Στην επιστολή επισημαίνει ότι από τις ενέργειες «διαφαίνεται ορατό το ενδεχόμενο κατάργησης μιας ιστορικής και με εξαιρετικά μεγάλη ιστορική και κοινωνική σημασία γραμμή». Και τονίζει ότι η σημασία της γραμμής φαίνεται από δύο στοιχεία:
– η μετακίνηση πολιτών από Τρίκαλα και Καλαμπάκα για λόγους σπουδών, ασθενείας, επαγγελματικούς, αναψυχής
– η χρήση της γραμμής για τουριστικούς λόγους, προς Μετέωρα και τον Μύλο των Ξωτικών, με εκατοντάδες χιλιάδες επισκέψεις ετησίως
αποτελούν καθημερινότητα για χιλιάδες τρικαλινούς/ες».
– η μετακίνηση πολιτών από Τρίκαλα και Καλαμπάκα για λόγους σπουδών, ασθενείας, επαγγελματικούς, αναψυχής
– η χρήση της γραμμής για τουριστικούς λόγους, προς Μετέωρα και τον Μύλο των Ξωτικών, με εκατοντάδες χιλιάδες επισκέψεις ετησίως
αποτελούν καθημερινότητα για χιλιάδες τρικαλινούς/ες».
Ο κ. Παπαστεργίου συνεχίζει:
«Αδυνατώ να αντιληφθώ τους λόγους, που οδήγησαν απρόσμενα σε μια τέτοια απόφαση. Ειδικά από τη στιγμή που η γραμμή εξυπηρετείται με ικανότατο αριθμό εισιτηρίων, από όλον τον νομό Τρικάλων.
Το όλο θέμα προτίθεμαι να το φέρω προς συζήτηση στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τρικκαίων, προκειμένου να εκφραστούν όλες οι απόψεις και να συζητηθούν όλα τα ενδεχόμενα.
Είμαι σίγουρος ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα επανεξετάσει την απόφασή της, θα σεβαστεί την ιστορία μιας από τις παλαιότερες σιδηροδρομικές γραμμές στη χώρα, θα σταθμίσει τα κοινωνικά οφέλη από τη χρήση της και θα ενισχύσει την αναπτυξιακή πορεία μιας ολόκληρης περιοχής, ακριβώς στο κέντρο της Ελλάδας – κόμβος συγκοινωνιών και αναπτυξιακής προοπτικής».
«Αδυνατώ να αντιληφθώ τους λόγους, που οδήγησαν απρόσμενα σε μια τέτοια απόφαση. Ειδικά από τη στιγμή που η γραμμή εξυπηρετείται με ικανότατο αριθμό εισιτηρίων, από όλον τον νομό Τρικάλων.
Το όλο θέμα προτίθεμαι να το φέρω προς συζήτηση στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τρικκαίων, προκειμένου να εκφραστούν όλες οι απόψεις και να συζητηθούν όλα τα ενδεχόμενα.
Είμαι σίγουρος ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα επανεξετάσει την απόφασή της, θα σεβαστεί την ιστορία μιας από τις παλαιότερες σιδηροδρομικές γραμμές στη χώρα, θα σταθμίσει τα κοινωνικά οφέλη από τη χρήση της και θα ενισχύσει την αναπτυξιακή πορεία μιας ολόκληρης περιοχής, ακριβώς στο κέντρο της Ελλάδας – κόμβος συγκοινωνιών και αναπτυξιακής προοπτικής».
in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου