Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 6 Απριλίου 2021

Πρώτη ματιά στο νέο υπερηχητικό προεδρικό αεροσκάφος των Η.Π.Α.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο ακούστηκε για πρώτη φορά πως η νεοσύστατη καλιφορνέζικη εταιρία Exosonic συνεργαζόταν με την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ για την ανάπτυξη ενός υπερηχητικού αεροπλάνου που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως Air Force One.

Τώρα για πρώτη φορά κυκλοφορούν εικόνες που δείχνουν την πιθανή εμφάνιση του εσωτερικού του αεροσκάφους.

Το 31 επιβατών τζετ έχει πολυτελή δερμάτινα και δρύινα εξαρτήματα και ιδιωτικές σουίτες για εργασία και ανάπαυση.

Νέες τεχνολογίες

«Σε αυτό το αεροσκάφος σχεδιάζουμε να εφαρμόσουμε νέες τεχνολογίες που δεν είναι διαθέσιμες σήμερα ή που δεν βλέπετε (ακόμη) σε εμπορικά ή επαγγελματικά αεροσκάφη», είπε η Stephanie Chahan, η κύρια σχεδιάστρια του εσωτερικού αεροσκαφών της Exosonic, μιλώντας στο CNN που αποκάλυψε πρώτο τις εικόνες του αεροσκάφους.

Η πρώτη από τις δύο ιδιωτικές σουίτες είναι η αίθουσα συσκέψεων χωρητικότητας τριών επιβατών, όπου διακεκριμένοι φιλοξενούμενοι θα μπορούν να εργάζονται, να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ή να απευθύνονται στον τύπο. Τα περιστρεφόμενα καθίσματα είναι δερμάτινα με ξύλινο σκελετό.

Η δεύτερη σουίτα οκτώ επιβατών έχει ανακλινόμενα καθίσματα και τραπέζια με ρυθμιζόμενο ύψος. Εκεί οι ανώτεροι υπάλληλοι θα μπορούν να εργαστούν μαζί ή να ξεκουραστούν.

Η κύρια καμπίνα έχει 20 business-class καθίσματα, δύο τουαλέτες και άφθονο αποθηκευτικό χώρο.

Το αεροπλάνο της Exosonic φτάνει τα 5.000 ναυτικά μίλια. Χάρη στη νέα τεχνολογία το νέο αεροσκάφος θα ταξιδεύει με ταχύτητα διπλάσια από αυτή του ήχου χωρίς να παράγει ισχυρούς «υπερηχητικούς κρότους» -το πρόβλημα που εμπόδιζε τα Concorde να πετούν πάνω από ξηρά.

in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου