ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 10 Μαΐου 2022

Ανέκδοτο: "Μάνα είναι μόνο μία" !!

Μπαίνει η δασκάλα του Τοτού στη τάξη και λέει:
-Παιδιά αύριο να μου φέρετε μια εκθεσούλα που να τελειώνει με τη φράση: "μάνα είναι μόνο μία".

Ερχονται την άλλη μέρα τα παιδιά και η δασκάλα ρωτάει την Αννούλα:
-Αννούλα πες μας τι έγραψες...
-"Χθες γύρισα από το σχολείο και η μαμά μου είχε ετοιμάσει ένα πολύ όμορφο τραπέζι γεμάτο με λιχουδιές. Τα μακαρονάκια με τη σάλτσα και τον κιμά μοσχομύριζαν, η τονοσαλάτα ήταν έτοιμη να την καταβροχθίσεις και στο τέλος είχε φτιάξει ένα πολύ ωραίο γλυκό. Και είπα από μέσα μου "Μάνα είναι μόνο μία".

-Μπράβο Αννούλα! Για πες μας κι εσύ Κωστάκη...
-Χθες είχα πάει να παίξω με τους φίλους μου κρυφτό και όπως κυνήγαγα ένα παιδί για να το προλάβω έπεσα και χτυπησα το γόνατό μου. Γύρισα αμέσως στο σπίτι και η μαμά μου έβαλε αμέσως οινόπνευμα και ιώδιο για να μη μολυνθεί και μου έδωσε και ένα φιλάκι. Μετά από λίγο δε με πόναγε καθόλου και είπα "Μάνα είναι μόνο μία".

-Μπράβο Κωστάκη! 
Για πες μας κι εσύ Τοτό...
-Εμείς χθες είχαμε πολλούς καλεσμένους στο σπίτι και η μαμά μου μού είπε να πάω στη κουζίνα και να φέρω από το ψυγείο μπύρες. Ε και μόλις πήγα φώναξα "Μάνα! Είναι μόνο μία!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου