ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021

5 επιχειρηματικές ιδέες που χωρίς να το περιμένει κανείς απέφεραν εκατομμύρια


Λένε πως για να βρεις μια επιχειρηματική ιδέα που θα αποφέρει κέρδος, δε χρειάζονται περιορισμοί στη φαντασία και στη λογική. Όλα είναι πιθανά, όλα είναι εφικτά και η λογοκρισία είναι για εκείνους που ζουν στον 19ο αιώνα. Για κάθε εταιρεία τεχνολογίας που ξεκίνησε από το γκαράζ ενός φιλόδοξου 20άρη, υπήρξε και ένα στέλεχος εταιρείας telemarketing που είπε «θα βγάλουμε ένα βαράκι που δονείται, θα το ονομάσουμε Shake weight!». Παρακάτω βάλαμε στη σειρά 5 entrepreneurs που δε δίστασαν να ρισκάρουν, να εφαρμόσουν τις παράτολμες ιδέες τους και να γίνουν εκατομμυριούχοι.

Πίτσα

Η πίτσα είναι θεσμός, είναι comfort food, είναι αυτό που θα σε κάνει να χαμογελάσεις μετά από μια κακή Τρίτη. Κι όμως, το 1994, η πίτσα στο αναπτυσσόμενο τότε, Internet, ήταν κάτι που είχε ελάχιστες αναφορές. Ο Chris Clark αποφάσισε να επενδύσει 20 δολάρια στην αγορά του domain name Pizza.com. Οι φίλοι του θεώρησαν πως μάλλον εκείνο το χαρτονόμισμα των 20 δολαρίων είχε πάει στράφι. Εκείνος όμως περίμενε, περίμενε συνολικά 12 χρόνια ώσπου να κάνει την κίνηση – ματ: Έβγαλε σε δημοπρασία το domain name και από την πώλησή του κέρδισε 2,6 εκατομμύρια δολάρια.

Ρούχα σε αρτοποιείο

Είναι αρκετά δύσκολο το να δεις το ονοματεπώνυμο Johnny Cupcakes και να μην πιστέψεις ότι αυτός ο Γιάννης δεν είναι μάστορας στα cupcakes. Κι όμως, δεν είναι. Πρόκειται για τον δημιουργό ενός brand casual ρούχων, ο οποίος είχε τη φαεινή ιδέα να δημιουργήσει μια boutique -πλήρες αντίγραφο ενός παλιομοδίτικου φούρνου- ζαχαροπλαστείου! Η ιδέα του ήταν τόσο πετυχημένη, που τον εκτόξευσε στη λίστα του Forbes με τους 500 πιο ταλαντούχους επιχειρηματίες κάτω των 30 ετών (2008). Σήμερα, η αξία της επιχείρησης του ανέρχεται στα 3,8 εκατομμύρια δολάρια.

Ένα ψάρι που τραγουδάει

Όταν ο John Pelettieri παρουσίασε στον προϊστάμενο του, στην εταιρεία παραγωγής παιχνιδιών Gemmy Industries, διάφορες πειραματικές ιδέες με lip synch, δεν εντυπωσιάστηκε ιδιαίτερα. Μια από αυτές τις ιδέες αφορούσε ένα ψάρι, κολλημένο σε κορνίζα, που τραγουδούσε γνωστές soul επιτυχίες, Όταν όμως ο Pelettieri βρήκε τρόπο να κάνει το κεφάλι και την ουρά του ψαριού να κουνιούνται καθώς τραγουδά, τότε εισέπραξε ένα μεγαλειώδες «ΝΑΙ» από το αφεντικό του και ο Big Mouth Billy μπήκε σε παραγωγή. Όταν, μάλιστα, αυτό το ψάρι κυκλοφόρησε στο εμπόριο (1998), δημιουργήθηκε πανικός! Μέσα σε 2 χρόνια μέτρησε 100 εκατομμύρια δολάρια σε κέρδη, ενώ χάρη στο κομμάτι Take Me To The River που τραγουδούσε, ο Al Green, ο original ερμηνευτής του, είδε τις πωλήσεις των δίσκων του να απογειώνονται.

Shake weight

Έμοιαζε με κάτι σαν αλτήρα για ασκήσεις στα χέρια, έμοιαζε επίσης με κάτι που όταν του έβαζες μπαταρίες και πατούσες το On, μπορούσε να πάθει σεισμό ερωτικό και να σπάσει τις τεκτονικές πλάκες της libido, ανεξαρτήτως του φύλου αυτού που το χειρίζεται.Το Shake Weight ήταν ένα φαινομενικά αθώο προϊόν telemarketing, καταδικασμένο να «σφηνώσει» τηλεοπτικά ανάμεσα στις διαφημίσεις για σόμπες υγραερίου και στις πολυβιταμίνες που εγκρίνει η Pamela Anderson. Όταν το ανακάλυψε η ομάδα του Saturday Night Live (με Bill Hader, Kristen Wiig και άλλους φοβερούς comedians) και το ενσωμάτωσε σε σκετς παρωδίας, τότε η αξία του εκτοξεύτηκε. Λίγο πριν από το 2010, το Shake Weight γινόταν viral και έκανε τον κόσμο να γελάει με τις δονήσεις του, ενώ ταυτόχρονα η εταιρεία παραγωγής του κέρδιζε δωρεάν διαφήμιση. Στα τέλη του 2010, το Shake Weight μετρούσε καθαρά κέρδη 40 εκατομμυρίων δολαρίων.

Γυαλιά ηλίου για σκύλους

Στις αρχές του 2000, σε μια βόλτα στο πάρκο, η Roni Di Lullo ανακάλυψε πως το αγαπημένο της λυκόσκυλο έκλεινε συνεχώς τα μάτια του, ενοχλημένο από τις ακτίνες του ήλιου. Αποφάσισε να αναλάβει δράση, λανσάροντας τα πρώτα γυαλιά ηλίου για σκύλους, με την ονομασία Doggles. Πρόκειται για ειδικά γυαλιά που κατασκευάζονται από πολυανθρακικά φύλλα, με λαστιχένια μπράτσα, ώστε να εφαρμόζουν στο κεφάλι κάθε σκύλου. Η Doggles σήμερα είναι ένα brand που η αξία του υπολογίζεται στα 3 εκατομμύρια δολάρια.

Καθόλου άσχημα.


Oneman.gr

AETOΣ: Μήπως η επιχείρηση Αρτοποιείο ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ στα Γρεβενά,  θα έπρεπε  να παρακολουθεί περισσότερο την μόδα και στα ρούχα?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου