ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 9 Απριλίου 2021

Ελένη Μενεγάκη: Η πρώτη ανάρτηση μετά την ανακοίνωση της επιστροφής στην τηλεόραση



Αίσιο τέλος είχαν οι επαφές του τηλεοπτικού σταθμού MEGA με την γνωστή παρουσιάστρια Ελένη Μενεγάκη, καθώς επίσημα πλέον το MEGA ανακοίνωσε αυτό που είχε γράψει εδώ και πολύ καιρό το newsit.gr.

Η γνωστή παρουσιάστρια αποφάσισε να επιστρέψει στο τηλεοπτικό τοπίο μέσα από τη συχνότητα του σταθμού που ξεκίνησε την επαγγελματική της πορεία.

Η παρουσιάστρια, που τον περασμένο Ιούλιο αποφάσισε να βάλει μια άνω τελεία στην τηλεοπτική της πορεία και να απολαύσει λίγες στιγμές ξεγνοιασιάς με της οικογένειά της, είναι έτοιμη να επιστρέψει και πάλι στις τηλεοπτικές μας οθόνες από τη νέα σεζόν.

Πριν λίγη ώρα, μάλιστα, έκανε και την πρώτη της ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Ναι! Είναι αλήθεια! Από τον Σεπτέμβριο θα είμαι στο MEGA! Έχω τεράστια χαρά και ενθουσιασμό που επιστρέφω στο πρώτο μου τηλεοπτικό σπίτι! Την πρώτη φορά που πέρασα αυτό το κατώφλι δεν ήξερα τι θα μου έφερνε η ζωή. Ή η τηλεόραση.

Το μυαλό μου πετούσε παντού, χάζευα τα περιοδικά και τραγουδούσα συνέχεια. Τώρα που γυρίζω, ξέρω πως αυτό που μου έλειψε, αυτό που πεθύμησα πιο πολύ αυτούς τους λίγους μήνες που ήμασταν χωριστά, είναι η επαφή μας!

Η αγάπη που μου στέλνατε απλόχερα, τα γέλια μας, οι άνθρωποι που γνωρίζαμε μαζί, οι ιστορίες που μοιραζόμασταν, τα χρόνια που μεγαλώναμε παρέα.

Αυτά θέλω να ξαναβρούμε με νέους τρόπους ή με παλιούς, δεν έχει σημασία… το σημαντικό είναι να είμαστε μαζί και εγώ υπόσχομαι να είμαι πάντα η Ελένη σας, η φίλη που σας χαμογελάει και σας δείχνει την αισιόδοξη πλευρά της ζωής! Στο MEGA Όλα αρχίζουν ξανά..», έγραψε στην ανάρτησή της η Ελένη Μενεγάκη.
Newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου