“Βροχή” καταγγελιών από καταναλωτές που αν και πλήρωσαν τα προϊόντα που παρήγγειλαν μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Skroutz δεν τα παρέλαβαν ποτέ, καταγράφεται τις τελευταίες ημέρες στα κοινωνικά δίκτυα.
Οι καταγγελίες αφορούν και σε εταιρείες που κάτω από την «ομπρέλα» της Skroutz, μέσω της οποίας γίνονταν οι παραγγελίες, φέρονται να εξαπατούσαν τους καταναλωτές καθώς δεν παρέδιδαν τις πληρωμένες παραγγελίες.
Το πρόβλημα εστιάζεται κυρίως στην εταιρεία 365shop που συνεργαζόταν με την Skroutz και η οποία έχει «κατεβάσει ρολά» καθώς στην ιστοσελίδα της υπάρχει πλέον μόνο η ένδειξη «365shop σύντομα κοντά σας».
Σύμφωνα με τις καταγγελίες και το μπαράζ αναρτήσεων στα social media το 365shop ενημέρωνε τους καταναλωτές πελάτες του ότι ο μέσος χρόνος παράδοσης των προϊόντων που έχουν παραγγείλει και πληρώσει είναι 4 με 10 εργάσιμες ημέρες. Ξαφνικά, όμως, άρχισαν να μην ανταποκρίνονται στην επικοινωνία των πελατών τους ενώ εδώ και λίγες ημέρες έχει «κατέβει» η ιστοσελίδα.
Τι απαντά η Skroutz
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι διέκοψε οριστικά τη συνεργασία με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα «365shop». Παράλληλα αναφέρει ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace.
Η εταιρεία παραδέχεται ότι φτάνουν συνεχώς καινούργια αιτήματα για αποζημίωση από καταναλωτές που δεν παρέλαβαν τα προϊόντα τα οποία πλήρωσαν και αναφέρει τις επιλογές που υπάρχουν και συγκεκριμένα:
– Οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας -χρεωστικής ή πιστωτικής- μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας, μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.
– Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με τη μορφή κουπονιού -ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους- μέσω του Skroutz Marketplace.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης ότι «η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους».
Οι καταγγελίες αφορούν και σε εταιρείες που κάτω από την «ομπρέλα» της Skroutz, μέσω της οποίας γίνονταν οι παραγγελίες, φέρονται να εξαπατούσαν τους καταναλωτές καθώς δεν παρέδιδαν τις πληρωμένες παραγγελίες.
Το πρόβλημα εστιάζεται κυρίως στην εταιρεία 365shop που συνεργαζόταν με την Skroutz και η οποία έχει «κατεβάσει ρολά» καθώς στην ιστοσελίδα της υπάρχει πλέον μόνο η ένδειξη «365shop σύντομα κοντά σας».
Σύμφωνα με τις καταγγελίες και το μπαράζ αναρτήσεων στα social media το 365shop ενημέρωνε τους καταναλωτές πελάτες του ότι ο μέσος χρόνος παράδοσης των προϊόντων που έχουν παραγγείλει και πληρώσει είναι 4 με 10 εργάσιμες ημέρες. Ξαφνικά, όμως, άρχισαν να μην ανταποκρίνονται στην επικοινωνία των πελατών τους ενώ εδώ και λίγες ημέρες έχει «κατέβει» η ιστοσελίδα.
Τι απαντά η Skroutz
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι διέκοψε οριστικά τη συνεργασία με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα «365shop». Παράλληλα αναφέρει ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace.
Η εταιρεία παραδέχεται ότι φτάνουν συνεχώς καινούργια αιτήματα για αποζημίωση από καταναλωτές που δεν παρέλαβαν τα προϊόντα τα οποία πλήρωσαν και αναφέρει τις επιλογές που υπάρχουν και συγκεκριμένα:
– Οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας -χρεωστικής ή πιστωτικής- μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας, μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.
– Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με τη μορφή κουπονιού -ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους- μέσω του Skroutz Marketplace.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης ότι «η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους».
pronews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου