ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 31 Μαΐου 2022

Πιλότοι «κοιμήθηκαν εν ώρα πτήσης»: Δεν απαντούσαν στον πύργο ελέγχου επί 10 λεπτά


Συναγερμός σήμανε στις γαλλικές αρχές τη νύχτα μεταξύ της 30ης Απριλίου και 1ης Μαΐου, όταν η πτήση AZ609 της Ita Airways από τη Νέα Υόρκη με προορισμό τη Ρώμη δεν επικοινωνούσε με πύργο ελέγχου καθώς πέρναγε πάνω από τη χώρα.
Όταν η πτήση έφτασε πάνω από τη νότια Γαλλία, το κέντρο ραντάρ της Μασσαλίας προσπάθησε να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος, χωρίς όμως να λάβει καμία ανταπόκριση για τουλάχιστον 10 λεπτά.
Η εξέλιξη έφερε την κινητοποίηση δύο γαλλικών μαχητικών υπό τον φόβο τρομοκρατικής ενέργειας ώστε να συνοδεύσουν το αεροσκάφος για παν ενδεχόμενο.
Λήξη συναγερμού.

Ύστερα από λίγη ώρα υπήρξε τελικά ανταπόκριση από το αεροσκάφος, με αποτέλεσμα να γίνει η ανάκληση του συναγερμού.
Η πτήση έφτασε κανονικά στη Ρώμη, με τους επιβάτες να μην έχουν παρατηρήσει τίποτα το ασυνήθιστο, και μάλιστα χωρίς καθυστέρηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ιta ξεκίνησε έρευνα για το συμβάν, κατά τη διάρκεια της οποίας ο κυβερνήτης ισχυρίστηκε πως υπήρξε βλάβη στα συστήματα επικοινωνίας. Όμως, και σύμφωνα με τους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν στο αεροσκάφος, το σύστημα λειτουργούσε κανονικά, ενώ αντιθέτως φαίνεται πως για ένα ολιγόλεπτο διάστημα και οι δύο πιλότοι κοιμόντουσαν και το αεροσκάφος να πετά με τον αυτόματο πιλότο.

Όπως συνηθίζεται σε αυτά τα δρομολόγια, ένας από τους δύο πιλότους μπορεί να κοιμηθεί για λίγα λεπτά και λίγο πριν ξεκινήσει η καθοδική πορεία προς τον προορισμό, αρκεί βέβαια ο άλλος πιλότος να παραμείνει ξύπνιος.
Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, οι «έντονες ασυνέπειες μεταξύ των δηλώσεων του διοικητή και του αποτελέσματος των εσωτερικών ερευνών» οδήγησαν στην απόλυση του κυβερνήτη του αεροσκάφους, εφόσον θίχτηκε η «σχέση εμπιστοσύνης στον εργασιακό χώρο».

in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου