ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021

Χρήστος Μπγιάλας: Για το βόρειο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Ε65, οφείλω να διευκρινίσω και να ενημερώσω για ορισμένα θέματα..


Ο πρώην Βουλευτής της ΠΕ Γρεβενών Χρήστος Μπγιάλας γράφει:

Η αρχική χάραξη με την υπογραφή της πρώτης σύμβασης παραχώρησης στις 31/05/2007 ήταν Καλαμπάκα - Οξύνεια - Καλλιθέα κοντά στην Παναγιά Μετσόβου και σε υψόμετρο 950 μέτρων, με εναλλακτική χάραξη Καλαμπάκα - Αγιόφυλλο - Κηπουρειό σε υψόμετρο 650 μέτρων, η οποία και τελικά επιλέχθηκε.

Η αρχική χάραξη απορρίφθηκε λόγω πολλών προβλημάτων που θα αντιμετώπιζε κατασκευαστικά λόγω εδάφους και άρα πολύ αυξημένου κατασκευαστικού κόστους, αλλά και λόγω υψηλού κόστους λειτουργίας και συντήρησης λόγω υψομέτρου.

Η δήθεν χάραξη από το Καρπερό, που αναφέρεται σε ανάρτησή του στο fb ο κ. Καραστέργιος, ήταν προσωπική μου πρόταση, ως βουλευτής, στον υπουργό υποδομών κ. Σπίρτζη, η οποία αφού εξετάστηκε κρίθηκε ασύμφορη, γιατί αυξανόταν το μήκος του αυτοκινητοδρόμου κατά 10 χιλιόμετρα με επιπλέον κόστος 100 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς και ότι έπρεπε να κατασκευαστεί νέα μεγάλη γέφυρα στον Βενέτικο, απροσδιορίστου κόστους, αλλά και πολλών περιβαλλοντικών προβλημάτων και απαλλοτριώσεων.

Μετά από αυτό, έγινε η πρότασή μου στον υπουργό για βελτίωση του δρόμου από τον κόμβο της Ε65 Αγιόφυλλου-Καρπερού - Δεσκάτης και Δεσκάτης - Ελασσόνας για άμεση και γρήγορη πρόσβαση της Δεσκάτης και του δήμου Ελασσόνας, και όχι μόνο, στον Ε65, με ένα ασφαλή οδικό άξονα.

Η πρότασή μου αυτή βρήκε την θετική ανταπόκριση του υπουργού και της ανάδοχης εταιρίας και τον Μάιο του 2018 στάλθηκε ομάδα τοπογράφων η οποία, αφού διανύσαμε μαζί όλη την διαδρομή από το σημείο του κόμβου μέχρι την Δεσκάτη και έως την Ελασσόνα, κατέγραψαν τα βασικά τοπογραφικά στοιχεία για να κάνουν μία πρώτη εκτίμηση του κόστους κατασκευής. Αποφασίστηκε η έγκριση του τμήματος Αγιόφυλλο - Δεσκάτης και η απαίτησή μου να ενταχθεί στα συμπληρωματικά έργα του αυτοκινητοδρόμου, για ευνόητους λόγους, έγινε δεκτή. 

Για το υπόλοιπο τμήμα Δεσκάτης - Ελασσόνας ο υπουργός δεσμεύτηκε για την ένταξή του πριν την έναρξη των εργασιών του έργου. Πρόταση την οποία κ. Καραστέργιο, ουδέποτε ως δήμαρχος στήριξες ή ασχολήθηκες μέχρι τώρα, προφανώς είχες πολύ σοβαρότερα θέματα να ασχοληθείς, παρ΄ όλο που για όλα σε είχα ενημερώσει προσωπικά.

Αυτά, γιατί η παραποίηση της αλήθειας, ή λόγω άγνοιας, που δεν επιτρέπεται σε τοπικούς άρχοντες που τοποθετούνται δημόσια, ή εσκεμμένα το οποίο είναι απαράδεκτο, οδηγεί σε λανθασμένα συμπεράσματα και σε καμιά περίπτωση δεν τιμά αυτόν που το κάνει. Επαναδημοσιεύω το σχετικό δελτίο τύπου στις 16/05/2018.

Τώρα, είναι η ευκαιρία ο βουλευτής και η κυβέρνηση να ολοκληρώσουν αυτόν το οδικό άξονα, όσο το δυνατό γρηγορότερα, αν και το έργο έχει καθυστερήσει δύο χρόνια, με δική τους υπαιτιότητα, όπως άλλωστε και όλα τα μεγάλα έργα της χώρας, γιατί το χρειάζονται τα Γρεβενά, η Δυτική Μακεδονία, ολόκληρη η χώρα.


ΑΕΤΟΣ:  Διαβάστε και 

H ακτινογραφία του έργου για το βόρειο τμήμα του Ε65, Τρίκαλα- Γρεβενά (Εγνατία)


και:

1 σχόλιο: