ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 15 Μαρτίου 2022

Αυτά είναι τα πιο 5 πιο γρήγορα αυτοκίνητα στον πλανήτη

Εντείνεται η μάχη για την κατασκευή του γρηγορότερου αυτοκινήτου στον κόσμο, στην οποία επιθυμεί να συμμετάσχει και ο Spyros Panopoulos με το ελληνικό Chaos. Δείτε πως διαμορφώνεται η λίστα με τις ταχύτερες τετράτροχες κατασκευές.

Όταν το το 1949 η Jaguar XK120 αναδεικνυόταν σε ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, επιταχύνοντας μέχρι τα 205 χλμ./ώρα, ουδείς μπορούσε να φανταστεί ότι μετά από έξι δεκαετίες η συζήτηση θα μεταφερόταν στα 500 χλμ./ώρα.

Κατασκευαστές από κάθε μεριά του αυτοκινήτου έχουν επιστρατεύσει όλη την τεχνογνωσία τους, μετέχοντας στην αέναη μάχη της κατασκευής του αυτοκινήτου εκείνου που θα παραλάβει το βαρύτιμο τρόπαιο του ταχύτερου τετράτροχου παραγωγής.

Κάποιες από τις προσπάθειες αποδείχθηκαν εν τέλει ατελέσφορες και ο χρυσός... άνθρακας. Άλλες, όμως, στέφθηκαν με επιτυχία χαρίζοντας χαμόγελα στους συμμετέχοντες στα πρότζεκτ, αλλά και τους απανταχού λάτρεις της ταχύτητας. 
Ακολουθούν τα 5 ταχύτερα αυτοκίνητα παραγωγής:

Bugatti Veyron Super Sport: 431 χλμ./ώρα



Μπορεί να αριθμεί περί τα 16 χρόνια ζωής, αλλά η Veyron Super Sport είναι ανάμεσα στα γρηγορότερα αυτοκίνητα που έχουν πατήσει άσφαλτο. Αδιάψευστος μάρτυρας αποτελεί το ρεκόρ της το 2010, στην πίστα δοκιμών του ομίλου VW, Ehra-Lessien, δίπλα από την έδρα του group στο Βόλφσμπουργκ.

Η “εξαγριωμένη” εκδοχή της Bugatti Veyron φέρει σημαντικές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις συγκριτικά με το… απλό μοντέλο, ενώ κινείται από έναν 8λιτρο W16 με τέσσερα τούρμπο, ο οποίος στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 1.200 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και 1.500 Nm μεταξύ 3.000 και 5.000 σ.α.λ. Πανευτυχής για την επίτευξη του ρεκόρ, η εταιρεία από το Molsheim γιόρτασε το επίτευγμά της κατασκευάζοντας την έκδοση World Record Edition σε 30 κομμάτια. Η τελική τους ταχύτητα περιορίστηκε στα 415 χλμ./ώρα, σε μια προσπάθεια να… προστατευτούν τα ελαστικά και να αποφευχθούν τα χειρότερα.

Hennessey Venom GT: 435,1 χλμ./ώρα



Το 2014 ήταν η σειρά της Hennessey να συγκεντρώσει πάνω της το παγκόσμιο αυτοκινητικό ενδιαφέρον, με “όπλο” της το Venom GT, ένα μοντέλο που παρήχθη σε μόλις 13 κομμάτια (2011-2017), βασιζόμενο στη Lotus Exige. Πηγή ζωής του πανίσχυρου διθέσιου έδινε ένας 7λιτρος V8 twin-turbo (με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 90 μοίρες) που απέδιδε 1.244 PS και 1.565 Nm ροπής. Ο κινητήρας του Venom GT -το οποίο ζύγιζε 1.244 κιλά – ήταν τοποθετημένος στο κέντρο, με τη μετάδοση να αφορά τους πίσω τροχούς.

Η τελική ταχύτητα των 435,1 χλμ./ώρα καταγράφηκε στο Kennedy Space Center, στη Φλόριντα, στον ίδιο διάδρομο που προσγειωνόταν και το διαστημικό λεωφορείο της NASA. Σημειώνεται ότι το ρεκόρ δεν αναγνωρίσθηκε από την θεσμό των Ρεκόρ Γκίνες, δεδομένου ότι θα έπρεπε να είχε παραχθεί σε τουλάχιστον 30 αντίτυπα.

Koenigsegg Agera RS: 447,2 χλμ./ώρα



Η πιο ισχυρή εκδοχή της Agera, με το διακριτικό “RS”, αναδείχθηκε σε ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου τον Νοέμβριο του 2017, σε αυτοκινητόδρομο στη Νεβάδα των ΗΠΑ, “πιάνοντας" τα 447,2 χλμ./ώρα.

Το σουηδικό hypercar κινείται από έναν twin-turbo V8 5,0 λίτρων με απόδοση 1.360 PS και 1.274 Nm ροπής. Το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.395 κιλά, και το οπλοστάσιό του περιλαμβάνει διάτρητα κεραμικά δισκόφρενα και ανθρακονημάτινες ζάντες 19” (εμπρός) και 20” (πίσω), ντυμένες με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2.

Το ρεκόρ της Agera RS διήρκησε λιγότερα από δύο χρόνια, αλλά το μοντέλο κατάφερε να συνδέσει το όνομά του και με άλλα σπουδαία επιτεύγματα, όπως είναι η ολοκλήρωση του σπριντ 0-400 χλμ./ώρα σε 36,44 δευτερόλεπτα.

Bugatti Chiron Super Sport 300+: 490,5 χλμ./ώρα



Η απλή Bugatti Chiron καταλαμβάνει ήδη μια θέση ανάμεσα στα κορυφαία αυτοκίνητα, με την τελική της να φτάνει τα 420 χλμ./ώρα. Η συγκεκριμένη τιμή, ωστόσο, προβάλλει… φτωχή αν συγκριθεί με την τελική της πανίσχυρης Chiron Super Sport 300+ που στις 2 Αυγούστου 2019 κατέρριψε κάθε ρεκόρ στην πίστα δοκιμών Ehra-Lessien του VW Group.

Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο παραγωγής που έσπασε το φράγμα των 300 mph (482,8 χλμ./ώρα), με τα εύσημα να αποδίδονται στον 8λιτρο W16 των 1.600 ίππων. Το οπλοστάσιο του, επίσης, περιελάμβανε αεροδυναμικά βοηθήματα που αύξησαν το μήκος του αυτοκινήτου κατά 25 εκ., νέες απολήξεις για την εξάτμιση, ελαστικά Michelin Piilot Sport Cup 2 που αντέχουν σε δυνάμεις 5.300 G, αλλά και εξοικονόμηση βάρους δια της αφαίρεσης – μεταξύ άλλων – του καθίσματος του συνοδηγού.

Το ρεκόρ δεν πιστοποιήθηκε από τα Guinness World Records, δεδομένου ότι η Chiron Super Sport 300+ δεν ήταν σε εργοστασιακή κατάσταση.

SCC Tuatara: 532,7 χλμ./ώρα



Τον τίτλο του γρηγορότερου αυτοκινήτου στον κόσμο κατέχει το αμερικανικό SSC Tuatara, με την εταιρεία να ανακοινώνει πως κατάφερε να καταγράψει τελική ταχύτητα 532,7 χλμ./ώρα, σε κλειστό δρόμο στη Νεβάδα των ΗΠΑ, στις 10 Οκτωβρίου του 2020. Το επίτευγμα, όμως, δεν κατάφερε να επιβεβαιωθεί επίσημα.

Επομένως, διατήρησε το ρεκόρ που επισήμως κατάφερε να επιτύχει με τελική ταχύτητα 455,3 χλμ./ώρα, καταρρίπτοντας αυτό της Koenigsegg Agera RS των 447,2 χλμ./ώρα (Νοέμβριος 2017).

Υπενθυμίζεται οτί το ρεκόρ της Bugatti Chiron Super Sport 300+ (490,5 χλμ./ώρα) δεν πιστοποιήθηκε, μιας και το αυτοκίνητο δεν ήταν παραγωγής.

Το τετράτροχο δημιούργημα της SSC, η Tuatara κινείται από έναν 5,9 λίτρων twin-turbo V8 των 1.350 PS, μια τιμή που εκτοξεύεται στα 1.750 άλογα με καύσιμο E85.




Με το βλέμμα στραμμένο στην κατάρριψη κάθε ρεκόρ ταχύτητας είναι και ο Spyros Panopoulos, εφόσον καταφέρει να δώσει σάρκα και οστά στο Chaos, το ελληνικό ultracar που στην κορυφαία του έκδοση, Zero Gravity, έχει ανακοινωθεί πως θα παράγει 3.107 ίππους και 1.984 Nm. (Δείτε εδώ

 carandmotor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου