Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

ΘΑΝΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ: Επίκαιρο παλαιότερο άρθρο μου με τίτλο «ΧΙΟΝΙΑ - ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ»..

 


Είναι επίκαιρη παλαιότερη δημοσίευση άρθρου μου που αφορούσε στον αποκλεισμό της Εθνικής οδού ΑΘΗΝΩΝ- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ στις 22-12-2017.

Παρόμοια προβλήματα υπήρξαν στις 24-01-2022 με τα πρωτοφανή χιόνια στην Αττική. Πρόκειται για θεομηνία. Δυστυχώς η αξιωματική αντιπολίτευση “διαχρονικά” δεν θέλει μάλλον να καταλάβει το μέγεθος της έκτακτης ανάγκης και να τοποθετηθεί ανάλογα. Έμμεσα προκύπτει από την δημοσίευση του κειμένου ότι έπρεπε, κατά τη γνώμη μου και στην περίπτωση της Αττικής οδού να απαγορευτεί παντελώς η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων και εν μέρει και της υπόλοιπης κυκλοφορίας ανάλογα με την πρόοδο του αποχιονισμού της οδού.

«ΧΙΟΝΙΑ - ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ»

«Αφορμή παίρνοντας από την, για μια ακόμη φορά, μεγάλη περιπέτεια όσων ταξίδευαν στην  Εθνική οδό από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, Καρδίτσα κ.λ.π. την 22-12-2017 εξαιτίας του χιονιού και αναφερόμενος στο ποιος πρέπει να έχει την ευθύνη, διατυπώνω την κάτωθι άποψη. Η έχουσα την  ευθύνη εξασφάλισης της βατότητας της οδού Τεχνική υπηρεσία(είτε η τεχνική υπηρεσία του δημοσίου, είτε η αρμόδια εταιρία, εν προκειμένω ΝΕΑ ΟΔΟΣ, ανάλογα τι ισχύει κάθε φορά με τις μεταβολές που επήλθαν) δια των αρμοδίων διπλωματούχων μηχανικών θα πρέπει να εισηγείται στο αρμόδιο πολιτικό πρόσωπο τα ληπτέα μέτρα εγκαίρως, στις περιπτώσεις επερχόμενων έντονων προβλημάτων κακοκαιρίας. Προφανώς στην εισήγηση της θα λάβει υπόψη τις μεγάλες, ευτυχώς, στις μέρες μας, δυνατότητες της Μετεωρολογικής υπηρεσίας καθώς και τις απόψεις της Τροχαίας για τις προβληματικές θέσεις τμημάτων της οδού(συχνά ατυχήματα κ.λ.π.). Στη συνέχεια το αρμόδιο πολιτικό πρόσωπο(Υφυπουργός-Υπουργός) θα πάρει την απόφαση απαγόρευσης κίνησης βαρέων οχημάτων σε συγκεκριμένα οδικά τμήματα, ανακοινώνοντας την από τα Μ.Μ.Ε. Κατά την άποψη μου κανείς άλλος δεν μπορεί να πάρει τέτοιας βαρύτητας απόφαση, διότι σχετίζεται με θέματα υγείας, συμφέροντα επιχειρήσεων, αγροτών κ.λ.π., τυχόν αποζημιώσεων για ευπαθή προϊόντα κ.λ.π. Τέλος η ευθύνη περιπίπτει στην Τροχαία για την αστυνόμευση της οδού σύμφωνα με τα ληπτέα μέτρα(μπορεί ακόμη να χρειαστεί η αντιμετώπιση αντιδράσεων). Δυστυχώς οι κυβερνήσεις κρυπτόμενες πίσω από το πολιτικό κόστος της απαγόρευσης της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων σχεδόν ποτέ δεν αποφασίζουν τα απαγορευτικά μέτρα. Μόνον έτσι όμως θα είναι δυνατόν στα αποχιονιστικά μηχανήματα να αντιμετωπίσουν γρήγορα τα προβλήματα χιονιού και παγετού, με τελικό αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων».



ΘΑΝΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
Τοπογράφος Μηχανικός Ε.Μ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου