ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

Η Υρώ Μανέ μιλά για την καλλονή χορεύτρια κόρη της, την Φαίδρα Νταϊόγλου (του δικού μας Τάσου).. (εικόνες)

Καλεσμένη στο The 2night show βρέθηκε το βράδυ της Τρίτης η Υρώ Μανέ.
Η γνωστή ηθοποιός που φέτος πρωταγωνιστεί στη σειρά του ΑΝΤ1, «H Φαμίλια», μίλησε, μεταξύ άλλων, για την καλλονή κόρη της, Φαίδρα Νταϊόγλου αλλά και τον σύζυγό της, που αποτελούν τη μεγάλη προτεραιότητα στη ζωή της. «Θα ήταν τελείως διαφορετική η ζωή αν δεν υπήρχε η κόρη μου. Εκεί συμπυκνώνεται το άπαν. Έχω μια πορεία πολύ καλή, ο κόσμος με έχει τιμήσει με την αγάπη του, έχω ευτυχήσει που έκανα καλές δουλειές, αλλά όλα εκεί γυρίζουν. Όταν έρχεται ένα παιδί στη ζωή σου και κλειδώνουν σκέψεις και αξίες, ανοίγονται άλλοι δρόμοι. Θα μου άρεσε πολύ να ακούσω τη λέξη “γιαγιά”. Η κόρη μου είναι 23 ετών, θα επιλέξει τι θα κάνει στη ζωή της εκείνη.
Δεν ευχόμουν να γίνει ηθοποιός, αλλά ήξερα θα ασχοληθεί με την τέχνη. Έβλεπα κι εγώ στα 4 της τι θέλει και την οδήγησα σε σχολή χορού και τώρα είναι και στο Πάντειο. Όταν η Φαίδρα τελείωνε το δημοτικό είχαν την ανάγκη να την υποστηρίξω. Δεν είχα και καμία σοβαρή πρόταση τότε. Δεν άφησα την καριέρα μου. Πήραν την πορεία τους τα πράγματα.
», είπε χαρακτηριστικά η Υρώ Μανέ.


Τέλος μιλώντας για τον σύζυγό της η Υρώ Μανέ είπε: «Με τον άνδρα μου, (Τάσο Ναϊόγλου), είμαστε πολλά χρόνια μαζί. Με έχει αντέξει ο άνθρωπος γιατί η δουλειά που κάνω δεν είναι εύκολη».


Δείτε φωτογραφίες της κόρης της Υρούς Μανέ και του Τάσου Ναϊόγλου:






Με πληροφορίες από το iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου