ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 12 Ιουνίου 2023

Μπαταρία αυτοκινήτου: 5 συμβουλές για να διατηρήσετε την απόδοσή της


Με τη ζέστη να αποτελεί τον πραγματικό «εχθρό» για τις μπαταρίες των αυτοκινήτων μας, ιδού τι πρέπει να κάνουμε για να τις κρατήσουμε σε φόρμα τις περιόδους που οι θερμοκρασίες κινούνται σε υψηλά επίπεδα.

Όλοι έχουμε στο μυαλό μας πως η μπαταρία του αυτοκινήτου μας ταλαιπωρείται περισσότερο τον χειμώνα, όταν η θερμοκρασία βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα και πως αυτή είναι η περίοδος που θα πρέπει να την προσέχουμε περισσότερο. Η αλήθεια είναι ότι αυτό το ζωτικής σημασίας «αντικείμενο» για το αυτοκίνητο, αλλά και για την ψυχική μας υγεία, δέχεται το σοβαρότερο πλήγμα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν η θερμοκρασία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, για παρατεταμένες περιόδους. Όταν ο καιρός κρυώνει εμείς απλά… ανακαλύπτουμε τον αντίκτυπο που είχε το καλοκαίρι στην μπαταρία μας.

 
 
Η ζέστη είναι αυτή που μειώνει σε μεγάλο βαθμό τη διάρκεια ζωής μιας μπαταρίας, κάτι που γίνεται πιο εμφανές σε χώρες όπως η δική μας με τα ζεστά καλοκαίρια και τις περιόδους καύσωνα που ενίοτε διανύουμε. Απλά σκεφτείτε ότι ως ιδανική θερμοκρασία για τις συμβατικές μπαταρίες μολύβδου θεωρούνται οι 26-27 βαθμοί Κελσίου και συγκρίνετε τους με τους 32+ βαθμούς που βλέπουμε συχνά πυκνά κατά τη διάρκεια του ελληνικού καλοκαιριού, θερμοκρασίες κατά τις οποίες η μπαταρία αυτο-αποφορτίζεται και επιταχύνεται η γήρανση της. Ας δούμε λοιπόν μαζί τι πρέπει να κάνουμε για να έχουμε το κεφάλι μας πιο ήσυχο.



Παρκάρουμε στη σκιά

Το κάνουμε συνήθως για να προστατέψουμε το χρώμα αλλά και το εσωτερικό του αυτοκινήτου μας από τον ήλιο και τις υπεριώδεις ακτινοβολίες, αλλά έτσι προστατεύουμε και την μπαταρία μας. Πολύ απλά αφήνοντας το αυτοκίνητο μας στη σκιά, η θερμοκρασία που αναπτύσσεται κάτω από το καπό είναι σημαντικά χαμηλότερη από ό,τι αν το αφήναμε εκτεθειμένο στον ήλιο και έτσι παρατείνουμε τη διάρκεια ζωής της.

Καθαρισμός πόλων

Η βρωμιά και η σκουριά που εμφανίζεται στους πόλους με την πάροδο του χρόνου επιδρά αρνητικά στη ζωή της μπαταρίας μας εμποδίζοντας επί της ουσίας, έως ένα βαθμό, τη φόρτιση της. Φροντίζουμε λοιπόν να ελέγχουμε και τους πόλους αλλά και τα καλώδια της και να τα διατηρούμε καθαρά, κάτι που δεν χρειάζεται να κάνουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Προσοχή στις μικρές αποστάσεις

Με το air condition να δουλεύει στου φουλ κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, θα πρέπει να έχουμε το νου μας στη φόρτιση της μπαταρίας μας, αν κάνουμε συνήθως πολύ μικρές αποστάσεις. Αυτό γιατί οι μικρές αποστάσεις -ειδικά αν συνδυάζονται με πολλές στάσεις και αντίστοιχα γυρίσματα της μίζας- δεν δίνουν τον χρόνο φόρτισης που απαιτείται για την υγεία της μπαταρίας μας.


Φορτίστε τη και το καλοκαίρι
 
 
Συνήθως ακούτε να σας συστήνουν να χρησιμοποιείτε φορτιστή/συντηρητή μπαταρίας για να κρατάτε την μπαταρία σας σε καλή κατάσταση το χειμώνα. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο το καλοκαίρι, ειδικά αν αφήσετε το αυτοκίνητο σας ακινητοποιημένο για παρατεταμένη περίοδο. Μην διστάσετε λοιπόν να τη συνδέσετε με μια τέτοια συσκευή, αν στις φετινές διακοπές σας δεν πάρετε μαζί και το αυτοκίνητο σας.

Έλεγχος δυναμό και μπαταρίας

Για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο, δεν είναι κακό να προγραμματίσουμε μια επίσκεψη σε ένα ηλεκτρολογείο αυτοκίνητων και να ελέγξουμε την μπαταρία μας με πολύμετρο και φυσικά την κατάσταση του «δυναμό» που ευθύνεται για την φόρτιση της. Ειδικά σε παλιότερα αυτοκίνητα, ο ηλεκτρολόγος μπορεί να εντοπίζει και τυχόν «διαρροές» ρεύματος που επιβαρύνουν την κατάσταση της, τις οποίες και μπορεί να διορθώσει. Τέλος, αν είναι υγρού τύπου, ελέγχουμε και συμπληρώνουμε ανάλογα τα υγρά που χρειάζονται, τα οποία μπορεί να έχουν εξατμιστεί, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν με καταστροφή οι πλάκες μολύβδου που βρίσκονται εντός και προστατεύονται από τα υγρά.

carandmotor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου