Η ίδια έγινε ευρέως γνωστή το 2017 μέσα από τη συμμετοχή της στο My Style Rocks, απέκτησε φανατικούς θαυμαστές και σήμερα είναι μία από τις πιο γνωστές -αν όχι η πιο γνωστή- influencer της χώρας.
Στο instagram μετρά 990 χιλιάδες ακόλουθους και η επιρροή που έχει πάνω τους είναι τεράστια. Η ζωή της καθημερινά απασχολεί τόσο τους φανς της, όσο και τα Μέσα αφού έχει επιλέξει να μοιράζεται στα social media τα πάντα.
Τα ξέρουμε όμως όλα;
Η Ιωάννα Τούνη γεννήθηκε στη Ρόδο και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη με την μητέρα της. Σπούδασε παιδαγωγός όμως δεν ασχολήθηκε με το συγκεκριμένο αντικείμενο, καθώς δημιούργησε µε την κολλητή της μια επιχείρηση µε ρούχα στη Θεσσαλονίκη και αφοσιώθηκε σε αυτή.
Η ίδια έχει δηλώσει ότι «έχω δουλέψει χρόνια σερβιτόρα, προμόσιον, μπαρ, sitting, σε μπιτς μπαρ, εστιατόρια, καφετέριες κλαμπ, Παντού. Έχω κάνει 12ωρα και 12ωρα εργασίας παράλληλα με την σχολή μου. Το ότι έπειτα από χρόνια καθαρής δουλειάς και στοχοπροσήλωσης κατάφερα να έχω μια Α’ οικονομική άνεση, δεν το χρωστάω σε κανέναν».
Και όντως… Οι κόποι της ανταμείφθηκαν. Η ίδια πριν από λίγους μήνες φρόντισε κι έκανε μια πολύ σημαντική επένδυση, αγοράζοντας σπίτι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για ένα κτίριο νεοκλασικό και πανέμορφο, χτισμένο το 1954. Το εν λόγω διαμέρισμα του 4ου ορόφου, βρισκόταν στην αγορά προς πώληση πάνω από δύο χρόνια ενώ σε αγγελία από διάφορα μεσιτικά γραφεία, η τιμή της πώλησης ήταν αρκετά υψηλή… 500.000 ευρώ, για 170 τμ. με 4 υπνοδωμάτια, 1 μπάνιο, 1 wc και μοναδικές λεπτομέρειες νεοκλασικής διακόσμησης στο εσωτερικό του.
Η Ιωάννα Τούνη δεν το αγόρασε ολόκληρο αλλά το μισό από γνωστή εταιρεία που αναλαμβάνει τέτοιου είδους ακίνητα και χωρίζει πολύ μεγάλα διαμερίσματα σε δύο λειτουργικά νέα και ανακαινισμένα τμήματα.
Οι φουσκωμένοι τραπεζικοί λογαριασμοί
Η influencer, αν κρίνουμε από τα παραπάνω, αλλά και από τον τιμοκατάλογό της που διέρρευσε, όσον αφορά το influencing στα social media, το φυσάει το χρήμα.
Μόνο για ένα story χρεώνει 350 € ενώ για έναν διαγωνισμό ζητά 5.000 €
«Καλησπέρα θα χαρώ πολύ να συνεργαστώ μαζί σας, για διευκόλυνση σας παραθέτω ένα ενδεικτικό τιμοκατάλογο υπηρεσιών προβολής μέσω του λογαριασμού μου @j.touni στο instagram.
Για ένα post – φωτογραφία στον προσωπικό μου λογαριασμό καθώς και ένα story το κόστος ανέρχεται στα 1200 € + Φ.Π.Α. H τιμή για κάθε αυτόνομο story (15 δευτερόλεπτα χωρίς Swipe up) είναι στα 350 € + ΦΠΑ.
*Τα stories μου βλέπουν καθημερινά παραπάνω από 300.000 άτομα μέσα στο εικοσιτετράωρο (που είναι η διάρκεια online του κάθε story στο instagram)
Προσθήκη Swipe up + 50 €
Προσθήκη εκπτωτικού κωδικού + 50 €
Όσον αφορά το διαγωνισμό έχω διαμορφώσει το εξής πακέτο που έχει αποδειχθεί και το πιο αποδοτικό το κόστος ανέρχεται στα 5.000 € + ΦΠΑ.
Το πακέτο giveaway περιέχει ένα post – φωτογραφία διαγωνισμού καθώς και 25 συνοδευτικά προωθητικά story.
Τα giveaway αναμένεται να αυξήσει τους ακόλουθους της σελίδας της εταιρείας σας στο instagram πάνω από 30.000 έως 90.000 και ο προτεινόμενος χρόνος διάρκειας διαγωνισμού είναι δύο εβδομάδες.
Στο προφίλ μου διεξάγεται μόνο ένας μεγάλος διαγωνισμός κάθε φορά οπότε και πρέπει να κλείσουμε νωρίτερα για να έχουμε ελεύθερη ημερομηνία!
Συνήθως τα δώρα παίζουν μεγάλο ρόλο στην απόδοση του διαγωνισμού οπότε θα συζητήσουμε μαζί σχετικά με το μείγμα των δώρων ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!
Σίγουρα το δώρο των νικητών θα πρέπει να ξεπερνά τα 3.000 € σε σύνολο.
Τέλος για να φτάσουμε να διεξάγουμε ένα διαγωνισμό στο προφίλ μου θα πρέπει να έχουν προηγηθεί κάποια story ή post – φωτογραφίες, ώστε να είναι πιο οικεία η εταιρεία σας στο κοινό μου!
Ότι και να επιλέξετε από τις τρεις παραπάνω υπηρεσίες έχετε τη δυνατότητα να αναδημοσιεύσετε το υλικό που θα ποστάρω ίδια στο instgram ή το facebook της εταιρείας σας.
Για οτιδήποτε άλλο, π.χ ενημέρωση για εκπτώσεις και ειδικές τιμές, χορηγούμενές, ειδικά banners σε e-shop, εκπτωτικούς κωδικούς κλπ, θα πρέπει να συζητήσουμε περαιτέρω ώστε να βρούμε το σχετικό πλαίσιο συνεργασίας.
Είμαι στη διάθεσή σας να σας στείλω και τα στατιστικά του λογαριασμό μου στο instagram ώστε να διαπιστώσετε κι εσείς την δυναμική της πιθανής συνεργασίας.
Επίσης να γνωρίζετε πως διατηρώ και αρκετά δυνατά κανάλια στο Tik Tok και YouTube», αναφέρει η εφημερίδα Πρώτο θέμα.
in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου