ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 20 Μαρτίου 2021

ΣΧΕΣΕΙΣ: Τα δικά μας θεμέλια, είναι γερά, γιατί φτιάχτηκαν με αγάπη και κόπο!


Δεν θέλω να αφήσω κάτι στην τύχη.
Δεν πιστεύω στην τύχη.
Δεν ήταν τυχαίο που γνωριστήκαμε.
Έπρεπε να γνωριστούμε.
Έπρεπε να αγαπηθούμε.
Έπρεπε να ζήσουμε μαζί.
Και είναι εύκολο και δύσκολο μαζί.
Και έχει πόνο και προσπάθεια.
Όχι δεν θα το αφήσω στην τύχη του.
Δεν θα μας αφήσω στην τύχη μας.
Θα το παλέψουμε, θα το προσπαθήσουμε και θα τα καταφέρουμε!
Γιατί όταν είμαστε μαζί μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα! Και τα πάντα είμαστε εμείς!
Έχει πόνο η αγάπη. Τι θα ήταν άλλωστε χωρίς πόνο;
Έχει κόπο η αγάπη. Πώς αλλιώς θα μέναμε ζωντανοί;
Ένα πρωί μου ορκίστηκες πως θα κάνεις τα πάντα για να είμαι ευτυχισμένη.
Κλάψαμε απο χαρά, ίσως χωρίς να σκεφτούμε πως θα έρθουν τα δύσκολα.

Και ήρθαν και τα ζούμε.

Και είναι η σειρά μου τώρα, να σου ορκιστώ, ακόμα κι αν είμαι διαλυμένη, πως θα στήσω γέφυρες απο τα χαλάσματά μου. Θα φτιάξω γέφυρες να ενωθούμε ξανά.

Γιατί αυτό είναι η αγάπη. Να διαλύεσαι και μέσα απο τα χαλάσματα σου να χτίζεις ξανά!

Και ξέρω πως μπορούμε, γιατί τα θεμέλια είναι γερά. Εμείς τα φτιάξαμε! Με κόπο και αγάπη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου