ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021

Γιάννης Καλλιάνος - Giannis Kallianos για την Παιδεία: "Στα Πανεπιστήμια πάμε για να σπουδάσουμε" ...

Ο κύριος σκοπός των φοιτητών θα πρέπει να είναι να σπουδάσουν 



Όταν ως πρωτοετής φοιτητής πήγα να σπουδάσω στο Μαθηματικό τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών, είχα στο μυαλό τα εξής : Να διαβάζω, να παρακολουθώ, να είμαι καλός φοιτητής, υπεύθυνος στις υποχρεώσεις μου και να τελειώσω στα 4 χρόνια, δηλαδή στην ώρα μου. Βέβαια, ταυτόχρονα, να χαρώ και τη φοιτητική μου ζωή παρέα με τους νέους φίλους που θα γνώριζα.
Ο λόγος που το έκανα αυτό ήταν γιατί οι γονείς μου ήταν δημόσιοι υπάλληλοι, τα χρήματα που έμπαιναν κάθε μήνα στην οικογένεια περιορισμένα και επομένως δεν ήθελα να πιέσω περισσότερο οικονομικά τους γονείς μου με το να παρατείνω τα χρόνια ολοκλήρωσης των σπουδών μου.
Οι γονείς μου, από τη μεριά τους, δεν με άφησαν ποτέ να μου λείψει τίποτα και ας περνούσαν δύσκολα έχοντας 2 παιδιά που σπούδαζαν παράλληλα, εγώ στο Μαθηματικό της Πάτρας και ο αδερφός μου στην Ιατρική της Αθήνας.
Πράγματι, στα 3,5 χρόνια (λιγότερο δηλαδή και από τον κανονικό χρόνο) ολοκλήρωσα τις σπουδές μου και μάλιστα χάνοντας και μια εξεταστική που δεν έγινε ποτέ λόγω καταλήψεων. Αν αναλογιστεί κάνεις ότι ο μέσος όρος αποφοίτησής του Μαθηματικού της Πάτρας είναι 6,7 χρόνια, αντιλαμβάνεστε ότι η προσπάθεια μου ήταν πολύ έντονη.
Συνέχισα τις σπουδές μου στην Πάτρα ολοκληρώνοντας και τα μαθήματα του Μεταπτυχιακού μου μέσα σε 1 χρόνο ενώ η κανονική διάρκεια φοίτησης ήταν 2 έτη. Αυτό σημαίνει ότι σε κάθε εξάμηνο επέλεγα τα διπλάσια μαθήματα με σκοπό να τελειώσω πιο γρήγορα. Μετά έφυγα από την Πάτρα και ξεκίνησα την διπλωματική μου εργασία από το σπίτι σε επικοινωνία με τον καθηγητή μου στην Πάτρα ώστε μετά από 6 μήνες την παρουσίασα και ορκίστηκα. Δεν υπήρχε λόγος δηλαδή να καθίσω περαιτέρω εκεί διότι είχα ήδη βρει δουλειά σε φροντιστήρια στη Γλυφάδα και εργαζόμουν ως καθηγητής Μαθηματικών.
Όλα αυτά τα λέω, όχι για αποδείξω σε κάποιον ότι ήμουν φωστήρας και τελείωνα τις σπουδές μου πριν την ώρα μου. Όλα αυτά τα λέω για να σας εξηγήσω ότι όταν πήγα για να σπουδάσω... πήγα με σκοπό να είμαι όσο το δυνατόν καλύτερος στις φοιτητικές μου υποχρεώσεις.
Υπάρχουν όμως και φοιτητές που αναγκάζονται να εργαστούν επειδή η οικογένεια τους δεν μπορεί να τους καλύψει οικονομικά και έτσι θέλοντας και μη καθυστερούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Ασφαλώς και δεν αναφέρομαι σε αυτούς, στους οποίους προσωπικά εγώ τους βγάζω το καπέλο για τη θέληση τους και θα τους πω χίλια μπράβο!
Και επανέρχομαι, η ενασχόληση μου με τα κοινά ως φοιτητής εκείνη την εποχή έγινε για να συνεισφέρω ώστε να αλλάξουν κάποια παλιά συγγράμματα, να γίνουν νέες βιβλιοθήκες, να αγοραστούν νέοι υπολογιστές, για να γίνουν δηλαδή ακόμη καλύτερες οι συνθήκες φοίτησης του ήδη όμως πολύ καλού Πανεπιστημίου της Πάτρας. Και πράγματι το πετύχαμε και είμαι πολύ ευτυχισμένος που οι επόμενοι φοιτητές είχαν ακόμη παραπάνω εφόδια από εμένα.
Άρα,
- Δεν με ενδιέφερε εάν θα υπήρχε αστυνομία και φύλαξη στα Πανεπιστήμια, ίσα ίσα που θα ήταν καλύτερο να υπήρχε για να μην γίνονται ζημιές.
- Δεν με απασχολούσε να κάνω καταλήψεις, ίσα ίσα που το 99% των καταλήψεων γίνονται για να εξυπηρετήσουν κάποιοι τα συμφέροντα ορισμένων αριστερών κομμάτων.
Και
- Δεν έδωσα ποτέ βάση στα διάφορα πανό ορισμένων αιώνων αριστερών φοιτητών, ίσα ίσα τα έβλεπα και μονολογούσα : Μα καλά, πόσο θα σας πληρώνουν ακόμη οι γονείς σας για να μην κάνετε αυτό για το οποίο πετύχατε στις πανελλήνιες;
Αυτά προς απάντηση κάποιων που δήθεν τους θυμώνει εάν θα υπάρξει αστυνόμευση στα Πανεπιστήμια διότι έτσι λένε θα υποβαθμιστεί η ποιότητα τους.
Φίλοι μου, όπως πολύ καλά ξέρετε, στα Πανεπιστήμια πάμε για να σπουδάσουμε και μετά να βγούμε στην αγορά και να βρούμε δουλειά ώστε να μην είμαστε βάρη στην οικογένεια μας. Δεν πάμε εκεί για κάποιον άλλο λόγο...
Κάποιοι έχουν καλομάθει να τους πληρώνουν οι γονείς τους μέχρι τα 35 τους, να είναι αιώνιοι "επαναστάτες" των Πανεπιστημίων και δήθεν τώρα υποβάθμισε την ποιότητα των σπουδών τους η αστυνόμευση.
Ο κύριος σκοπός των φοιτητών θα πρέπει να είναι να σπουδάσουν και μετά να παράξουν έργο στην κοινωνία με την εργασία τους έχοντας ως εφόδια τη μόρφωση τους. Ορισμένοι από αυτούς που τους ενοχλεί αβάσταχτα η αστυνομία στα Πανεπιστήμια, μάλλον έχουν ως εφόδια τις μολότοφ στα υπόγεια των σχολών τους.

Όταν ως πρωτοετής φοιτητής πήγα να σπουδάσω στο Μαθηματικό τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών, είχα στο μυαλό τα εξής : Να...

Δημοσιεύτηκε από Γιάννης Καλλιάνος - Giannis Kallianos στις Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2021

1 σχόλιο:

  1. ΜΠΡΆΒΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ!ΓΙ' ΑΥΤΟ Σ' ΕΧΕΙ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ "ΑΡΙΣΤΟΥΣ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή