Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 29 Απριλίου 2021

Μάχη «γιγάντων» για την κατάκτηση του διαστήματος


Η Blue Origin, η εταιρεία διαστημικών σκαφών που στηρίζεται από το δισεκατομμυριούχο, Τζεφ Μπέζος, «προκάλεσε» και επίσημα την αντίπαλη, SpaceX, του επίσης δισεκατομμυριούχου, Έλον Μασκ, για ένα συμβόλαιο της NASA ύψους 2,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων για προσεδάφιση στη Σελήνη. 

 Οι δύο πλουσιότεροι άνθρωποι στον πλανήτη έχουν ξεκινήσει μία κούρσα για την κατάκτηση του διαστήματος, παλεύοντας για το ποιος θα κερδίσει τα περισσότερα και σημαντικότερα συμβόλαια από κυβερνητικές υπηρεσίες, αλλά και από ιδιωτικές επιχειρήσεις.

Η Blue Origin ανακοίνωσε ότι κατέθεσε ένσταση στην αρμόδια υπηρεσία της Ομοσπονδιακής κυβέρνησης, κατηγορώντας τη NASA ότι έκανε αλλαγές της τελευταίας στιγμής στις προϋποθέσεις του συγκεκριμένου διαγωνισμού.

Ο Μασκ αντεπετέθη μέσω του αγαπημένου του μέσου, του Twitter: «Δεν μπορούν να το σηκώσουν (σε τροχιά) lol». Ο Έλον Μασκ δεν έκανε κάποια δήλωση ούτε έδωσε διευκρινίσεις για το συγκεκριμένο τουίτ, όμως ανέβασε μία φωτογραφία από ρεπορτάζ που αναφερόταν στον Τζεφ Μπέζος και τις αποκαλύψεις του για τα σχέδια της Blue Origin στο φεγγάρι.

Η αλήθεια είναι ότι η Blue Origin υπολείπεται της SpaceX και της United Launch Alliance στις εκτοξεύσεις πυραύλων σε τροχιά, χάνοντας δισεκατομμύρια δολάρια από τις αμερικανικές υπηρεσίες ασφαλείας που συνάπτουν συμβόλαια που ξεκινούν από το 2022. Η ULA είναι η κοινοπραξία δύο κολοσσιαίων αμερικανικών εταιρειών, της Boeing και της Lockheed Martin.

Η εταιρεία του Τζεφ Μπέζος δέχτηκε ακόμα ένα ισχυρό χτύπημα στις αρχές του μήνα, όταν η NASA έδωσε στην SpaceX το συμβόλαιο για την κατασκευή ενός διαστημικού οχήματος για τη μεταφορά αστροναυτών στο φεγγάρι το 2024, επιλέγοντας την εταιρεία του Μασκ αντί της Blue Origin και της αμυντικής βιομηχανίας, Dynetics.

Στόχος αυτού του σχεδίου είναι να στείλει για πρώτη φορά από το 1972 ανθρώπους στο δορυφόρο της Γης.

Από την πλευρά της, η Blue Origin κατήγγειλε τις διαδικασίες της NASA, η οποία, όπως είπε, άλλαξε τους όρους του διαγωνισμού την τελευταία στιγμή, με αποτέλεσμα να «αποκλείει τον ανταγωνισμό», να «μειώνει σημαντικά τη βάση των προμηθευτών», ενώ ταυτόχρονα «όχι μόνο καθυστερεί, αλλά θέτει και σε κίνδυνο την επιστροφή της Αμερικής στο φεγγάρι». Και, όπως ανέφερε στην ανακοίνωσή της, για όλους αυτούς τους λόγους, η Blue Origin κατέθεσε διαμαρτυρία στις Ομοσπονδιακές αρχές.

Η SpaceX του Έλον Μασκ κατέθεσε προσφορά μόνη της, ενώ η Blue Origin του ιδρυτή της Amazon.com συνεργάστηκε με την Lockheed Martin, τη Northrop Grumman και την Draper.

economistas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου