ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 13 Μαΐου 2021

Οι «αστρονομικοί» αριθμοί της Amazon -Μια εταιρεία που «κόβει» χρήμα και βρίσκεται στο απόγειο της ιστορίας της


Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Amazon δε δυσκολεύτηκε καθόλου να αποδώσει τεράστια κέρδη. Όμως, μετά την πανδημία, το πιθανότερο είναι ότι τα κέρδη της θα εκτοξευτούν. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, τα κέρδη του γίγαντα του διαδικτύου υπερ-τριπλασιάστηκαν στα 8,1 δισεκατομμύρια δολάρια, με τις μετοχές της επιχείρησης να διαπραγματεύονται σε ιστορικά επίπεδα – ρεκόρ.

«Η Amazon έχει την τέλεια επιχείρηση για τον πλανήτη αυτή τη στιγμή», δήλωσε κορυφαίος στρατηγικός αναλυτής της Mindshare Worldwide, εξηγώντας ότι η εταιρεία διαθέτει «τη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, μία ταχέως αναπτυσσόμενη υπηρεσία cloud και μία μικρότερη, αλλά ταχέως αναπτυσσόμενη δυνατότητα διαφήμισης».

Και αν κοιτάξει κανείς τα νούμερα, καταλαβαίνει ότι η θέση της εταιρείας είναι πολύ ισχυρή. Η ζήτηση για τις διαδικτυακές δε δείχνει καθόλου σημάδια επιβράδυνσης, με τον τζίρο στον καταναλωτικό τομέα να αυξάνεται κατά 39% στη Βόρεια Αμερική το προηγούμενο τρίμηνο και κατά 50% διεθνώς.

Αυτή τη στιγμή η Amazon διαθέτει πάνω από 200 εκατομμύρια πελάτες στην προνομιακή υπηρεσία, Prime, σε όλον τον κόσμο. Στο cloud, η Amazon Web Services, που παρέχει υπηρεσίες cloud, κατέγραψε πωλήσεις 13,5 δισ. δολαρίων κατά τη διάρκεια του τριμήνου, καταγράφοντας αύξηση 32% σε ετήσια βάση.

Και καθώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να διαχειριστούν τους εργαζόμενους που μοιράζουν το χρόνο τους μεταξύ του σπιτιού και του γραφείου, οι προοπτικές φαίνονται όλο και καλύτερες.

Όσον αφορά στις διαφημίσεις, ο τζίρος από τις διαφημίσεις αυξάνεται επίσης, καθώς οι διαφημιστές προσπαθούν να στοχεύσουν προς τους καταναλωτές, οι οποίοι ξοδεύουν όλο και περισσότερο χρόνο μπροστά στον υπολογιστή τους.

Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στην ψηφιακή διαφημιστική αγορά των ΗΠΑ ξεπέρασε το 2020 το 10%, ενώ ο τζίρος στον τομέα αναμένεται φέτος να φτάσει τα 20 δισ. δολάρια και να ξεπεράσει τα 30 δισ. δολάρια το 2023.

Αυτά, φυσικά, είναι πολύ καλά νέα για το Διευθύνοντα Σύμβουλο, Τζεφ Μπέζος, ο οποίος βρίσκεται για μία ακόμα φορά στην πρώτη θέση της λίστας με τους πλουσιότερους ανθρώπους και την περιουσία του να αγγίζει τα 202 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τον δείκτη των δισεκατομμυριούχων του Bloomberg.

Ωστόσο, η Amazon αντιμετωπίζει και ένα σοβαρό πρόβλημα, το φάσμα των αντιμονοπωλιακών αγωγών από πολλές κυβερνήσεις, αλλά και την προσοχή των αρχών για τον τρόπο που συμπεριφέρεται στους εργαζόμενους της, ειδικά σε αυτούς που βρίσκονται χαμηλά στην ιεραρχία.

Αν εξαιρέσουμε τις κυβερνητικές παρεμβάσεις, η Amazon ίσως βρίσκεται στην καλύτερη φάση της ιστορίας της.

economistas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου