ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2021

Ο Πρόεδρος των Δρομέων Υγείας Γρεβενών Δημήτρης Τραπέζας, στον μαραθώνιο της Ρώμης! (εικόνες)


Μετά από δύο αναβολές λόγω covid19 έγινε επιτέλους την Κυριακή,  19/9, ο μαραθώνιος της Ρώμης! 

Στην αρχή τον φοβήθηκα λίγο γιατί τα σημάδια των τελευταίων ημερών ήταν ανησυχητικά αλλά τελικά όλα πήγαν καλά και ο 38 ος τερματισμός μαραθωνίου στην αιώνια πόλη με χρόνο 3:29:04 θα μείνει στη μνήμη μου σαν ένας από τους ωραιότερους!

 Πολύ ωραία διαδρομή για τουριστικό αγώνα καθώς απολαμβάνεις τις ομορφιές και όλα τα ιστορικά μνημεία της, 4,5 χιλιάδες συμμετοχές περίπου, ο κόσμος ενθάρρυνε σε όλη τη διαδρομή και η εκκίνηση και ο τερματισμός μπροστά στο επιβλητικό Κολοσσαίο! 

Ένας αγώνας αφιερωμένος στη γυναίκα μου Μαργαρίτα Κουκούλα που με στηρίζει στην "τρέλα" μου και με περιμένει πάντα πρίν τον τερματισμό να μου δώσει την Ελληνική σημαία να τερματίσω! 

Ευχαριστώ την οικογένεια μου, τον Σύλλογο μου ΔΡΟΜΕΙΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ που φοράω τη φανέλα του, τους φίλους για τα καλά τους λόγια, απ' όλους παίρνω δύναμη να κάνω αυτό που αγαπώ! 

Να είστε όλοι καλά, σας ευχαριστώ πολύ!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου