Μεγαλόπνοα είναι τα σχέδια της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Nio, η οποία αποβλέπει να κυριαρχήσει στο νέο καθεστώς της ηλεκτρικής κινητικότητας. Οι βλέψεις της, μάλιστα, δεν περιορίζονται αποκλειστικά εντός των εγχώριων συνόρων, αλλά αφορούν και το διεθνές στερέωμα.
Μετά, λοιπόν, την έντονη δραστηριοποίησή του στην ηγεμονεύουσα –στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης- αγορά της Νορβηγίας, ο Κινέζος κατασκευαστής είναι έτοιμος να επιχειρήσει και στη Γερμανία.
Αυτό θα γίνει μέσω του λανσαρίσματος του ET7, ενός μηδενικών ρύπων σεντάν με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) που παράγουν συνδυαστικά πάνω από 652 PS/850 Nm, συνδράμοντας στην ολοκλήρωση του σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ.
Πολλοί θα ενθουσιαστούν με την παραπάνω τιμή, αλλά το μεγάλο ατού του ασιατικού αυτοκινήτου δεν είναι άλλο από την αυτονομία του, η οποία αγγίζει τα 1.000 χλμ. (στον «κινεζικό» κύκλο NEDC), χάρη στην παρουσία μιας μπαταρίας ενεργειακής χωρητικότητας 150 kWh.
Το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάδιο πιλοτικής παραγωγής στο εργοστάσιο της κινεζικής πόλης Hefei, με το λανσάρισμα στην εγχώρια αγορά να είναι προγραμματισμένο για τις αρχές του 2022.
Το έντονο ενδιαφέρον, ωστόσο, των Γερμανών οδηγών για το ET7, ώθησε τη μάρκα στο να επισπεύσει τις διεργασίες, φέρνοντας το σεντάν και στη Γερμανία, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας, William LI, μιλώντας στη γερμανική εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Ακόμα, άφησε να υπονοηθεί πως εξετάζεται το ενδεχόμενο της περαιτέρω δραστηριοποίησης στην ευρωπαϊκή αγορά, μέσω της κατασκευής μεγάλου όγκου αυτοκινήτων και εντός της Γηραιάς Ηπείρου.
«Πιστεύω πως αν έχουμε πολλές πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά, μπορούμε να εξερευνήσουμε το ενδεχόμενο περισσότερων συνεργασιών, διευρύνοντας την εφοδιαστική αλυσίδα μας.
»Κατανοώ πως στην Ευρώπη υπάρχει μεγάλη παραγωγική δύναμη. Μπορούμε επίσης να εξετάσουμε την πιθανότητα να συνεργαστούμε και με άλλους κατασκευαστές πρωτότυπου υλικού (OEM) και να θέσουμε επί τάπητος το ενδεχόμενο δημιουργίας παραγωγικών κοινοπραξιών», δήλωσε ο William Li.
Ο τελευταίος δεν κατονομάζει τους πιθανούς νέους εταίρους, αλλά η πρόσφατη επένδυση της Nio στη Lotus, είναι αναπόφευκτο να πυροδοτήσει πληθώρα σχετικών σεναρίων.
newsauto.gr
Μετά, λοιπόν, την έντονη δραστηριοποίησή του στην ηγεμονεύουσα –στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης- αγορά της Νορβηγίας, ο Κινέζος κατασκευαστής είναι έτοιμος να επιχειρήσει και στη Γερμανία.
Αυτό θα γίνει μέσω του λανσαρίσματος του ET7, ενός μηδενικών ρύπων σεντάν με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) που παράγουν συνδυαστικά πάνω από 652 PS/850 Nm, συνδράμοντας στην ολοκλήρωση του σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ.
Πολλοί θα ενθουσιαστούν με την παραπάνω τιμή, αλλά το μεγάλο ατού του ασιατικού αυτοκινήτου δεν είναι άλλο από την αυτονομία του, η οποία αγγίζει τα 1.000 χλμ. (στον «κινεζικό» κύκλο NEDC), χάρη στην παρουσία μιας μπαταρίας ενεργειακής χωρητικότητας 150 kWh.
Το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάδιο πιλοτικής παραγωγής στο εργοστάσιο της κινεζικής πόλης Hefei, με το λανσάρισμα στην εγχώρια αγορά να είναι προγραμματισμένο για τις αρχές του 2022.
Το έντονο ενδιαφέρον, ωστόσο, των Γερμανών οδηγών για το ET7, ώθησε τη μάρκα στο να επισπεύσει τις διεργασίες, φέρνοντας το σεντάν και στη Γερμανία, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας, William LI, μιλώντας στη γερμανική εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Ακόμα, άφησε να υπονοηθεί πως εξετάζεται το ενδεχόμενο της περαιτέρω δραστηριοποίησης στην ευρωπαϊκή αγορά, μέσω της κατασκευής μεγάλου όγκου αυτοκινήτων και εντός της Γηραιάς Ηπείρου.
«Πιστεύω πως αν έχουμε πολλές πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά, μπορούμε να εξερευνήσουμε το ενδεχόμενο περισσότερων συνεργασιών, διευρύνοντας την εφοδιαστική αλυσίδα μας.
»Κατανοώ πως στην Ευρώπη υπάρχει μεγάλη παραγωγική δύναμη. Μπορούμε επίσης να εξετάσουμε την πιθανότητα να συνεργαστούμε και με άλλους κατασκευαστές πρωτότυπου υλικού (OEM) και να θέσουμε επί τάπητος το ενδεχόμενο δημιουργίας παραγωγικών κοινοπραξιών», δήλωσε ο William Li.
Ο τελευταίος δεν κατονομάζει τους πιθανούς νέους εταίρους, αλλά η πρόσφατη επένδυση της Nio στη Lotus, είναι αναπόφευκτο να πυροδοτήσει πληθώρα σχετικών σεναρίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου