Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2020

Ο «τυφώνας» που λέγεται TIK TOK


Ιδρύθηκε το 2016 ως κινεζική εφαρμογή με το όνομα Douyin.

 Όσοι ασχολούνται επισταμένως με τα social

media γνώριζαν ότι η ανερχόμενη δύναμη στο χώρο είναι το Tik Tok. Το όνομα και η δυναμική της πλατφόρμας αν και ήταν γνωστή κυρίως σε εφήβους, έγινε παγκοσμίως γνωστή μέσα σε ένα βράδυ όταν στα μέσα του περασμένου Ιουνίου κάποιοι που αντιπαθούν τον Τράμπ αποφάσισαν και οργάνωσαν μια σειρά από δράσεις μέσα από τη συγκεκριμένη πλατφόρμα με στόχο να σαμποτάρουν την προεκλογική του ομιλία στην πολιτεία της Οκλαχόμα. Όπως φάνηκε στη συνέχεια οι προσπάθειες αυτές στέφθηκαν με επιτυχία με τον Ντόναλντ Τράμπ να εμφανίζεται σε ένα μισοάδειο γήπεδο προκαλώντας του απίστευτο εκνευρισμό, ενώ τα Μέσα ενημέρωσης έγραφαν και ανέφεραν την επομένη πως η συγκέντρωση ήταν ένα μεγάλο φιάσκο. Μάλιστα η χαμηλή προσέλευση φέρεται να ήταν έργο πολλών εφήβων χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως του Tik Tok οι οποίοι εξασφάλισαν χιλιάδες εισιτήρια για τη συγκέντρωση με σκοπό όμως να μην πάνε δημιουργώντας αυτή την εικόνα του μισοάδειου γηπέδου στο οποίο πήγε να μιλήσει ο Ντόναλντ Τράμπ.

Το Tik Tok, είναι το νέο social media app που έχει εγκατασταθεί από περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως, ξεπερνώντας σε downloads το Instagram. Για το 2018 μάλιστα, την χρονιά για την οποία υπάρχουν ήδη τα στοιχεία, το Tik Tok υπήρξε η τέταρτη πιο δημοφιλής εφαρμογή μετά το WhatsApp, το Facebook και το Facebook Messenger. Το Tik Tok λανσαρίστηκε το 2016 από την Κινεζικό κολοσσό ByteDance και από το 2018 έγινε παγκόσμια πλατφόρμα με έδρα το Λος Άντζελες. svg%3E

Το Tik Tok, το οποίο παλαιότερα ήταν γνωστό ως musical.ly είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που ενώνει την κοινωνική δικτύωση με τη μουσική σε μια πρωτότυπη πλατφόρμα αυτοδημιούργητων βίντεο. Το Tik Tok ανήκει στην ίδια μητρική εταιρεία που αγόρασε το μουσικό λογισμικό Musical.ly και όταν έγινε η εξαγορά, όλοι οι χρήστες του Musical.y αυτόματα μεταφέρθηκαν στο Tik Tok.

Οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν να δημιουργήσουν, να αποθηκεύσουν και να μοιραστούν βίντεο διάρκειας έως και 15 δευτερόλεπτων. Τα βίντεο συνήθως προβάλλουν lip-syncing (συγχρονισμός χειλιών με το τραγούδι), χορογραφίες και παρωδίες. Όπως στα περισσότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο Tik Tok οι χρήστες μπορούν να πατήσουν “like”, να σχολιάσουν τα βίντεο που δημοσιεύονται καθώς επίσης να κάνουν remix με αυτά και να τα δημοσιεύσουν ξανά. Στο infographic του Pagenews μπορούμε να δούμε με μια ματιά τι αντιπροσωπεύει εμπορικά και κοινωνικά το Tik Tok. svg%3E

Όπως προαναφέραμε ιδρύθηκε το 2016 ως κινεζική εφαρμογή με το όνομα Douyin από τον Zhang Yiming, ενώ το 2018 γίνεται παγκόσμια πλατφόρμα με έδρα το Λος Άντζελες. Η εταιρεία ByteDance που είναι πίσω από το Tik Tok διαθέτει 60.000 υπαλλήλους. Τα έσοδα για το 2019 έφθασαν τα 15 δισεκατομμύρια ευρώ ενώ το 69% των χρηστών είναι ηλικίας 13 έως 24 ετών. Σημαντικό είναι το στοιχείο ότι το 83% των χρηστών του TikTok  έχει δημοσιεύσει κάποιο βίντεο. Επίσης,  45 ευρώ είναι το ελάχιστο κόστος για μια διαφημιστική καμπάνια που μπορεί να φθάσει τα 140000 ευρώ. Σήμερα η αξία της εταιρείας ByteDance εκτιμάται από 90 έως 160 δισεκατομμύρια ευρώ.

Πώς λειτουργεί

Οι χρήστες μπορούν να εγγραφούν είτε χρησιμοποιώντας το Facebook, Instagram ,twitter είτε το λογαριασμό του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Η εφαρμογή έχει μια πολύ μεγάλη βιβλιοθήκη με μουσικά αποσπάσματα από όπου οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν κάποιο κομμάτι για να κάνουν lip-sync (το γνωστό καραόκε). svg%3E

Η εφαρμογή διαθέτει πολλούς τρόπους για να προσθέσει περισσότερη διασκέδαση στα βίντεο των χρηστών. Υπάρχουν επιλογές – για παράδειγμα – μαγνητοσκόπησης σε γρήγορη ή αργή κίνηση, υπάρχουν πάρα πολλά φίλτρα και εφέ, δίνεται ακόμα και η δυνατότητα να αναπαράγεται το τραγούδι προς τα πίσω, σύνδεσης με άλλο χρήστη προκειμένου να κάνουν ντουέτο κλπ.

Τα βίντεο που δημιουργούνται οι χρήστες μπορούν να τα κοινοποιήσουν στους οπαδούς τους ή ακόμα και να τα δημοσιεύσουν σε άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το Μessenger, το What’sApp κ.λ.π. Όπως και στις περισσότερες άλλες εφαρμογές και κοινωνικά δίκτυα οι χρήστες μπορούν να ακολουθήσουν άλλους χρήστες, να σχολιάσουν τα βίντεο τους και να στείλουν emoji στον αγαπημένο τους τραγουδιστή/ ηθοποιό. Επίσης μπορούν να προβάλλουν το περιεχόμενό τους χρησιμοποιώντας hashtag (παρόμοια με τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το Instagram).

Pagenews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου