ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021

Ο γυναικολόγος της Κουτμερίδου: «Της έλεγα να εμβολιαστεί αλλά ο σύζυγός της είναι αντιεμβολιαστής» (video)



Η Παρθένα Κουτμερίδου έφυγε στα 38 της νικημένη από τον κορονοϊό. Ο γυναικολόγος της μίλησε στην εκπομπή «Live news» και εξήγησε πως επέμενε να εμβολιαστεί αλλά ο σύζυγός της ήταν αντιεμβολιαστής.

«Προσπάθησα να πείσω την γυναίκα, που ήταν πολλά χρόνια φίλη μου και ο πατέρας της. Αλλά απ΄ότι καταλαβαίνω ο σύζυγός της που είναι φανατικός αντιεμβολιαστής, την απέτρεψε. Πιθανώς κάποιου λόγω πνευματικού; Εγώ την είχα συμβουλεύσει παρόντος μαρτύρων. Φτάσαμε σε ένα σημείο που ο σύζυγός της δεν ερχόταν πάνω γιατί ήταν παρεξηγημένος μαζί μου, επειδή εγώ επέμενα να κάνει εμβόλιο. Από τη στιγμή που έγινε σύσταση για τις έγκυες να εμβολιαστούν, εγώ σε όλες τις γυναίκες έχω ζητήσει να κάνουν εμβόλιο».

Espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου