ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2022

Ανέκδοτο: Είμαι Λοκαντζής..

Μπαίνει ο Διοικητής στο ΚΨΜ και βλέπει τέσσερις φαντάρους να τα πίνουν στα κρυφά. Αγριεύει, αρχίζει τις φωνές και ξεκινάει να τους βαράει έναν έναν. Ξεκινάει απ΄τον πρώτο, μπουνιές, κλοτσιές και τον ρωτάει κραυγάζοντας:

-Πονάς ρε;

-Όχι!

-Γιατί;

-Γιατί είμαι Λοκαντζής!
 
 
Πιάνει τον δεύτερο, το ίδιο, μπουνιές, κλοτσιές, και τον ρωτάει κι' αυτόν κραυγάζοντας:

-Πονάς ρε;

-Όχι!!

-Γιατί;

-Γιατί είμαι Λοκαντζής!!

Το ίδιο βιολί συνεχίζεται στον τρίτο κ στον τέταρτο:

-Πονάς ρε;

-Όχι!!!

-Γιατί;

-Γιατί είμαι Λοκαντζής!!!

Τέλος πιάνει κ τον πέμπτο, τον κάνει τουλούμι στο ξύλο κι' αυτόν κ τον ρωτάει τα ίδια:

-Πονάς ρε;

-Ναι!!!

-Γιατί;;;

-Γιατί είμαι ο καφετζής!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου