ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 17 Απριλίου 2021

Μήνυση της Ραχήλ Μακρή σε site, δημοσιογράφους και Βουλευτές: "Στο τέλος νικάει πάντα η αλήθεια"


Μόλις κατέθεσα μήνυση κατά site, δημοσιογράφων, Βουλευτή της ΝΔ (ο οποίος πιστεύω να μην κρυφτεί πίσω από την βουλευτική του ασυλία) και πρώην Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ για την χυδαία, ενορχηστρωμένη, όπως οι ίδιοι ομολογούν στις αναρτήσεις τους επίθεση σε βάρος μου, με ψευδή, προσβλητικά και συκοφαντικά δημοσιεύματα, με σκοπό την πολιτική μου δολοφονία και την προτροπή σε βία. Την ίδια ώρα που μπλόκαραν το προφίλ μου στο Facebook.

Εμπιστεύομαι ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη θα πράξει τα δέοντα για την αποκατάσταση της αλήθειας.

Ευχαριστώ την ΕΛΑΣ για την άμεση ανταπόκριση της.

Ευχαριστώ όλους τους φίλους και υποστηρικτές του Μετώπου Νίκης – Ραχήλ Μακρή για τη συμπαράσταση και τα εκατοντάδες μηνύματα αγάπης στο πρόσωπό μου.

Ξέρουν ποια είμαι και ποιοι είναι. Στο τέλος νικάει πάντα η αλήθεια.



Ραχήλ Μακρή
Πρώην Βουλευτής (ΑΝΕΛ, ΣΥΡΙΖΑ)
Επικεφαλής του Μετώπου Νίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου