ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022

Το πρώτο ελληνικό τζιπ είναι γεγονός – Εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το ελληνικό κράτος

Το πρώτο Ελληνικό αυτοκίνητο εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το ελληνικό κράτος είναι γεγονός.
Πρόκειται για το «KERABOSS SUPER K», που κατασκευάζει η ελληνική καινοτόμος εταιρεία KERABOSS CARS MANUFACTURING. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, που αναφέρεραι ως όχημα Μ.Ο.Ι.Κ (Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής) γεγονός που το καθιστά σε μια ειδική κατηγορία οχημάτων.

«Aνοιξε ο δρόμος για ένα εγκεκριμένο πιστοποιημένο ελληνικό αυτοκίνητο» δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Μιχάλης Παπαδόπουλος στην εκδήλωση για την πρώτη παρουσίαση του πρώτου αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα και έλαβε πινακίδες κυκλοφορίας, μετά από συντονισμένες δράσεις του αρμόδιου υπουργείου και της Περιφέρειας.

Επ’ ευκαιρία της σημερινής εκδήλωσης ο υφυπουργός Μεταφορών έστειλε ανοικτή πρόσκληση και στους Ελληνες του εξωτερικού οι οποίοι ασχολούνται με την κατασκευή αυτοκινήτου να επιστρέψουν στην Ελλάδα και να επιχειρήσουν, τώρα που το υπουργείο έχει δημιουργήσει το νομοθετικό πλαίσιο για αντίστοιχες πρωτοβουλίες. «Εμείς στηρίζουμε τέτοιες πρωτοβουλίες και θα είμαστε δίπλα σε όποια προσπάθεια υπάρξει», ανάφερε ο υφυπουργός.

Από την πλευρά του ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης σημεόωσε ότι η σημερινή ημέρα είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της περιφέρειας και του αρμόδιου υπουργείου.

«Σήμερα μετά απο πολλά χρόνια δόθηκαν πινακίδες κυκλοφορίας, καθώς πλέον η περιφέρεια έχει δημιουργήσει όλα τα εργαλεία ώστε να μην ταλαιπωρείται ο πολίτης, είτε σε ό,τι αφορά τις πινακίδες, είτε τις άδειες οδήγησης», επεσήμανε ο κ. Πατούλης.

Όπως το αναφέρει και η νομοθεσία του ΜΟΙΚ, το «KERABOSS SUPER K», δεν είναι μαζικής παραγωγής αυτοκίνητο, αλλά και ούτε και οικονομοτεχνικής ανάλυσης εργοστάσιο μαζικής παραγωγής. Μάλιστα αυτό το εγχείρημα έγινε πρώτη φορά στην Ελλάδα, όπως τονίστηκε στη σημερινή παρουσίαση στην Γενική Δ/νση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής (Λεωφόρος Μεσογείων 156, Χολαργός, 15510) παρουσία του υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου και του Περιφερειάρχη Γιώργο Πατούλη.
Νέες πρωτοβουλίες

Μάλιστα είναι το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο που πήρε το 2022 πήρε πινακίδες για να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους και με τον τρόπο αυτό ανοίγει το δρόμο και για νέες πρωτοβουλίες Ελλήνων επιχειρηματιών. Αναφορικά τώρα με τα στάδια που πέρασαν, μέχρι να έλθει η ώρα της κυκλοφορίας για το πρώτο αυτοκίνητο ελληνικής κατασκευής τονίζονται τα εξής:

Το 2008 ξεκινήσε και ολοκλήρωσε την κατασκευή, των πλήρως λειτουργικών πρωτοτύπων οχημάτων.

Το 2014 εκδόθηκε το ΦΕΚ του υπουργείου Μεταφορών για την κατασκευή μας. Με την υπογραφή του υφυπουργού κυρίου Μιχάλη Παπαδόπουλου.

Το 2014 επίσης αιτήθηκε στο υπουργείο Οικονομικών, για κατάλληλη νομοθετική – φορολογική ρύθμιση για τα οχήματα, ώστε να μπορεί να εκδώσει το υπουργείο Μεταφορών τις πινακίδες κυκλοφορίας.

Αυτό το αίτημα από το 2014, ολοκληρώθηκε στις 23/09/2021, με την δημοσίευση των κατάλληλων διατάξεων και στις 31/12/2021, με την έκδοση της απόφασης του υπουργείου οικονομικών.

Τέλος η Περιφέρεια Αττικής εξέδωσε τις πινακίδες το 2022.

Αναφορικά με το «KERABOSS SUPER K», προσφέρεται σε εκδόσεις 2 και 4 θέσεων. Μάλιστα φέρει κινητήρα 1000 κυβικών εκατοστών απόδοσης 72 ίππων. Εχει μήκος 3375mm, πλάτος 1560mm και ύψος 1590mm και είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας.

Ο κατασκευαστικός του τρόπος και τα υλικά του, το καθιστούν κατάλληλο όχημα για τα νησιά και τους επαγγελματίες των rent a car, όπως τονίστηκε. Τα υλικά κατασκευής, όπως π.χ το πολυεστερικό αμάξωμα, το γαλβανιζε σασί, μένουν σχεδόν αλώβητα από το αλάτι της θάλασσας και ζουν σχεδόν για πάντα, με μια μικρή συντήρηση, αναφέρει η εταιρία.

Αγωνία τώρα των κατασκευαστών είναι να καταφέρουν να μπουν σε πρόγραμμα του αναπτυξιακού, προκειμένου η ελληνική εταιρία να μπορέσει να έχει κονδύλια εξέλιξης, αλλά και να μπορέσει να περιορίσει τα μεγάλα κόστη που συνεπάγονται στην κατασκευή του. Σε κάθε περίπτωσω, όπως τονίστηκε στόχος της εταιρίας είναι οι πωλήσεις 70 και πλέον οχημάτων το χρόνο.

in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου