ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2021

Αυτοκίνητο (CAR): Τα 50 νέα μοντέλα που μπορούμε να αγοράσουμε το 2021 (εικόνες)

Το 2021 θα φέρει πολλά και σημαντικά νέα μοντέλα, εκ των οποίων κάποια θα είναι η έκδοση παραγωγής από πρωτότυπα που έχουμε ήδη δει και άλλα εντελώς νέα. Το σίγουρο είναι πως έχουμε και πάλι να περιμένουμε πολλά, με το βάρος αναμενόμενα να πέφτει αφενός στα SUV αφετέρου στα ηλεκτρικά.

Πρέπει να αναφέρουμε πως λόγω Covid-19 τα χρονοδιαγράμματα των εταιρειών αλλάζουν διαρκώς οπότε οι ακριβείς προβλέψεις είναι δύσκολες, ωστόσο αναφέρουμε πότε αναμένεται το κάθε μοντέλο με βάση τις πληροφορίες που ισχύουν μέχρι σήμερα.


Alfa Romeo Tonale


Το πολυαναμενόμενο κόμπακτ SUV της Alfa Romeo που σχεδιάστηκε υπό την ευθύνη του Αλέξανδρου Λιώκη και θα αποτελέσει και τη διάδοχη κατάσταση της Giulietta, έχει πλέον πλησιάσει πολύ. Θα μοιράζεται το πάτωμα και τα μηχανικά μέρη με το Jeep Renegade, κάτι που σημαίνει πως θα έχει κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και plug-in υβριδική έκδοση. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο, αλλά το εμπορικό λανσάρισμά του θα γίνει τον Φεβρουάριο του 2022.

Alfa Romeo Giulia GTA & GTAm


Αν και με συνολική παραγωγή μόλις 500 μονάδων, οι κορυφαίες εκδόσεις της Giulia ασφαλώς και αξίζουν μια θέση σε αυτή την λίστα. Με αυξημένη ισχύ στους 540 PS, ελαφρωμένο αμάξωμα που εξασφαλίζει αναλογία 2,82 kg/PS και 0-100 km/h σε μόλις 3,6”, η πανέμορφη ιταλική μπερλίνα δίνει τροφή στα όνειρα.

Σημαντικές αλλαγές σε εμφάνιση και στήσιμο, φροντίζουν για να κάνουν ακόμα πιο έντονη την εμπειρία της οδήγησης, ακόμα περισσότερο για την GTAm που έχει μόνο δύο θέσεις και ένα ειδικό για την περίσταση roll-cage.

Audi RS 3 Sportback


Η κορυφαία έκδοση του μικρομεσαίου Audi αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της κοντά στο μέσο της χρονιάς και να κερδίζει εκ νέου τον άτυπο τίτλο του ισχυρότερου μοντέλου της κατηγορίας. Αποκωδικοποιώντας αυτή την πληροφορία, αυτό σημαίνει πως ο 5κύλινδρος 2,5άλιτρος θα αποδίδει περισσότερα από τα 421 PS της Mercedes-AMG A 45 S (δείτε τη video δοκιμή εδώ).

Είναι περιττό δε να αναφέρουμε την ύπαρξη τετρακίνησης καθώς και τη διακριτικά αγριεμένη εμφάνιση, όπως πάντα συμβαίνει με το συγκεκριμένο μοντέλο.

Audi e-tron GT


Το ηλεκτρικό grand tourer που μοιράζεται το πάτωμα και τα μηχανικά μέρη με την Porsche Taycan θα αποτελέσει ένα πρωτοποριακό βήμα για τους premium κατασκευαστές και παράλληλα την ηλεκτρική ναυαρχίδα της εταιρείας. Βασικά χαρακτηριστικά της η εντυπωσιακή σχεδίαση και οι ακόμα πιο εντυπωσιακές επιδόσεις.

Audi Q4 e-tron


Το ηλεκτρικό SUV της Audi θα έχει εντυπωσιακή εμφάνιση και πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Θα είναι κοντά σε διαστάσεις με το Audi Q5 και θα αποτελέσει αντίπαλο δέος για το Tesla Model Υ.

BMW i4


Η έκδοση παραγωγής του 4θυρου κουπέ είναι σχεδιασμένη να παρουσιαστεί μέσα στο 2021, με εντυπωσιακή εικόνα αλλά και χαρακτηριστικά: 530 PS, 600 km αυτονομίας, 0-96 km/h σε μόλις 4” και τελική 200 km/h.

BMW iX


Με το ηλεκτρικό iX που έχει μέγεθος σχεδόν όσο και μια X5, η BMW φιλοδοξεί να δείξει το πόσο φιλικά προς το περιβάλλον μπορούν να είναι τα ηλεκτρικά μοντέλα, από την πρώτη μέχρι και την τελευταία στιγμή της ζωής τους.


Citroën C5

Η Citroën επιστρέφει στην αγορά των οικογενειακών αυτοκινήτων. Όμως, όπως συμβαίνει με τη νέα C4 στην κόμπακτ κατηγορία, η φίρμα θέλει να θέσει νέους κώδικες, με ένα μοντέλο που υπόσχεται να βρίσκεται ανάμεσα σε μπερλίνα και στέισον. Ο σχεδιασμός θα είναι εμπνευσμένος από το πρωτότυπο Cxperience, με ένα μικρό νεύμα στη CX, ειδικά στο σχεδιασμό των πλαϊνών παραθύρων.

Ωστόσο, χωρίς αμφιβολία θα έχουμε να κάνουμε με κάτι το νεό-ρετρό, όπου θα βρούμε επίσης τη νέα μάσκα της Citroën, η οποία σχηματίζει ένα «Y» σε κάθε πλευρά. Η νέα C5 φυσικά θα παίζει το χαρτί της άνεσης, με μεγάλους χώρους για να γοητεύσει και την κινεζική πελατεία. Η σινική αγορά είναι βλέπετε ο προνομιακός στόχος της νέας C5, προκειμένου να ανταγωνιστεί με το Skoda Superb, το νέο σημείο αναφοράς στα οικογενειακά μοντέλα. Η νέα C5 φυσικά θα προσφέρεται και σε επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση.


Citroën e-C4


Η ηλεκτρική έκδοση του ολοκαίνουργιου μικρομεσαίου της Citroën θα ξεκινήσει να πωλείται νωρίς μέσα στο 2021. Θα χρησιμοποιεί την ηλεκτρική έκδοση της CMP πλατφόρμας, κάτι που σημαίνει ηλεκτρικό κινητήρα με 136 PS και αυτονομία 350 km σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP.

Cupra El Born


Η ισπανική εκδοχή του Volkswagen ID.3 θα ονομάζεται El Born και θα έχει τα σήματα της CUPRA. Αν και δεν αναμένεται να έχει υψηλότερη ισχύ από τους 204 PS του ID.3, το El Born θα αποτελεί την πιο σπορ εκτέλεση της MEB πλατφόρμας, η οποία είναι φτιαγμένη από λευκή κόλλα χαρτί για να υποστηρίζει με τον καλύτερο τρόπο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Dacia Grand SUV

Το 2021 θα είναι μια πολυάσχολη χρονιά για την Dacia, που για ορεκτικό θα έχει την επικείμενη άφιξη του νέου Sandero. Το φθινόπωρο θα έρθει η σειρά του Duster να ανανεωθεί. Και πριν από το τέλος του έτους, η Dacia θα αποκαλύψει ένα νέο μεγάλο μοντέλο, το οποίο θα αντικαταστήσει το Lodgy. Δεν είναι βέβαιο ότι διατηρηθεί και το όνομα, επειδή η φόρμουλα για τη εξέλιξή του προέρχεται προφανώς από τον κόσμο των SUV. Αλλά όπως και το Lodgy, αυτό το νέο μοντέλο θα διαθέτει 7θέσια καμπίνα και μεγάλο πορτμπαγκάζ. Θα μπορούσε μάλιστα να σηματοδοτήσει μια νέο εποχή στην ιστορία της Dacia, υιοθετώντας τον κινητήρα E-Tech της Renault!


DS 4

Η νέα DS 4 θα παρουσιαστεί κατά το πρώτο 3μηνο του 2021. Ωστόσο, η DS έχει ήδη δώσει τεχνικές πληροφορίες, επιβεβαιώνοντας ειδικότερα την υβριδική παραλλαγή E-Tense των 225 ίππων και την υιοθέτηση μιας νέας φωτεινής «υπογραφής», με δύο κάθετες μπαρέτες LED. Η DS 4 θα εγκαινιάσει ένα νέο head-up display με πληροφορίες που θα φαίνεται ότι προβάλλονται στο δρόμο. Μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού θα υπάρχει ένα touchpad για τον έλεγχο των λειτουργιών της οθόνης χωρίς να χρειάζεται να σηκώσεις το χέρι σου. Όσον αφορά τα βοηθήματα οδήγησης, θα υπάρχει και ημί-αυτόνομη λειτουργία προσπέρασης Η DS 4 θα έχει πάντα μια πιο «χωματερή» παραλλαγή, Crossback. Το αυτοκίνητο θα συναρμολογείται στη Γερμανία.


Ford Mustang MACH-E


Η ηλεκτρική εποχή ξεκινάει και για τη Ford, με τη μορφή ενός SUV που έχει βαρύ όνομα. Το μοντέλο έχει παρουσιαστεί επίσημα, οπότε το μόνο που χρειάζεται είναι λίγους μήνες υπομονή ακόμα, ώστε να το δοκιμάσουμε και να δούμε από πρώτο χέρι σε τι βαθμό υλοποιεί τις υποσχέσεις που προκύπτουν από την κορυφαία τεχνολογία σε όλα τα επίπεδα.

Honda HR-V

Παρόλο που η Honda ετοιμάζει ένα νέο Civic για το 2021, το ενδιαφέρον για την Ευρώπη είναι αλλού, μιας και το αυτοκίνητο με το με λιτό σχεδιασμό έχει στόχο πρωτίστως τη Βόρεια Αμερική. Στην Ευρώπη, η φίρμα επικεντρώνεται περισσότερο στη νέα γενιά του κόμπακτ SUV της, του HR-V. Τα πρώτα πρωτότυπα που απαθανατίστηκαν στην Ιαπωνία δείχνουν μια σιλουέτα επηρεασμένη από τον κόσμο των κουπέ, με μια πολύ κεκλιμένη πίσω πόρτα. Αλλά στο εμπρός μέρος το σχέδιο θα είναι λιτό, με πιο λεπτά φώτα. Η μεγάλη καινοτομία θα είναι σε τεχνικό επίπεδο, με την άφιξη ενός νέου υβριδικού συστήματος κίνησης, το οποίο θα είναι εξάλλου και η μόνη διαθέσιμη έκδοση του Jazz στην Ευρώπη.


Hyundai Bayon

Στην κατηγορία των αστικών SUV, η Hyundai διαθέτει ήδη το Kona των 4,2 m. Οι Κορεάτες όμως πιστεύουν ότι υπάρχει χώρος για να εντάξουν στην γκάμα τους ένα μικρότερο και επομένως πιο προσιτό μοντέλο. Θα ονομάζεται Bayon, όνομα που προέρχεται από τη ομώνυμη γαλλική πόλη, και θα μπορούσαμε να το θεωρήσουμε ως την SUV εκδοχή του i20, δίνοντας έναν απόγονο στο ix20. Εκείνο που πρέπει να περιμένουμε σχεδιαστικά είναι μια εμφάνιση με έντονες γωνίες, στο πνεύμα των τελευταίων δημιουργιών του Κορεάτη κατασκευαστή.


Hyundai i20 N


Η κορυφαία έκδοση του μικρού Hyundai αναμένεται μια από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις της χρονιάς. Εκεί που όλο και περισσότεροι κατασκευαστές αφήνουν τα μικρά GTi, η Hyundai κάνει επίδειξη δύναμης τοποθετώντας στο i20 έναν νέο 1.600άρη με 204 PS και εφαρμόζοντας όλη την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει από το εντυπωσιακό i30 N.

Hyundai Kona Electric facelift


Οι διαφορές έχουν περισσότερο να κάνουν με την εμφάνιση μέσα-έξω, παρά με την ουσία που παραμένει κορυφαία σε ό,τι έχει να κάνει με την αυτονομία, η οποία αναφέρεται στα 484 km στον κύκλο WLTP.

Hyundai Ioniq 5


Το μοντέλο που θα εγκαινιάσει την ολοκαίνουργια ηλεκτρική πλατφόρμα E-CMP της εταιρείας, θα αποτελεί μέλος της οικογένειας Ioniq και αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Η αυτονομία του θα φτάνει έως και τα 550 km.

Jeep Grand Cherokee

Το τρέχον Grand Cherokee θα είναι σύντομα δέκα ετών, οπότε είναι παππούς εμπρός στον γερμανικό ανταγωνισμό. Η Jeep λοιπόν αποφάσισε επιτέλους να ξαναμηδενίσει το κοντέρ με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο. Για την ακρίβεια δύο μοντέλα, καθώς το Grand Cherokee θα είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος, με πέντε και επτά θέσεις. Θα είναι επίσης το «μεγάλο» SUV της Jeep για την Ευρώπη, άρα και η κορωνίδα της γκάμας για τη Γηραιά Ήπειρο, καθώς το μεγαλύτερο Wagoneer δεν θα εισαχθεί. Το Grand Cherokee θα βασίζεται σε μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας της Alfa Romeo Stelvio, ενώ αναμένεται και υβριδική έκδοση. Επίσης φημολογείται ότι και η καμπίνα θα κινηθεί upmarket.


Kia Sportage

Η Kia δεν σκοπεύει να αφήσει το ομογάλακτο νέο Tucson της Hyundai να πάρει για πολύ κεφάλι. Έτσι, ολοκληρώνει την εξέλιξη του επόμενου Sportage. Και, όπως το Tucson, το SUV της Kia θα αναθεωρήσει την εμφάνισή του επί το πιο πρωτότυπο και πιο πλούσιο, με τη μεγάλη μάσκα «μύτη της τίγρης» να ενσωματώνει τα φανάρια. Η σιλουέτα θα είναι πιο ρευστή με το πίσω πλευρικό παράθυρο να ανεβαίνει προς την πίσω κολόνα. Το μοντέλο πιθανότατα να εγκαινιάσει τον νέο λογότυπο της Kia, με τα γράμματα τοποθετημένα απευθείας πάνω στο αμάξωμα. Όπως και το Tucson με το οποίο τεχνικώς είναι πολύ κοντά, το Sportage θα διαθέτει ευρεία υβριδική γκάμα: Mild hybrid, hybrid και επαναφορτιζόμενο υβριδικό. Μια 100% ηλεκτρική έκδοση είναι ακόμη στα σκαριά.


Maserati Grecale

Ο Maserati αρχίζει και πάλι την επίθεσή της. Ύστερα από την παρουσίαση της νέας ναυαρχίδας της, της MC20, η ιταλική εταιρεία θα παρουσιάσει δύο μεγάλες καινοτομίες το 2021: Tην αντικαταστάτρια της GranTurismo, η οποία θα είναι 100% ηλεκτρική, και την Grecale, ένα SUV που θα έρθει να τοποθετηθεί κάτω από τη Levante. Με αυτό το μοντέλο μήκους περίπου 4,6 m, το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα της Alfa Romeo Stelvio, η Maserati θα ανταγωνιστεί την Porsche Macan. Ο σχεδιασμός υπόσχεται να είναι κοντά σε αυτόν στο Levante. Πιθανολογούμε ότι αυτό το μοντέλο θα κυκλοφορήσει και σε μια επαναφορτιζόμενη υβριδική παραλλαγή.


Mercedes-Benz C-Class

Η μόδα μπορεί να είναι στα SUV, η Mercedes-Benz όμως δεν ξεχνά τις μπερλίνες της, προνομιακή φόρμα για τις premium εταιρείες. Το 2021 θα είναι μια σημαντική χρονιά με τη νέα γενιά της C-Class. Όπως συνέβη ήδη με την υπάρχουσα, η νέα θα δείχνει όπως μια μικρή S-Class. Ο σχεδιασμός θα εξελιχθεί με μια μάσκα που σχηματίζει μια αιχμή σε κάθε πλευρά και φώτα οριζόντιας διάταξης, αλλά θα παραμείνουν και τις καμπύλες που μας έχει συνηθίσει η C-Class.

Στην καμπίνα, η έμπνευση από την S-Class θα είναι προφανής αφού θα βρούμε τη μεγάλη κάθετη οθόνη που θα επέχει θέση κεντρικής κονσόλας. Η C-Class ωστόσο θα διακρίνεται από τους στρογγυλούς αεραγωγούς με την πιο σπορ εμφάνιση. Η αλλαγή γενιάς θα είναι φυσικά μια ευκαιρία για σημαντικές αλλαγές στον τεχνολογικό τομέα. Μια μεγάλη γκάμα κινητήρων, με βενζίνη, ντίζελ και plug-in hybrid, περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα, και φυσικά οι σπορ AMG. Όλη η γκάμα όμως, ακόμη και η AMG C 63 θα φορά 4κύλινδρους κινητήρες.


Mercedes-Benz EQA


Το μικρότερο ηλεκτρικό της Mercedes-Benz θα βασίζεται στην GLA και αναμένεται να σηκώσει στις πλάτες του το μεγαλύτερο μερίδιο από τις ηλεκτρικές πωλήσεις της εταιρείας.

Mercedes-Benz EQB


Όπως ακριβώς και στις συμβατικές εκδόσεις GLA και GLB, η μεγαλύτερη και πιο πρακτική εκδοχή της EQA θα ονομάζεται EQB και θα απευθύνεται σε ένα λίγο πιο συντηρητικό κοινό το οποίο δίνει έμφαση σε αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά.

Mercedes-Benz EQS


Η ναυαρχίδα των ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο εξέλιξης και αναμένεται να παρουσιαστεί πριν το μέσο του 2021. Τα χαρακτηριστικά σε επίπεδο απόδοσης αλλά και φόρτισης αναμένονται να είναι κορυφαία.



Mercedes-AMG One


Η έκδοση παραγωγής του πολυαναμενόμενου hypercar της εταιρείας θα είναι έτοιμη μέσα στη χρονιά. Πρόσφατα ανακοινώθηκε πως το αυτοκίνητο βρίσκεται σε τελικό στάδιο δοκιμών, με το σύστημα κίνησης ρυθμισμένο στο μέγιστο της απόδοσής του, δηλαδή πάνω από 1.000 PS.

Nissan Ariya


Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της Nissan δεν είναι ο αντικαταστάτης του Qashqai. Είναι όμως μια εντυπωσιακή σχεδιαστική άσκηση που θα διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ από 218 έως 394 PS, τετρακίνηση και αυτονομία έως 500 km.

Nissan Qashqai


Η τρίτη γενιά του best seller που ουσιαστικά άλλαξε τη βιομηχανία του αυτοκινήτου είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο που έχει ανέβει επίπεδο τόσο στη σχεδίαση όσο και στην τεχνολογία που χρησιμοποιεί σε όλα τα επίπεδα.

Nissan X-Trail


Ακολουθώντας από κοντά την αρχιτεκτονική του Qashqai, το X-Trail αποτελεί στην ουσία την πιο ευρύχωρη και πρακτική εκδοχή του best seller. Όπως ακριβώς και στην τελευταία γενιά του δηλαδή.

Opel Astra


Προς το τέλος της χρονιάς αναμένεται να παρουσιαστεί η επόμενη γενιά του Opel Astra, η οποία πάντως θα ξεκινήσει να πωλείται το 2022. Θα υιοθετεί πολλά στοιχεία από το νέο Mokka και θα μοιράζεται την πιο εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας EMP-2 του PSA Group.

Opel Mokka


Η ολοκαίνουργια γενιά του crossover της εταιρείας δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμενη και ανοίγει ένα νέο σχεδιαστικό κεφάλαιο. Ο τιμοκατάλογος έχει ήδη ανακοινωθεί και για τη χώρα μας, οπότε είναι θέμα χρόνου να το δοκιμάσουμε επί ελληνικού εδάφους.

Peugeot 308

Παρόλο που το 308 παραμένει ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, αισθητικά έχει παλιώσει, ειδικά σε σύγκριση με τις τελευταίες δημιουργίες της Peugeot. Όπως το 208, το 2008 και το 3008, το κόμπακτ του Sochaux θα υποβληθεί σε μια επεξεργασία οπτικού σοκ, με πιο σφιχτές και αδρές γραμμές. Η σιλουέτα θα είναι πιο άγρια, με μακρύ καπό και τραβηγμένη προς τα πίσω καμπίνα, σε στιλ πισωκίνητου.

Για την Peugeot αυτό δεν έχει σημασία παρόλο που επηρεάζει λίγο τους χώρους. Κατά τα λοιπά, στην καμπίνα, το 308 θα παραμείνει πιστό στο i-Cockpit, αλλά για την περίπτωση, με μεγαλύτερες οθόνες και τη σειρά των συντομεύσεων με φυσικά κουμπιά αλά πιάνο. Η καινοτομία κάτω από το καπό θα είναι το σύστημα κίνησης plug-in hybrid, αλλά τις εντυπώσεις θα κλέψει η επιστροφή του λογοτύπου με το κεφάλι του λιονταριού.


Peugeot 508 Sport Engineered


Η κορυφαία εκδοχή του 4θυρου κουπέ της Peugeot θα είναι σπορ αλλά και «πράσινη» μαζί, με ανάλογες πινελιές στην εμφάνιση. Χρησιμοποιεί ένα 4κίνητο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με 360 PS, το οποίο είναι αρκετό για 0-100 km/h σε 5,2” και τελική 250 km/h.

Porsche 911 GT3


Η πιο καθαρόαιμη έκδοση της 911 με τον κωδικό 992, είναι σχεδόν έτοιμη. Αναμένεται να κινείται από τον 4λιτρο flat-six με ισχύ περίπου 500 PS και να διατίθεται σε εκδόσεις με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο. Η χαρακτηριστική πίσω αεροτομή είναι πλέον swan-neck (οι βάσεις πιάνουν στην επάνω πλευρά της πτέρυγας), ενώ εξακολουθεί να υπάρχει και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Θα ακολουθήσει και η ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση RS.

Porsche Macan

Η ολοκαίνουργια Macan θα είναι ηλεκτρική και μόνο ηλεκτρική. Η υπάρχουσα θερμική έκδοση θα συνεχίσει επίσης την καριέρα της παράλληλα, ύστερα από μια δεύτερη ανανέωση. Αλλά δεν θα υπάρχει περίπτωση να μπερδέψουμε τα δύο μοντέλα στην γκάμα, καθώς το νέο θα έχει πολύ διαφορετική εμφάνιση. Η Porsche φαίνεται ότι έχει δώσει (σκόπιμα ή όχι) μια προεπισκόπηση του γραφείου σχεδιασμού, όπου βλέπουμε μια μακέτα του αυτοκινήτου. Αν πρόκειται πράγματι για την ηλεκτρική Macan, αναμένουμε μια πιο δυναμική σιλουέτα, επηρεασμένη από τα κουπέ, με πιο έντονους γοφούς, ενώ τα φανάρια θα είναι επίσης ανασχεδιασμένα. Η ηλεκτρική Macan θα πατάει πάνω στην πλατφόρμα PPE, την ίδια με της Taycan.


Porsche Taycan Cross Turismo


Η δεύτερη έκδοση της Taycan είναι σχεδόν έτοιμη και θα παρουσιαστεί κοντά στα μέσα του έτους. Η διαφορά από την Taycan που γνωρίζουμε αφορά στο πίσω μέρος του αμαξώματος, κάτι που αποτυπώνεται σε περισσότερο χώρο για τις αποσκευές. Τα χαρακτηριστικά απόδοσης των δύο εκδόσεων αναμένονται χωρίς αλλαγές.

Range Rover 5

Το σημείο αναφοράς των πολυτελών 4x4 θα υποβληθεί σε λίφτινγκ το 2021… αν και αυτό δεν θα είναι προφανές. Για άλλη μια φορά, η Land Rover δεν θα αναλάβει κανένα ρίσκο. Επομένως, θα έχουμε την ίδια γωνιώδη σιλουέτα και ενημέρωσή της με στοιχεία που εισήγαγε το Velar, όπως οι ανασυρόμενες λαβές των θυρών.

Ο επανασχεδιασμός θα είναι κυρίως τεχνικός με την υιοθέτηση μιας νέας αλουμινένιας πλατφόρμας, της MLA, για τα μοντέλα του ομίλου Jaguar Land Rover που φορούν τον κινητήρα τους κατά το διάμηκες. Όσον αφορά το τεχνικό μέρος, το Range θα διπλασιάσει την προσφορά του σε επαναφορτιζόμενα υβριδικά, ενώ θα προστεθεί στην γκάμα το νέο 6κύλινδρο ντίζελ του ομίλου. Όσο για τον βενζινοκινητήρα V8, θα είναι ένα μοτέρ BMW. Μια ηλεκτρική παραλλαγή 100% θα λανσαριστεί αργότερα.


Ηλεκτρικό Renault Mégane

Η εξέλιξη της ηλεκτρικής γκάμας της Renault θα επιταχυνθεί επιτέλους, χάρη στην άφιξη της νέας πλατφόρμας της Συμμαχίας που προορίζεται για τα αντίστοιχα συστήματα κίνησης, τη CMF-EV. Το πρώτο μοντέλο της Renault που σχεδιάζεται πάνω σε αυτήν την αρχιτεκτονική θα είναι κόμπακτ με επιρροές crossover, και που προαναγγέλθηκε από το πρωτότυπο Mégane eVision (φωτογραφία). Το κόνσεπτ είχε μπαταρία 60 kWh που υποσχόταν αυτονομία κατά WLTP, 450 km. Η Renault ανακοίνωσε ότι θα είναι δυνατόν να κάνεις μια διαδρομή 500 km σε χρόνο συγκρίσιμο με τα θερμικά μοντέλα, περιλαμβανομένων των στάσεων -με λίγα λόγια, μια στάση θα ήταν χρήσιμη για να φορτώσεις κάμποση ενέργεια σε ένα γρήγορο τερματικό. Το ηλεκτρικό Mégane θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο του Douai στη Γαλλία.


Škoda Enyaq iV


Αποκαλείται από την εταιρεία ως «το πρώτο ηλεκτρικό SUV που βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ», οπότε οι πιθανότητες για μια μεγάλη επιτυχία είναι σαφώς με το μέρος του. Οι διαστάσεις είναι μικρότερες από ενός Octavia αλλά ο εσωτερικός χώρος μεγαλύτερος από ενός Kodiaq.

Μια οθόνη 13” είναι ο κεντρικός ήρωας της καμπίνας και είναι η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί σε μοντέλο της πλατφόρμας MEB μέχρι σήμερα.

Škoda Fabia


Η νέα γενιά του σουπερμίνι της εταιρείας δεν αναμένεται να παρουσιαστεί νωρίς μέσα στη χρονιά. Θα είναι όμως το πρώτο Fabia που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0, οπότε θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η σημαντική βελτίωση σε όλους τομείς σε σχέση με το υπάρχον.

Subaru BRZ


Η δεύτερη γενιά του υπέροχου πισωκίνητου κουπέ έρχεται συνολικά βελτιωμένη, πιο άκαμπτη και με νέο ισχυρότερο κινητήρα 231 PS, αλλά και την υπόσχεση πως δεν έχει χάσει τίποτα από το οδηγικό ταλέντο του. Αλλά... Αλλά δεν πρόκειται να εισαχθεί στην Ευρώπη.

Tesla Model Y


Το μικρότερο SUV της Tesla όλα δείχνουν πως θα ταιριάξει ιδανικά με τα θέλω της σύγχρονης αγοράς και θα γίνει το best seller της εταιρείας. Είναι βασισμένο στο Model 3, με το οποίο μοιράζεται τα μηχανικά μέρη.

Toyota Yaris Cross


Βασισμένο στο εξαιρετικό νέο Yaris, το Yaris Cross αποτελεί μια απόπειρα της εταιρείας στα μικρά SUV που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή σήμερα, αρκετό καιρό μετά την κατάργηση του αντίστοιχου Urban Cruiser. Έχει ίδιο μεταξόνιο και το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης, αλλά σημαντικά μεγαλύτερη καμπίνα, ενώ θα υπάρχουν και εκδόσεις με τετρακίνηση, με ένα επιπλέον ηλεκτρικό μοτέρ για τους πίσω τροχούς.

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid


Η επαναφορτιζόμενη υβριδική (PHEV) έκδοση του RAV4 αποδίδει 306 PS και έχει πολύ μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία 75 km σύμφωνα με την Toyota στον κύκλο μέτρησης WLTP. Πρόκειται για την υβριδική ναυαρχίδα της Toyota.

Toyota GT86

Ο ορθολογισμός και το πάθος πάνε μαζί για την Toyota το 2021. Ο ορθολογισμός αφορά το εμπορικό λανσάρισμα του Yaris Cross που παρουσιάστηκε πριν από αρκετούς μήνες. Το πάθος θα είναι μια νέα γενιά του κουπέ GT86. Το μικρό κουπέ εξελίχτηκε παραπάνω, πάντα σε συνεργασία με τη Subaru, η οποία από την πλευρά της παρουσίασε ήδη το νέο BRZ. Όπως συνέβη και με τα προηγούμενα μοντέλα, το Toyota θα ξεχωρίζει χάρη σε μερικά σχεδιαστικά στοιχεία.

Η νέα GT86 θα πρέπει επομένως να έχει ένα πρόσωπο εμπνευσμένο από τη Supra. Κάτω από το καπό θα υπάρχει ένα μοτέρ μπόξερ της Subaru, 2,4 lt και 228 ίππων. Και φυσικά θα εξακολουθεί να είναι πισωκίνητη. Παρόλο που η Subaru έχει ήδη γνωστοποιήσει ότι το BRZ δεν θα έρθει στην Ευρώπη, η Toyota θα εισαγάγει την GT86 στη Γηραιά Ήπειρο. Το εξαιρετικό ισοζύγιο της Toyota σε CO2, που επιτυγχάνεται χάρη στις πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων της, επιτρέπει την εμπορία της GT86, χωρίς να φοβάται τα ευρωπαϊκά πρόστιμα του προτύπου CAFE.

Volkswagen ID.4


Το δεύτερο μοντέλο της οικογένειας ID είναι ένα κόμπακτ SUV που θα έχει αυτονομία έως και 520 km. Για να την πετύχει θα χρησιμοποιεί μπαταρία 77 kWh, η οποία υποστηρίζει φόρτιση με έως και 125 kW.

Volkswagen Multivan

Τα SUV εξοβελίζουν σταδιακά τα MPV από τον κατάλογο των κατασκευαστών. Ωστόσο, υπάρχουν φίρμες που δεν εγκαταλείπουν αυτό το είδος οχήματος για μεγάλες οικογένειες. Αλλά από την άλλη, βασίζονται όλο και περισσότερο σε επαγγελματικά βαν. Η Volkswagen λοιπόν ετοιμάζει ένα ολοκαίνουργιο Multivan για να αντικαταστήσει το Sharan.

Ωστόσο, η φόρμουλα θα εξελιχθεί δεδομένου ότι το μοντέλο θα απογαλακτιστεί τεχνικά από το επαγγελματικό Transporter για να γίνει πιο μοντέρνο. Θα πατά έτσι στην πλατφόρμα MQB, η οποία θα της επιτρέψει να υπάρχει ως επαναφορτιζόμενο υβριδικό και να εξοπλίζεται με την τελευταία λέξη των οδηγικών βοηθημάτων. Φυσικά, η σιλουέτα θα παραμείνει η χαρακτηριστική του είδους, «μια ντουλάπα με ρόδες», αλλά ο σχεδιασμός θα εξελιχθεί με οριζόντια διάταξη φώτων και πιο λεπτοκαμωμένη γρίλια, αλά νέο Caddy.


Volkswagen Nivus
Μίγμα T-Cross (για την τεχνική βάση) και T-Roc (για το μέγεθος), το Volkswagen Nivus είναι η δυναμική, κουπέ παραλλαγή του πρώτου. Όπως και το T-Cross, το Nivus θα κατασκευάζεται για την ευρωπαϊκή του έκδοση στο ισπανικό εργοστάσιο στην Παμπλόνα. Να θυμίσουμε ότι το μοντέλο κυκλοφορεί ήδη στη Βραζιλία, όπου και σχεδιάστηκε.



Το VW Nivus δεν υπάρχει περίπτωση να φορά κινητήρες ντίζελ ή βενζινοκινητήρες υψηλής απόδοσης, και η γκάμα του σε μοτέρ θα είναι πανομοιότυπη με αυτή του T-Cross. Ως εκ τούτου δεν θα υπάρχει τετρακίνητη έκδοση. Λόγω του αμαξώματος που μοιάζει με κουπέ, το μήκους 4,27 μέτρων Nivus πιθανότατα θα έχει μικρότερο πορτμπαγκάζ από το T-Cross, το οποίο όμως διαθέτει επίσης συρόμενο πίσω κάθισμα. Κάτι που δεν θα ισχύσει για το Nivus, με ό,τι σημαίνει αυτό για τον αέρα στο κεφάλι των πίσω.


Volvo XC40 P8 Recharge


Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της Volvo είναι τετρακίνητο και αποδίδει 408 PS, ενώ έχει αυτονομία 400 km. Το 80% της μπαταρίας μπορεί να φορτίσει σε ταχυφορτιστή DC μέσα σε 40 λεπτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου