Ο Lewis Hamilton σπάει ρεκόρ το 2020! Έτσι, όσο εντυπωσιακό είναι το παλμαρές του με τους
Όσα και να βγάζει τον χρόνο όμως ο Hamilton δεν είναι ούτε τα μισά απ’ όσα βγάζει Lionel Messi. Ο ετήσιος μισθός του Βρετανού στη Mercedes (περιλαμβανομένων των χορηγών) υπολογίζεται σε… 47 εκατομμύρια ευρώ! Ποσό αστρονομικό, αλλά σχεδόν τα μισά από αυτά που βάζει στην τσέπη ο Messi. Αυτά τα ποσά, όπως και όλα τα άλλα που αναφέρει η BBGP, είναι αποτέλεσμα σχολαστικής εργασίας και έρευνας, καθώς από τη φύση τους τέτοιου είδους πληροφορίες είναι απολύτως εμπιστευτικές. Αυτό που δεν έλαβε υπόψη η εφετινή αναθεώρηση, δηλαδή για το 2020, ήταν η μείωση των αποδοχών από 10 έως 15% που επιβλήθηκε στους οδηγούς για να μετριαστεί η επίπτωση της πανδημίας του Covid-19 στον προϋπολογισμό των ομάδων. Επιπλέον, το Business Book GP εξηγεί ότι οι εκτιμήσεις δεν λαμβάνουν υπόψη τα μπόνους και άλλες απολαβές που έχουν να κάνουν με προσωπικά συμβόλαια των πιλότων, καθώς και έσοδα από τα social media.
Παρότι εφέτος δεν είναι τακτικός θαμώνας του βάθρου, εν τούτοις ο Sebastian Vettel κατέχει σαφώς τη δεύτερη θέση στην κατάταξη των μισθών. Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής υπολογίζεται ότι το 2020 θα εισπράξει 35 εκατομμύρια ευρώ. Ο Vettel κερδίζει λοιπόν σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερα από τον team-mate του, Charles Leclerc, παρά τα πιο συναρπαστικά αποτελέσματα του τελευταίου. Με άλλα λόγια, ο Γερμανός εξαργυρώνει ακριβά την εμπειρία και το παλμαρές του.
Ο Daniel Ricciardo βρίσκεται στο τρίτο σκαλί της κατάταξης με μισθό περίπου 20 εκατομμύρια ευρώ. Εδώ έχουμε να κάνουμε με επιβεβαιωμένο μισθό, καθώς το ποσό διέρρευσε κατά τις παλινωδίες με την ομάδα της Renault. Όσο για τον Esteban Ocon, είναι ο καλύτερα αμειβόμενος από τους τρεις Γάλλους οδηγούς στην F1 με μισθό τέσσερα εκατομμυρίων ευρώ.
Από το 2021, οι νέοι κανονισμοί θα περιορίσουν το κόστος εξέλιξης κάθε ομάδας, κάτι που θα έχει επίπτωση στη μείωση των ανισοτήτων μεταξύ μικρών και μεγάλων ομάδων. Ο νέος «φάκελος λειτουργίας» θα επικεντρώνεται κυρίως στην κατασκευή και στην εκμετάλλευση των μονοθεσίων και δεν περιλαμβάνει τον μισθό των πιλότων, καθώς και τον μισθό των τριών υψηλότερα αμειβόμενων στελεχών κάθε ομάδας, ιδίως τον team manager και τον τεχνικό διευθυντή. Το 2023, αυτό θα μπορούσε να επανεξεταστεί. Οι ομάδες έχουν καταλήξει καταρχήν σε συμφωνία για ένα ανώτατο όριο μισθού. Η ιδέα ήταν οι ομάδες να έχουν μέγιστο προϋπολογισμό περίπου 25,5 εκατομμύρια ευρώ για να μοιραστούν μεταξύ των δύο οδηγών της ομάδας. Οι περισσότερες βέβαια θα ξοδέψουν λιγότερα από αυτό το ποσό, καθώς είναι κυρίως οι χορηγοί που πληρώνουν τον μισθό των πιλότων.
Α/Α | ΟΔΗΓΟΣ | ΟΜΑΔΑ | ΜΙΣΘΟΣ σε € |
1. | Lewis Hamilton | Mercedes | 47.000.000 |
2. | Sebastian Vettel | Ferrari | 35.000.000 |
3. | Daniel Ricciardo | Renault | 20.000.000 |
4. | Max Verstappen | Red Bull Racing | 16.000.000 |
5. | Valtteri Bottas | Mercedes | 9.000.000 |
5. | Charles Leclerc | Ferrari | 9.000.000 |
7. | Kimi-Matias Räikkönen | Alfa Romeo | 6.000.000 |
8. | Carlos Sainz | McLaren | 4.500.000 |
9. | Sergio Perez | Racing Point | 4.000.000 |
9. | Esteban Ocon | Renault | 4.000.000 |
11. | Romain Grosjean | Haas | 2.000.000 |
11. | Kevin Magnussen | Haas | 2.000.000 |
11. | Alex Albon | Red Bull Racing | 2.000.000 |
14. | Lando Norris | McLaren | 1.500.000 |
14. | Lance Stroll | Racing Point | 1.500.000 |
16. | Pierre Gasly | Alpha Tauri | 1.000.000 |
17. | Daniil Kvyat | Alpha Tauri | 750.000 |
17. | George Russell | Williams | 750.000 |
17. | Nicholas Latifi | Williams | 750.000 |
20. | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 500.000 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου