«Ψύχραιμος», «στυγνός», «χωρίς αναστολές», «θεωρούσε τη γυναίκα του κτήμα του», με «μαφιόζικη αντίληψη»: συνθέτουν, σύμφωνα με ειδικούς την ψυχοσύνθεση του 32χρονου πιλότου, που ομολόγησε ότι σκότωσε με τα ίδια του τα χέρια την 20χρονη σύζυγό του, στο σπίτι τους στα Γλυκά Νερά.
Ο πιλότος, στις 11 Μαΐου έπειτα από διαπληκτισμό με την 20χρονη Καρολάιν, έπνιξε την σύζυγό του, σκότωσε το σκυλί τους, τοποθέτησε το μωρό τους δίπλα στην νεκρή μητέρα του και έστησε σκηνικό ληστείας στο σπίτι.
Οι ειδικοί, πίσω από το αγγελικό πρόσωπο του Μπάμπη Αναγνωστόπουλου, βλέπουν μια αδίστακτη προσωπικότητα, με χαρακτηριστικά ενός κατά συρροή δολοφόνου.
«Είχε μαφιόζικη αντίληψη: Κανείς δεν εγκαταλείπει την αγέλη ζωντανός»
«Συνήθως τέτοιες προσωπικότητες έχουν περίεργη συμπεριφορά. Αντιμετωπίζουν το σκυλί ως κομμάτι της συζύγου. Έχουν ιδιοκτησιακή συμπεριφόρα στο γάμο τους, βλέπουν τη γυναίκα τους ως κτήμα τους. Υπάρχει τρομερή δυσανεξία στην απειλή του αποχωρισμού. Η αντίληψη είναι σχεδόν μαφιόζικη. ‘Κανείς δεν εγκαταλείπει την αγέλη ζωντανός’», ανέφερε, στο MEGA, ο ψυχίατρος – ψυχοθεραπευτής, Δημήτρης Παπαδημητριάδης.
«Ο σκύλος ήταν μια προσπάθεια του δράστη να σκοτώσει κι εκείνο το κομμάτι της συζύγου. Το βρέφος το αναλογίζεται ως μια αυτονόητη προέκταση του εαυτού του. Το χρησιμοποιεί σαν συνένοχο στην πράξη του», σημειώνει.
Υπήρχε παρελθόν βίας
«Δεν συζητάμε για ψυχικές διαταραχές. Αυτά περιγράφουν έναν δομημένο χαρακτήρα. Δεν συνεπάγεται ότι υπάρχει έλλειψη επίγνωσης των πράξεων. Δεν είναι ψυχωσικό επεισόδιο, που δεν υπάρχει επαφή με την πραγματικότητα. Δεν λέμε ότι δεν έχει καταλογισμό. Τουναντίον.
Θεωρώ ότι υπήρχε οπωσδήποτε παρελθόν βίας. Οι άνθρωποι αυτοί είναι κακοποιητικοί μέσα στις σχέσεις τους. Μία στις τρεις γυναίκες κακοποιούνται σεξουαλικά ή σωματικά από τους συντρόφους τους διεθνώς. Πάντα στις ναρκισσιστικές διαταραχές ενδιαφέρει η υστεροφημία. Θέλει να εκλογικεύσει τις πράξεις του. Δεν συλλογίστηκε ότι δεν υπάρχει το τέλειο έγκλημα. Ήταν σίγουρος ότι θα τα καταφέρει μέχρι τέλους.
Σε μια ναρκισσιστική προσωπικότητα υπάρχει πάντα η αναζήτηση του θαυμασμού. Ένας άνθρωπος εισπράττει πάντα θαυμασμό από έναν πολύ νεώτερού του. Είναι τροφή ο θαυμασμός», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κύριος Παπαδημητριάδης.
«Είναι κτηνάνθρωπος, χωρίς συναισθήματα – Δεν μετανιώνει»
«Πρόκειται για έναν “ήρωα του κακού”, φτιαγμένος από παιδική ηλικία να φτάσει εδώ που έφτασε, χωρίς συναισθήματα και μετανιώνω, μια προσωπικότητα γεννημένη για το έγκλημα. Ωστόσο, τον πρόδωσαν αυτά που δεν είχε: Τα συναισθήματα δεν μακιγιάρονται και όταν δεν υπάρχουν προδίδονται. Ήταν αφελής και νόμιζε ότι είχε φτιάξει το τέλειο έγκλημα», είπε ο διευθυντής Ψυχιατρικής Κλινικής του Νοσοκομείου Metropolitan Δημήτρης Σούρας, αναφερόμενος στον δολοφόνο της 20χρονης Κάρολαιν.
«Έπαιζε αισχρό θέατρο, είναι κτηνάνθρωπος, με πολύ σεβασμό για τα κτήνη», είπε ο κ. Σούρας και τόνισε ότι «αν ήταν έγκλημα εν βρασμώ, ο δράστης αμέσως θα μετάνιωνε, θα ούρλιαζε, θα ζητούσε βοήθεια, θα καλούσε την αστυνομία. Εκείνος έπνιξε το σκυλί για να αποκτήσει ένα περισσότερο άλλοθι».
Ερωτηθείς αν ο δράστης νοσούσε ψυχικά, ο επιστήμονας τόνισε: «Ο ψυχικά ασθενής δεν έχει τη δυνατότητα να οργανώσει τίποτα, σκοτώνει στον παραλογισμό του».
Τόνισε δε ότι «κανείς δεν θα μπορέσει να βγάλει χαρτί ότι ο 32χρονος νοσούσε ψυχικά».
«Καλός ηθοποιός, με χαρακτηριστικά serial killer»
Ένας άνθρωπος ο οποίος πρόκειται να χάσει τη σύζυγό του ή βλέπει ενώπιόν του τη σύζυγό του να χάνεται δίπλα στο παιδί του, δεν μπορεί να παραμένει ψύχραιμος, ούτε μπορεί να τοποθετείται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, στα ΜΜΕ και να απαντά με ευγένεια, ανέφερε η Εγκληματολόγος Δήμητρα Τσίτση, μιλώντας στο ΣΙΓΜΑ.
Όπως σημείωσε, «πρόκειται για έναν άνθρωπο με μορφωτικό επίπεδο και ψηλό δείκτη νοημοσύνης, λόγω του επαγγέλματος του, άτομο της διπλανής πόρτας που δεν απασχόλησε ξανά τις Αρχές, η συμπεριφορά του αυτή εγκληματολογικά μου θυμίζει χαρακτηριστικά ενός κατά συρροή δολοφόνου».
Κληθείσα να σχολιάσει εάν υπάρχει το «τέλειο έγκλημα», η κα. Τσίτση απάντησε πως ούτε υπάρχει, ούτε υπήρξε ποτέ. Εάν κάποια εγκλήματα καθυστέρησαν οι Αρμόδιες Αρχές να τα εξιχνιάσουν, ήταν αυτά που ήταν «καλοστημένα», όμως και πάλι εξιχνιάζονται, είπε. «Ο δολοφόνος ή ο κάθε άνθρωπος που μπαίνει σε μια παραβατική συμπεριφορά όλο και κάτι θα αφήσει πίσω του, ακόμη και μια συμπεριφορά», ανέφερε. Η Αστυνομία γνώριζε την ωμή πραγματικότητα και προστάτευσε την υπόθεση μέχρι να ομολογήσει ο ίδιος, όπως είπε.
Προμελετημένο έγκλημα – Κίνητρο η εκδίκηση
«Το έγκλημα στα Γλυκά Νερά φαίνεται να ήταν προμελετημένο και δεν εννοώ απαραιτήτως ότι ήταν ένα μήνα πριν, μπορούσε να είχε προμελετηθεί 1-2 ώρες πριν», σημείωσε.
Δεν θεωρώ, συνέχισε, ότι πρόκειται για έγκλημα εν βρασμώ ψυχής καθώς ο πνιγμός έχει να κάνει με κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για να καταλήξει το θύμα και ο θύτης προλαβαίνει να σκεφτεί το τι συνέβη, πρόσθεσε. Όπως είπε η κ. Τσίτη, ήταν ένας «εξαιρετικά καλός ηθοποιός» για 40 περίπου ημέρες.
Κληθείσα να σχολιάσει εάν μπορεί κάποιος να διακρίνει το κίνητρο, η κα. Τσίτση ανέφερε πως το κίνητρο είναι καθαρά η εκδίκηση.
«Βλέπουμε βαρβαρότητα»
«Εδώ υπήρχαν πολλά προβλήματα. Δεν ήταν το ευτυχισμένο ζευγάρι όπως έδειχνε. Ήρθε άλλος ένας τσακωμός. Ο δράστης δεν μπόρεσε να διαχειριστεί τα συναισθήματά του και ξεπέρασε την κόκκινη γραμμή», δήλωσε στην ΕΡΤ, η εγκληματολόγος, Δέσποινα Σβουρδάκου, σημειώνοντας ότι έχουμε ένα έγκλημα ζηλοτυπίας, στο οποίο ο δράστης «δεν μπόρεσε να διαχειριστεί τα συναισθήματά του και ξεπέρασε αυτή την κόκκινη γραμμή».
Η ίδια υπογράμμισε πως κατέρρευσε η βιτρίνα του ανθρώπου που «έχει μια ωραία ζωή» και «βλέπουμε μίσος, εκδίκηση. Βλέπουμε ένα έγκλημα στο οποίο ο πρωταγωνιστής αφαιρεί τη ζωή της συζύγου γιατί έτσι θα λύσει το πρόβλημα και φυσικά νομίζει ότι θα έχει δικό του το παιδί… Λειτούργησε με το συναίσθημα και όχι με τη λογική.
»»Στα εγκλήματα ζηλοτυπίας βλέπουμε βαρβαρότητα. Είναι το μίσος. Είναι η έχθρα. Θεωρώ ότι το σχεδίαζε στο μυαλό του και γι’ αυτό χρησιμοποίησε αυτό το προφίλ, προσπαθώντας να μη βρουν οι αστυνομικοί στοιχεία», τόνισε η κ. Σβουρδάκου, επισημαίνοντας ότι ο θύτης ήταν κτητικός.
in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου