ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2023

Δεν πίνουμε ΑΛΚΟΟΛ όταν οδηγούμε: «Αυτό το κορίτσι θα πεθάνει»..."Ο τύπος που προκάλεσε αυτό το ατύχημα ήταν μεθυσμένος" !!!


"Πήγα σε πάρτι μαμά. Πήγα σε ένα πάρτι και θυμήθηκα τι μου είπες. Μου ζήτησες να μην πίνω αλκοόλ, μαμά. Γι' αυτό ήπια μία Sprite. Ένιωσα περήφανη για τον εαυτό μου. Έκανα μια υγιή επιλογή και η συμβουλή σου ήταν σωστή. 
Και όταν τελικά το πάρτι τελείωσε, ο κόσμος άρχισε να οδηγεί αδιάκριτα. 
Πήγα στο αυτοκίνητό μου με τη σιγουριά ότι θα έφτανα στο σπίτι μου. 
Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ τι με περίμενε, μαμά... 
Τώρα είμαι ξαπλωμένη στην άσφαλτο και ακούω έναν αστυνομικό να λέει, 
"Ο τύπος που προκάλεσε αυτό το ατύχημα ήταν μεθυσμένος". 
Μαμά, η φωνή σου φαίνεται τόσο μακρινή... Το αίμα μου είναι χυμένο παντού και προσπαθώ να μην κλάψω. Ακούω τους γιατρούς να λένε: «Αυτό το κορίτσι θα πεθάνει».

 
 
Ο τύπος είχε βγει, όπως κι εγώ, για πάρτι, αλλά αποφάσισε να πιει και να οδηγήσει και τώρα πρέπει να πεθάνω. Γιατί οι άνθρωποι το κάνουν αυτό, μαμά, γνωρίζοντας ότι θα καταστρέψουν ζωές; Ο πόνος με κόβει σαν εκατό κοφτερά μαχαίρια. Πες στην αδερφή μου να μην φοβάται μαμά. Πες στον μπαμπά να είναι δυνατός. Σ'αγαπώ τόσο πολύ που εύχομαι να μπορούσες να μου δώσεις ένα τελευταίο φιλί. Κάποιος θα έπρεπε να είχε πει σε εκείνο το παιδί ότι είναι λάθος να πίνεις και να οδηγείς.. Ίσως αν του έλεγαν οι γονείς του , θα ζούσα τώρα.. Η αναπνοή μου εξασθενεί, μαμά, και φοβάμαι πολύ... Αυτές είναι οι τελευταίες μου στιγμές και νιώθω τόσο απελπισμένη... 
Μακάρι να μπορούσατε να με αγκαλιάσετε μαμά ενώ είμαι ξαπλωμένη εδώ και πεθαίνω. Μακάρι να μπορούσα να σου πω σ'αγαπώ, μαμά.. δεν νιώθω το σώμα μου, δεν μπορώ πια, μαμά σε αγαπώ.. Αντίο... "".

Αυτά τα λόγια γράφτηκαν από έναν δημοσιογράφο της Telecinco Informative που είδε ένα τροχαίο ατύχημα το 1997. Το νεαρό κορίτσι, ενώ πέθαινε, έλεγε αυτά τα λόγια σε όσους ήταν εκεί. 

Ο δημοσιογράφος ξεκίνησε εκστρατεία. Εάν αυτό το μήνυμα έφτασε σε εσάς και το αγνοήσετε, μπορεί να χάσετε την ευκαιρία να ευαισθητοποιήσετε περισσότερους ανθρώπους και να θέσετε και τη δική σας ζωή σε κίνδυνο. Και αυτή η μικρή χειρονομία μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου