω», ανέφερε στο BBC η Άλεξ Δεμέτρι, η οποία ξοδεύει περίπου 500-700 δολάρια σε ψώνια.
Ο λόγος που η επιστροφή αγορών προβληματίζει αρκετά τους εργοδότες είναι πως τα περισσότερα ρούχα που επιστρέφονται είναι είτε φορεμένα, είτε έχουν κάποια στάμπα πάνω τους είτε λείπει κάτι από αυτά, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ξαναπουληθούν.
Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα της Barclayland, ο λόγος που τα ρούχα επιστρέφονται παρ΄ότι δεν είναι στην κατάσταση που αγοράστηκαν, είναι διότι οι εταιρίες θέλουν να κάνουν τους πελάτες να νιώθουν χαρούμενους και ικανοποιημένους με την εκάστοτε εταιρία.
Οι εταιρίες και οι λιανοπωλητές σκέφτονται να λάβουν τα μέτρα τους, χρεώνοντας όποιον αποφασίσει να γυρίσει το ρούχο του πίσω. Η χρέωση, μάλιστα, θα διαφέρει για όσους γυρίσουν πίσω το ρούχο σε άριστη κατάσταση και για όσους έχουν προκαλέσει φθορές σε αυτά. Ωστόσο κάτι τέτοιο είναι πιθανό να κάνεις τους καταναλωτές να προτιμήσουν άλλα μαγαζιά, που ακολουθούν την παλιά πολιτική.
Σύμφωνα με την Άλεξ, οι περισσότερες εργαζόμενες γυναίκες προτιμούν να αγοράζουν ρούχα από online shops, τα οποία έχουν την δυνατότητα επιστροφής χρημάτων (και με πιστωτική κάρτα). Έτσι, είναι πιο πιθανό να γυρίσει κάτι πίσω μιας και δεν το έχει δοκιμάσει (σε real χρόνο), και να μην δεχθεί παρατήρησεις, καθώς δεν θα έχει άμεση επαφή με τις πωλήτριες.
iefimerida.gr
την τακτική να ψωνίζουν κάτι, να το φοράνε μία- δύο φορές και να το επιστρέφουν, παίρνοντας πίσω τα χρήματα τους.
Η τακτική, η οποία ξεκίνησε από τα πολυκαταστήματα της Νέας Υόρκης φαίνεται να έχει προκαλέσει μεγάλη ζημιά σε αλυσίδες καταστημάτων σε Ευρώπη και Αμερική.
«Επιστρέφω τα μισά που αγοράζω», ανέφερε στο BBC η Άλεξ Δεμέτρι, η οποία ξοδεύει περίπου 500-700 δολάρια σε ψώνια.
Ο λόγος που η επιστροφή αγορών προβληματίζει αρκετά τους εργοδότες είναι πως τα περισσότερα ρούχα που επιστρέφονται είναι είτε φορεμένα, είτε έχουν κάποια στάμπα πάνω τους είτε λείπει κάτι από αυτά, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ξαναπουληθούν.
Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα της Barclayland, ο λόγος που τα ρούχα επιστρέφονται παρ΄ότι δεν είναι στην κατάσταση που αγοράστηκαν, είναι διότι οι εταιρίες θέλουν να κάνουν τους πελάτες να νιώθουν χαρούμενους και ικανοποιημένους με την εκάστοτε εταιρία.
Οι εταιρίες και οι λιανοπωλητές σκέφτονται να λάβουν τα μέτρα τους, χρεώνοντας όποιον αποφασίσει να γυρίσει το ρούχο του πίσω. Η χρέωση, μάλιστα, θα διαφέρει για όσους γυρίσουν πίσω το ρούχο σε άριστη κατάσταση και για όσους έχουν προκαλέσει φθορές σε αυτά. Ωστόσο κάτι τέτοιο είναι πιθανό να κάνεις τους καταναλωτές να προτιμήσουν άλλα μαγαζιά, που ακολουθούν την παλιά πολιτική.
Σύμφωνα με την Άλεξ, οι περισσότερες εργαζόμενες γυναίκες προτιμούν να αγοράζουν ρούχα από online shops, τα οποία έχουν την δυνατότητα επιστροφής χρημάτων (και με πιστωτική κάρτα). Έτσι, είναι πιο πιθανό να γυρίσει κάτι πίσω μιας και δεν το έχει δοκιμάσει (σε real χρόνο), και να μην δεχθεί παρατήρησεις, καθώς δεν θα έχει άμεση επαφή με τις πωλήτριες.
iefimerida.gr
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου