ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021

Το επίσημο πόρισμα του πραγματογνώμονα για το μοιραίο δυστύχημα του Mad Clip – Ποιες φαίνονται να είναι οι αιτίες



Στο φως της δημοσιότητας βρήκε το επίσημο πόρισμα του πραγματογνώμονα για τα αίτια που οδήγησαν στην εκτροπή και την σύγκρουση του οχήματος του Mad Clip ο οποίος έχασε την ζωή του τα ξημερώματα τη Πέμπτης 2 Σεπτεμβρίου. Στις αιτίες που προκάλεσαν το δυστύχημα αποκλείεται η εμπλοκή κάποιου άλλου οχήματος ή ζώου ενώ πολλά ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα.

Το πόρισμα του πραγματογνώμονα για το δυστύχημα του Mad Clip


Σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα της οικογένειας, ο οποίος ολοκλήρωσε και έδωσε στην δημοσιότητα την επίσημη έκθεση, είναι αναγκαίο να εξεταστεί το ενδεχόμενο κάτι να συνέβη στον οδηγό αλλά και η κατάσταση του οχήματος:
 “Η ταχύτητα πρόσκρουσης του αυτοκινήτου στη μεταλλική κολώνα ήταν μικρότερη της αρχικής ταχύτητας του οχήματος η οποία υπολογίζεται στα 134χλμ/ώρα, λόγω της επιβράδυνσης που υφίσταται το όχημα ολισθαίνοντας με τους τροχούς του. Έτσι, την ταχύτητα πρόσκρουσης την υπολογίσαμε στα 80-85χλμ/ώρα. Σε παρόμοιες προσκρούσεις είχαμε θανατηφόρους τραυματισμούς ακόμη και με 65χλμ/ώρα”.


Φως στα αίτια που προκάλεσαν την εκτροπή έδωσαν οι κάμερες ασφαλείας:

 “Την 5η μέρα μετά το συμβάν υπέπεσε στην αντίληψή μου υλικό από τις κάμερες του παρακείμενου πρατηρίων καυσίμων και αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εμπλοκής κάποιου άλλου οχήματος, ζώου ή πεζού. Ερμηνεύοντας λοιπόν το υλικό παρατηρήσαμε τα εξής: Το αυτοκίνητο εξέρχεται με επιτυχία το καμπυλόγραμμο τόξο της δεξιάς στροφής και μέσα στην ευθεία παρατηρείται μια πολύ μικρή δεξιόστροφη κίνηση (μικρή περιστροφή) του αυτοκινήτου και εν συνεχεία βλέπουμε όλως παραδόξως μια αλλοπρόσαλλη και μη αναμενόμενη εντελώς ξαφνική εκτροπή του αυτοκινήτου με φόρα και κατεύθυνση αριστερόστροφη. Εν συνεχεία επέρχεται η πρόσκρουσή του στο μεταλλικό ιστό φωτισμού αφού προηγουμένως διέγραψε τόξο 210 μοιρών”.



Ο πραγματογνώμονας αποδίδει το δυστύχημα σε δύο αίτια: 

Η πιθανολογούμενη εκτίμησή μου ως προς τα αίτια είναι ότι αυτά θα πρέπει να αναζητηθούν στο αν συνέβη κάτι στον οδηγό ή στο αυτοκίνητο, μήπως σε αυτή τη στιγμή ο οδηγός, αντιλαμβανόμενος ότι πάει να χάσει τον έλεγχο του οχήματος, προβαίνει σε ξαφνικό υπερδιορθωτικό ελιγμό προς τα αριστερά χάνοντας εντελώς τον έλεγχο του οχήματος, με τα επερχόμενα αποτελέσματα”.

ipop.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου