Ο κ. Μητσοτάκης θα έχει συναντήσεις με φορείς της περιοχής και αυτοδιοίκητους, όπου στο επίκεντρο της συζήτησης θα βρεθεί η δίκαιη μετάβαση με το τέλος του λιγνίτη, ενώ αναμένονται και ανακοινώσεις από τον Πρωθυπουργό για τα μέτρα στήριξης της περιοχής, μέσω και των αναπτυξιακών νόμων που θα ψηφιστούν το επόμενο διάστημα.
TA NAI KAI TA OXI!!!
Πριν από 1 ώρα








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου