ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2022

Air condition στο αυτοκίνητο: Το τρικ για να ρίξεις γρήγορα τη θερμοκρασία


Οι υψηλές θερμοκρασίες κάνουν πλέον καθημερινά αισθητή την παρουσία τους και με αυτό τον τρόπο μπορούμε να τις φέρουμε γρήγορα στο αυτοκίνητο μας στα επιθυμητά επίπεδα.

Για τους οδηγούς των μεσογειακών χωρών η ύπαρξη air condition στο αυτοκίνητο θεωρείται, ειδικά τους μήνες του καλοκαιριού, ένα απαραίτητο στοιχείο... επιβίωσης. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για την Ελλάδα με τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν την καλοκαιρινή σεζόν να κάνουν μαρτύριο την παραμονή εντός του αυτοκινήτου χωρίς κλιματιστικό ακόμη και για μερικά λεπτά.




Ένα αυτοκίνητο που έχει μείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα στον καλοκαιρινό ήλιο χωρίς κάποιο είδος προστασίας αναπτύσσει ιδιαίτερα υψηλές (κάποιες φορές ακόμη και επικίνδυνες) θερμοκρασίες στην καμπίνα του. Για να μειωθεί γρήγορα η θερμοκρασία στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου υπάρχουν πολλοί τρόποι, με δεδομένο ότι το κλιματιστικό του είναι σε άρτια λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο μόνο ένας από αυτούς είναι πραγματικά αποδοτικός και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν αποτελεί την πρώτη επιλογή.

Συνήθως μια καυτή καλοκαιρινή ημέρα, αυτό που κάνουμε για να δροσίσουμε την καμπίνα του αυτοκινήτου μας είναι να θέσουμε σε λειτουργία το air condition, να περιμένουμε μερικά λεπτά και έπειτα να ξεκινήσουμε τη διαδρομή μας. Σίγουρα η ισχυρή μονάδα κλιματισμού του αυτοκινήτου μας θα κάνει τη δουλειά της σε σύντομο χρονικό διάστημα όμως αυτός δεν είναι ο πιο αποδοτικός τρόπος για να κρυώσουμε την καμπίνα.

Αυτό που πρέπει να κάνουμε για να έχουμε ακόμη πιο γρήγορα αποτελέσματα είναι, αφού θέσουμε σε λειτουργία τον κινητήρα, να επιλέξουμε τη μέγιστη δυνατή απόδοση στο air condition (την χαμηλότερη θερμοκρασία και τη μέγιστη σκάλα για τον ανεμιστήρα) και να κατεβάσουμε τα παράθυρα. Έτσι ο πολύ καυτός αέρας στην καμπίνα, που είναι πιο ζεστός από τον αέρα που βρίσκεται εκτός αυτοκινήτου, ως ελαφρύτερος, θα «δραπετεύσει» άμεσα από τα παράθυρα και αυτό θα κάνει πιο εύκολη τη δουλειά του κλιματιστικού. Με αυτόν τον τρόπο θα κρυώσουν πιο γρήγορα και οι επιφάνειες εντός της καμπίνας.




Επίσης δεν υπάρχει λόγος να περιμένουμε σταματημένοι για να έρθει η θερμοκρασία στα επιθυμητά επίπεδα. Το καλύτερο είναι να ξεκινήσουμε τη διαδρομή μας άμεσα με τον φρέσκο αέρα που εισέρχεται από τα παράθυρα να βάζει και αυτός το λιθαράκι του στο να χαμηλώσει η θερμοκρασία.

Τα παράθυρα τα κλείνουμε έπειτα από δύο με τρία λεπτά ή όταν αντιληφθούμε ότι ο κρύος αέρας που βγαίνει από τους αεραγωγούς έχει αισθητή διαφορά σε σχέση με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος. Τότε είναι επίσης που ρυθμίζουμε τη θερμοκρασία του air condition στα επιθυμητά επίπεδα.

Τέλος φροντίζουμε να έχουμε τους αεραγωγούς μας στραμμένους προς τα πάνω γιατί ο κρύος αέρας είναι βαρύτερος από τον ζεστό και η τροχιά που θα ακολουθήσει (από πάνω προς τα κάτω) θα συμβάλλει στην ταχύτερη μείωση της θερμοκρασίας. 

 carandmotor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου