Στην Σίφνο βρίσκεται από τον περασμένο Αύγουστο, ένας φίλος Γρεβενιώτης που εργάζεται εκεί, και μας έστειλε εικόνες όπου φαίνεται το νησί χιονισμένο..
«Βασιλεύ Ουράνιε, Παράκλητε, το Πνεύμα της αληθείας…»
Πριν από 3 ώρες
Στην Σίφνο βρίσκεται από τον περασμένο Αύγουστο, ένας φίλος Γρεβενιώτης που εργάζεται εκεί, και μας έστειλε εικόνες όπου φαίνεται το νησί χιονισμένο..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου